În câteva minute am reusit sa ma pregătesc.Nu imi venea sa cred ce fac.In cateva ore il vedeam pe Ianis.Totul era o nebunie.
Raluca:Restul hainelor o sa ti le aducem pe parcurs....ok?
Eu:Bine,am inteles.
Eram deja în avion impreuna cu Raluca.Eram foarte curioasă de reacția alor mei si a Olgai in special.Am decolat.Pe tot parcursul zborului am ascultat muzica la maxim in căști.După câteva ore bune am ajuns in capitala Belgiei,Bruxelles.Aveam un drum lung de parcurs cu masina.Raluca era deja obișnuită cu toată atmosfera Belgiei,fiind acolo de 4 ani.
Eu:Raluca
Raluca:Da!
Eu:Nu înțeleg o chestie...Dacă urma să vin eu in Genk...de ce ai mai venit pana in Bucuresti ca sa imi spui?
Raluca:Am vrut,mai întâi,sa iti vad reacția😂...iar apoi,nu stiai unde sa mergi prin Belgia si toate cele.
Eu:Aha...m-am prins,spun eu cu putina frica si timiditate in voce.După câteva ore de călătorit cu masina prin Belgia,am ajuns acasă la Raluca.
Eu:Ce coincidență,spun eu uitandu-mă pe geamul care despărțea balconul de bucătăria Ralucai.
Raluca:Ce coincidență?...la ce te referi?
Eu:Nimic lasă...o sa incep iar cu paranoia mea....
Raluca:...ok....du-te si pregateste-te...fa un duș sau ceva,ti-am lăsat hainele de întâlnire pe patul din camera ta.
Eu:Ok...deci trebuie să fiu îmbrăcată gen...profesional?
Raluca:Da,cam asa ceva...o sa te ajut eu!
Cand am terminat dușul,m-am îmbrăcat,iar dupa am strigat-o pe Raluca.
Eu:Raluca sunt gata!
Eram îmbrăcată cu niste blugi albaștri si o bluza de trening,cu niste teniși in picioare.
Raluca:Iti bati joc de mine?!🤦♀️
Eu:...
Raluca:Da jos astea de pe tine si imbraca-te cu ce ti-am pregatiit!!!
Raluca imi da jos hainele de pe mine si ma îmbracă cum a dorit ea.Era foarte incomodă ținuta,dar cel mai incomod lucru era ca trebuia sa port o zi intreaga pantofi cu un toc amețitor.
Eu:Raluca esti nebună?...Eu nu pot merge pe asa ceva!
Raluca:O sa înveți:)))))
Am convins-o sa imi las părul desprins,dar a fost necesar sa il întind cu placa.
Ralucai ii suna telefonul.
Raluca:Suntem pe drum!
Se întoarce spre mine si imi face cu ochiul.Eram groaznic de emoționată.
Ajunse acolo,eu am vrut sa ies din masina dar Raluca ma opreste.
Raluca:Așteaptă,șoferul trebuie să îți deschida usa!
Eram surprinsă de cate lucruri stie Raluca despre aceasta viata.
Cand am coborât Ianis era cu un bodyguard in spatele lui,iar el îmbrăcat la costum.Dupa fața lui era foarte surprins sa ma revadă.To be continued♾❤
CITEȘTI
Everything is about YOU
General FictionO poveste putin mai ciudată cu un fotbalist:))) Citeste și vei afla✌💕