Ajungem sus si Ianis ne baga in camera lui si a lui Marin punandu-ne pe pat.
Ianis:Poti sa-mi explici si mie ce a vrut sa fie Aia?!,spune el cu un ton destul de apăsat.
Eu:Nu...nu pot,spun pe acelasi ton căpos.
Răzvan venea cu un spray in mana.
Eu:Ce e ala?
Răzvan:Spray pentru arsuri
Eu:Nu înțelegi ca sunt Bine?!
Raluca stătea si se uita la noi tăcută.
Ianis:Mai fato tu vezi ce ai pe abdomen?!
Cand ma uit pe abdomen...aveam pe burta o arsură destul de urâtă.
Ianis:De ce esti atat de capoasa si nu vrei sa ii lasi in pace?!
Ma ridic de pe pat si il privesc fix in ochi:
-Pentru ca nu suport ca cineva sa spuna ceva despre corpul meu înțelegi?!...Nu-mi pasa daca sunt rănită...trebuia sa ma lasi in pace si sa-mi vad de drum...ii puteam face față!
Ianis:Am vazut!
Eu:Sti ceva?!...nu ai decat sa ai grija de cine vrei....dacă am 15 ani nu inseamna ca nu sunt in stare sa imi port de grija!,si deschid usa si plec.
Dupa ce ajung in afara hotelului ma uit la fereastra lui sa vad ce face.Il vad ca se uita cu o privire dezamăgitoare.
Îi dau mesaj Ralucai:
Dacă vrei pizza ma găsesti acasa....acum merg sa o iau...
Raluca imi raspunde repede la mesaj cu:
Ok,o sa vin!
Eram supărată pentru faptul că nu puteam sa pătrund atat de usor in inima lui Ianis.Ii cunosc aproape fiecare parte a sentimentelor lui.E sociabil,prietenos...dar asta nu inseamna ca deja ai devenit prietenul lui.Te analizează din punct de vedere emotional,comportamental si mental.Vrea sa cunoasca persoana adevarata din tine si stie cine ii este sau ii va fi un prieten adevarat si cine nu.
*După 30 de minute*
Am ajuns acasă cu cele 2 cutii de pizza.Raluca era acasa si ma astepta.Nu am discutat despre ce se întâmplase.Ne-am pus în pat si ne-am uitat pe Netfilx.
A doua zi ne îmbrăcăm sa mergem la sala de sport.Ghinionul sau norocul face ca Ianis sa iasa in acelasi timp din curtea hotelului.Ianis se uita la mine si ma salută ca pe o necunoscută,iar eu cu fruntea încruntată la fel.
Raluca:Pot sa aflu si eu de ce sunteti supărați unul pe celălalt?
Eu:Bai faza e că nu mai suport sa stiu ca nu-l pot avea!
Vreau sa scap de el si sa nu il fi cunoscut!...imi fac rau singura!....
Raluca a rămas intr-o tăcere profundă.To be continued
Is too short...i know....dar aia e:)))✌💖
CITEȘTI
Everything is about YOU
General FictionO poveste putin mai ciudată cu un fotbalist:))) Citeste și vei afla✌💕