Capitolul 17

127 6 0
                                    

Intr-un final,Ianis a plecat,de data asta luandu-si si cheile cu el.Eu imi iau telefonul si ii mai dau un mesaj Ralucai.
Eu:misca-te!!!!
Raluca:Acum urc la tine.
Eu:okay.
După câteva momente apare Raluca îmbrăcată lejer.Ii spun sa ma astepte.
Imi iau geanta si iesim afara.

Imi iau geanta si iesim afara

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din nou...Cu o imbracaminte lejeră.
Raluca:L-am văzut pe Ianis plecând in fuga...Ce s-a întâmplat?
Eu:ah...își uitase cheile...atâta tot,spun eu aducandu-mi aminte de acel moment și lăsând capul în jos in timp ce ma inroseam.
Eu:Mergem pe jos sau?
Raluca:Cu masina ta Nu?
Eu:Care masina?
Raluca:Adică el nu ti-a luat masina?
Eu:De ce ar face asta?
Raluca:Ă...e iubitul tău,mi s-ar parea ceva normal
Eu:Deci tu nu înțelegi un lucru....eu cu Ianis nu suntem impreuna înțelegi?
Raluca:Esti extraordinară...se vede de la o posta ca te iubeste si ca il iubesti!
Eu:Hai sa ne grăbim...sunt libera doar pana la 7,ora fiind 4
Raluca:Cum adică esti libera?...Ce ai mai bun de facut?,spune ea râzând
Eu:În caz că ai uitat,eu sunt managerul lui Ianis....Nu iubita lui,sau chiriașa...oricum deja ma simt super prost ca vrea sa ma tina in apartamentul lui....
Raluca:Ma omori....

*După ce facem cumpărăturile*
Mi-am cumpărat cateva chestii elegante ca sa le pot avea azi,pentru cina care urma să o am.Ii chem Ralucai un taxi si urc in apartamentul lui Ianis.Cand intru,vad ca usa de la baie era deschisă.Las cumpărăturile pe pat,si merg înspre usa.Ianis făcea dus.Era cu spatele si era foarte mult abur.Imi dau hainele jos si intru si eu.Reusesc sa-mi dau 2 palme si sa ma trezesc la realitate,sa-mi dau seama ca nu e politicos ceea ce fac si ca el,teoretic,este clientul meu.
Plec de acolo înainte de a-mi mai veni si alte gânduri ciudate.M-am dus sa-mi iau hainele din punga ca sa le pun in dulap.Eram cu spatele la usa băii,neuitandu-ma prea des in acea parte deoarece nu voiam sa para ca sunt chiar atat de ciudată.Ma întorc,vrând să închid usa deoarece sunetul dusdului ma frustra din ce in ce mai tare,si il vad pe Ianis cu un prosop care stătea agățat oarecum de talia lui.Cand il vad scap hainele si ma întorc cu spatele.
Eu:Scuze...am vrut doar să închid usa...adica dusul..Si...
Ianis:E Ok,sunt eu măgar ca nu Mi-am pus halatul pe mine.
Eram total roșie.Ianis intra in baie punandu-si halatul pe el.
Ianis:Cum a fost la cumpărături?
Eu:Interesant....Tu?...la antrenamente a fost okay?
Ianis:Da...de ce n-ar fi?
Eu:Întrebam doar....Intru sa fac si eu un dus si dupa sa ma pregătesc pentru întâlnire.
Ianis:okay...

*După dus*
Ies din baie cu un halat pe mine si parul strâns intr-un prosop.Ianis își lua cămașa pe el,în fața oglinzii.
Eu:Arăți minunat,spun eu stand in spatele lui.
El se întoarce înspre mine si imi spune cel mai drăguț "multumesc" din lume.
Deschid dulapul,si iau rochia care era pusă pe un umeraș.Rochia era incredibilă.

Rochia era incredibilă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum