Capitolul 18

140 8 0
                                    

Cand scot rochia Ianis se uita la ea si spune:
-E...minunata!
Eu:Serios?...mi-a luat destul de mult sa o gasesc...nu prea le am cu rochiile elegante🤷‍♀️
Pantofii erau unii înalți si ei.

După ce Ianis era pregătit,si eu la fel,am iesit din apartament ducându-ne la locația data de client

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce Ianis era pregătit,si eu la fel,am iesit din apartament ducându-ne la locația data de client.

Ședința a fost una foarte interesanta.Imi plăcea să fiu manager,chiar dacă eu studiam altceva.Viata mea se schimbase radical dupa ce el mi-a schimbat viața.Dintr-o data....totul este despre EL.

Timpul in Belgia a trecut foarte repede.Din toamna s-a făcut iarna.
Se apropia Crăciunul.

*Cu o săptămână înainte de Crăciun*
Ianis:Trezeste-te somnoroaso😂
Eu deschid ochii foarte greu din cauza luminii puternice care bătea de EL in ochii mei.Lumina puternica era datorită zăpezii de afara.Prin fereastra mare si clară,pătrundea puritatea zăpezii din Belgia.Era minunat afara.
Eu:Cat e ceasul?
Ianis:12:30
Eu:Cat?!
Ianis:Si eu am spus la fel😂
Ma dau jos din pat cu greu si ma duc in baie pentru a-mi face rutina.Ma spăl pe dinți și pe fata si fac un duș scurt.Imi iau halatul pe mine si ies din baie.
Ianis:Sper ca ti-ai luat ceva gros la tine:)))
Eu:Da,mi-am luat...dar care e chestia?:))
Ianis:Ce chestie?
Eu:Te stiu destul de bine în cat sa stiu ca e ceva dubios cand imi spui chestii de genul.
Ianis rade si imi da un ghiont.
Ianis:Haide imbraca-te...trebuie să mâncăm ceva înainte să ieșim.
Eu imi iau pe mine un trening mai subtire,deoarece in hotel era foarte cald,si cobor scările impreuna cu Ianis.Receptionera ne salută politicos,iar noi îi întoarcem salutul.Ne așezăm la masă și începem să mâncăm si sa povestim despre noi.
Ianis:Astăzi o sa fie o zi perfectă!
Eu:Serios?,spun eu uitandu-ma in farfurie si alegând mâncarea.
Ianis:Esti bine?...nu-ti place mâncarea?
Eu:Ba Da,e minunata..doar ca....
Ianis:?
Eu:Mai bine sa vorbim sus...
Eu si Ianis ne ridicam de la masă și pornim în camera.
Ianis închide usa si ma intreaba:Spune-mi ce s-a întâmplat,dacă vrei desigur.
Trebuie îi spui acum,nu mai are rost sa stai nopți întregi sa plângi pentru indeciziile tale si pentru frica ta!...Trebuie s-o faci!,Imi spun eu in minte.
Ianis:Deci?
Eram cu fata la fereastra.Ma întorc cu lacrimile pe fata indreptandu-ma înspre el.Il prind de tricou,si mai hotărâtă ca niciodată,il trag înspre mine si il sărut apăsat si pasional.
După ce ne despărțim ma uit la el si imi pun mainile la gura.
Eu:Scuza-ma!...doar că....te rog sa nu te superi,a fost doar o reacție ciudată si...
Ianis Se uita in ochii mei si imi spune:Si eu voiam sa-ti spun acelasi lucru.
Atunci eu raman fara cuvinte si il iau in brate.

To be continued🙏💕
Sorry guys...capitole scurte...rare,dar momentan nu am ce sa fac🤷‍♀️
Love ya❤

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum