Capitolul 3

199 6 0
                                    

Raluca rămăsese la mine peste noapte.
Telefonul imi vibra pe noptieră.Incerc cu greu sa ma trezesc ca sa iau telefonul în mână sa opresc alarma.
Eu:Raluca...spun eu cu un ton leneș si adormit.
Raluca nu spune nimic
Eu:Ralucaa
Raluca:Ce vrei fato?!
Eu:Trebuie să plec la liceu....Rămâi la mine azi?
Raluca:daa...n-am chef sa merg acasa.
Părinții mei erau plecați în alte țări pentru diferite afaceri,asa ca eu si Raluca aveam toată casa la dispoziție.
Am decis să fiu îmbrăcată drăguț dar si lejer.

Am decis să fiu îmbrăcată drăguț dar si lejer

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau ghiozdanul si cobor scările.
Eu:Buna dimineața Olga
Olga:Buna dimineata scumpo.
Olga era bucătăreasa noastră.Era o femeie în vârstă de 60 de ani.Era ca o bunica pentru mine.
Olga:Micul tau dejun este gata.
Eu:Oh,imi pare rau Olga...Nu pot...e prea târziu....
Olga:Ok,atunci așteaptă 5 minute,ti-l pun la pachet.
Olga imi da pachetul,ii dau o îmbrățișare si ies pe usa.Joseph,șoferul meu,imi deschide pornirea mașinii.Cand vreau sa urc in masina aud cum usa de la parter a hotelului se deschide.Era Ianis.
Eu:Ă..b..buna dimineața😅
Ianis:Buna!😊
Eu:Ce faci treaz la ora asta?
Ianis:Mai am zile în care imi place sa fiu matinal...Dar tu?
Eu:Eu merg la liceu...
Ianis:La ce liceu Esti?
Eu:Sportiv...la câțiva km de aici.
Ianis:Stiu liceul...am drum acum acolo...dacă vrei,poti veni cu mine.
Cand urechile mele au auzit aceste cuvinte,pielea era ca de găină,inima începu să bată tot Mai tare iar respiratia devenea tot mai agitată.
Ianis:Deci?
Eu:ă..da sigur
Ma întorc spre Joseph,iar el imi zâmbește.
Eu:Ar trebui să ne grăbim...e aproape 8:00
Ianis:O sa ajungi la timp te asigur eu.
Eu cu Ianis ne îndreptam spre masina lui.
BMW-ul lui uimitor,își deschise portiera din dreapta pentru mine,iar cea din stanga pentru Ianis.Era mult mai frumos decat imi imaginam.
Ianis:Spune-mi mai multe despre tine.
Eu:Păi...am 15 ani,sunt la liceul sportiv din București,pe lângă liceu fac si ore de arbitrar si antrenamente pentru fotbal feminin.
Ianis:wow...interesant.
Eu:Da...
Ianis:si spui ca sti sa joci fotbal?
Eu:ooo da
Ianis:Păi bine atunci...vino dupa liceu, dacă ai timp desigur,la arenă....Vreau să văd ce poti.
Eu:Provocare acceptată.
Ianis:Uite...am ajuns.
Eu:Multumesc super mult!
Ma întind sa il iau in brate iar el face acelasi lucru.Cobor din masina si intru in liceu.Cand ajung in clasa toată lumea era uimită.
Darwin:Am vazut eu bine sau masina din care ai coborât era a lui Ianis Hagi?
Eu:Da,ai vazut bine...spun eu plictisită si punandu-a în banca.
Tania:Frate cat noroc...
Eu:putem sa depășim subiectul va rog?,spun eu la fel de plictisită.
Imi iau căștile si mi le pun in urechi.Dau drumul la muzica si încep să mă relaxez 10 minute până la începerea orei.Ora începuse.Aveam desen,cea mai plictisitoare oră posibilă.Primesc un mesaj de la Raluca.
Deci cred ca glumești!!!
Ai mers cu Ianis la liceu??!?!...DECI NU CREEEED!!!
Un mic zâmbet imi apare pe fata...si eu ii raspund.
Ba da...aia s-a întâmplat..
Vorbim cand ajung acasa...te pwp
Raluca imi raspunde cu un okay,iar eu imi închid telefonul.
Orele au trecut foarte repede.Joseph venise dupa mine si plecasem acasa.
Cand ajung Raluca imi deschide usa inainte de a putea pune mana pe clanta.Ma ia de mana si ma duce in camera.
Raluca:Povestești tot,aici,acum!

To be continued:))))✌❤

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum