(Play melodiei,pentru a fi mai real tot ce mi am imaginat:))) )
Ianis a deschis usa.Cand am intrat,picioarele mi s-au înmuiat.Totul era atat de ordonat si de frumos.Era tipic....IANIS❤.Totul era perfect.
Ianis:Da....Si...asta este camera mea,spune el scarpinandu-si ceafa.
Eu:E...E incredibilă..
Ianis:Ce e atat de incredibil?😂
Eu:Totul...spun eu lăsând capul plecat si cu obrajii roșii.
Raman sa ma uit pe fereastra cea mare a lui Ianis la minunatul Genk.Ianis se apropie de mine,eu intorcandu-ma in secunda 2.Eram foarte aproape unul de celălalt.
Ianis:Ar...ar trebui să coborâm....la masa..
Eu:ămm ok...,spun eu departandu-ma in acelasi timp cu Ianis.
Ianis:Cand esti gata..ma suni,ok?
Eu:Sigur,spun eu intrând în baie.
După ce închid usa,ma preling pe aceasta pana jos si imi pun mâinile în palme începând sa zâmbesc.Eram atat de fericită.Totul era exact cum mi-am imaginat...il aveam pe Ianis.Era minunat!După ce am iesit de la dus,am inceput sa imi usuc părul,mai apoi prinzandu-l intr-un coc facut la misto.Îmbrăcămintea mea era una foarte lejeră.
Imi iau telefonul de pe canapea si ies pe usa.Nestiind in ce parte sa o iau,il sun pe Ianis.
Eu:Sunt gata...imi poti spune unde sa merg?
Ianis:Da sigur,iar apoi Ianis mi-a explicat pe unde sa ajung la sala de mese.
Acolo,l-am văzut așezat la o masă cu mai mulți fotbaliști din echipa lui.Fiind noua,eram inca timidă sa ma bag in seama cu toată lumea,asa ca am ramas la o altă masa mai îndepărtată,singura.Ianis ma zărește la un moment dat si imi da un mesaj.
Vino aici!
Ma uit la el râzând si ii raspund:
Nu pot...sunt atât de mulți oameni acolo si....ma simt ciudat...
Ianis vede mesajul,mai apoi uitandu-se la mine.Il vad cum se scuză de la prietenii lui si vine spre mine.
Ianis:Trebuie să vi acolo,nu e posibil sa stai aici singura.
Eu:De ce Nu?
Ianis:Pentru ca Nu!...Si Plus ca ospătarii te vor întreba ce e cu tine aici..
Eu:pfffff....okay..
Ianis ma ia de mana si ma conduce la masa.
Ianis:Gentilmans,let me present you my manager,Cătălina.
Toti ochii erau ațintiți asupra mea asa ca eram foarte intimidată.
Băieții:Hi Cătălina!
Toti încercau să îmi pronunțe numele corect,dar era destul de greu pentru ei,în final scoțând niste sunete ciudate in loc de numele meu.M-am așezat la masă lângă Ianis încercând să mănânc ceva.Dupa 40 de minute ma ridic de la masa.
Eu:Sorry guys,but i'm so tired...I would to retire...(imi pare rau băieți,dar sunt foarte obosită...as vrea sa ma retrag)
În timp ce urcam scările,primesc un mesaj de la Ianis.
Vin si eu in cateva minute ca sa te ajut cu instalarea în camera ta.
Eu ii trimit un okay si imi continui drumulTo be continued😋🖤
Sunt scurte capitolele,sorry guys:(((
CITEȘTI
Everything is about YOU
General FictionO poveste putin mai ciudată cu un fotbalist:))) Citeste și vei afla✌💕