Ianis pov
Au trecut 3 ani de la moartea Cătălinei.Am trecut peste,și acum încep să îmi reiau stilul de viata,dar nu in totalitate.Vacanta de Crăciun începuse deja,dar am decis să nu o petrec cu părinții mei in Constanța ca sa nu imi aduc aminte de moartea Cătălinei,asa ca voi pleca cu Maria și Nicolas,verișorii mei,și cu câțiva prieteni de ai lor,in Dubai.
In dimineata plecării,ma trezesc ca sa fac un dus.Imi verific telefonul in timp ce ma îndrept spre baie.Vad un mesaj de la Maria care spunea "neața...esti pregatit?",îi răspund cu un "bineînțeles" cu zâmbetul pe buze.Fac un dus rapid.Ma îmbrac in negru,și nu doar pentru ca e culoarea mea preferată,ci și pentru că in acea zi,se făceau 3 ani de la moartea Cătălinei.O sun pe Maria dupa ce ma îmbracasem.
Maria:alo
Eu:Eu sunt pregatit....plec spre voi sau direct la aeroport?
Maria:Mai întâi vino la noi,ca sa plecam împreună.
Eu:ok,acum plec.
Maria:ok!
Îmi iau bagajul si cobor.Tata ma ajuta cu bagajul iar mama a coborât ca sa isi ia la revedere.Mi-am băgat bagajul in portbagaj,și am plecat spre Maria și Nicolas.Cand eram foarte aproape de locuința lor,primesc un mesaj de la Maria care spunea:Noi suntem gata,suntem in fața casei in masina,te asteptam!
Ajung la ei și le dau 2 flashuri din spate ca sa pornească înaintea mea.*Dupa 2 ore*
Prietenii Mariei și ai lui Nicolas,erau deja in Dubai.Dupa cateva ore ajunsesem la aeroport.Venise momentul sa decolam.Dupa cateva minute eram deja în aer.Am decis să trag un pui de somn pana cand vom ajunge la sol.
După câteva ore de zbor,ajungem in Dubai,mai apoi sa ajungem la hotelul unde eram cazați.
Mi-am luat bagajul si am început să urc,in camera mea.Cat mergeam pe holul hotelului,portrete erau afisate pe pereții acestuia.Nu am băgat de seamă toate portretele,spunandu-mi ca le voi analiza mai bine când voi fi gata de relaxare.După ce ma instalez,in sfarsit la hotel,ma îmbrac in ceva lejer,amintindu-mi de portretele fascinante de pe hol,mai apoi ieșind din camera pentru a le vedea.Ma uitam la fiecare împarte,analizandu-le foarte bine.Nu eram pasionat de pictură,sau ceva in genul,doar ca acele portrete,erau pur si simplu captivante.Il analizam pe primul,pe al doilea,mai apoi urmând al treilea.Ma opresc.Ceva mi se părea foarte cunoscut la acel portret.Fac doi pași in spate,iar acel portret,semăna perfect cu chipul Cătălinei.Am încremenit.Am coborât scările rapid pana la receptie.
Eu:Hello!(bună)
Recepționera:Hello,sir!(bună ziua domnule)
Eu:without upset,can I ask you a question?(fara suparare,va pot adresa o intrebare?)
Recepționera:Sure!(sigur ca da)
Recepționera îmi spuse cine pictase acele portrete,dandu-mi și numele acesteia.Am rugat-o mai apoi sa mu-l scrie pe o foaie.Am luat foaia,I-am mulțumit acesteia,și am urcat înapoi în camera mea.Mi-am luat telefonul și am început să o caut pe această pe Facebook.Daca picta portrete pentru un asa hotel,trebuia da aiba un fel de carte de vizită,sau ceva cu care putea fi contactată.Cat timp încercam să o gasesc pe acea fata numita Ashlei Argent,se aude o bătaie in usa mea.Arunc telefonul sub perna,iar hartiuta o bag in buzunarul de la spate al pantalonilor.
Eu:Intra!
Maria intra,îmbrăcată foarte cochet și foarte elegant.
Maria:Nu esti gata?!
Eu:Gata pentru...
Maria:Cină
Eu:Da,corect,cina...
Maria:Ma surprinzi ca nu esti pregatit deja,de obicei esti gata la timp.
Eu:sunt putin obosit,poate de aceea
Maria:Da,posibil...ma rog,lasa vorba și pregătește-te,suntem aproape gata cu toții.
Eu:Nicolas s-a îmbrăcat?
Maria:E la dus inca.
Eu:Păi și...care ceilalti?
Maria:Prietenii noștri Ianis,Doamne,esti foarte buimac astăzi!
Eu:Da,ti-am zis ca sunt obosit.
Maria:Ma rog,fa cumva și grăbește-te!
Maria iese din camera mea val-vartej,iar eu decid să încep sa ma îmbrac și sa o caut dupa aceea pe această fata.Facusem deja dus,asa ca urma sa imi aleg outfit-ul.Nu eram îmbrăcat,nici prea elegant,nici prea lejer,era perfect.Ies din camera mea,incuind-o și bagandu-mi cheia in buzunarul din interiorul sacoului.Cand ma întorc,dau nas in nas cu o tipa foarte frumoasă,care ieșea din camera Mariei.
Eu:scuze!
Ea:E in regula!😊
Pentru câteva secunde,totul a fost acoperit de o liniște profundă,pana cand a aparut Maria.
Maria:In sfarsit esti gata!
Eu:da...
Maria:Ea este Ella,prietena mea,dar și make-up artist-ul meu.
Eu:încântat,spun Eu apucandu-i ușor mana si strangandui-o ușor.
Fac un pas inainte,vrând să o iau înaintea fetelor,pentru a merge la masa.
Maria:Ianis,așteaptă!
Ma opresc,și ma întorc spre ea.
Eu:Da,spune
Maria:Așteaptă,mai trebuie sa vina Nicolas,Isak,Samira și încă câțiva,nu te grăbi!
Eu:ok,scuze.To be continued
Ca de obicei,nu m-am ținut de promisiune,și am postat cu 2 zile dupa,ce v-am spus că voi posta:)))))
Dar lăsăm asta,sper ca v-a placut acest capitol!
In caz ca nu va mai aduceți aminte de fizicul personajelor noi,va puteti întoarce la capitolul anterior!
Love💕💕
CITEȘTI
Everything is about YOU
General FictionO poveste putin mai ciudată cu un fotbalist:))) Citeste și vei afla✌💕