Capitolul 8

157 7 0
                                    

Ma trezesc într-o cameră slab luminată....legată.Am început să strig dupa ajutor...mai tare si tot mai tare.
Dintr-o dată aud:
- Catalina!...CATALINA!!!!
Raluca ma împingea ca sa ma trezesc.Deschid ochii si vad ca sunt la mine in pat.
Raluca:N-ai mai dat nici un semn de viata de ieri de la ora 9:00....m-am speriat si am decis să vin aici.
Eu:Ce?...cat e ceasul?
Raluca:E 12:00 femeie!...E 12!
Eu:stai Ce?
Raluca:Cred că ai avut un coșmar.
Eu:Cred că am avut un vis mai de grabă....spun eu frecandu-ma la ochi.
Raluca:Părinții tăi sunt in drum spre casă....asta ca sa sti.
Eu:Ok...dar stai putin.. Adică eu nu am fost la nici o întâlnire cu Ianis?...
Raluca:Habar nu am.. Adică eu te-am privit toată noaptea si din casa nu ai iesit.
Eu:Doamne....Deci atat de profund a fost visul meu....
Raluca:Probabil.
Ma ridic din pat si dau draperia la o parte pentru a deschide usa balconului.
Eu:Ma duc in bucătărie sa-mi fac un espresso....vrei ceva?
Raluca:o cafea te rog....
Eu:Ok
Cobor scările.Ajung la bucătărie si cat timp ni se făceau cafelele,imi verificam mesajele si notificarile.Nu aveam nici un mesaj de la Ianis.Oare si momentul în care credeam ca i-am văzut pe Raluca si Ianis uitandu-se unul la altul a fost...doar un vis prostesc?
Cafelele erau gata.Le las pe masa din bucătărie si ma duc la baie pentru a ma spală pe fata si pe dinti.Ies din baie,iau cafelele si urc.Pe balcon era Raluca cu o țigară aprinsă.Ii pun cafeaua in fata si ma pun pe scaun cerandu-i o țigară.Raluca sa uita la mine si spune:
-Vrei sa ti-o bag pe gât?
Eu:Nu...vreau sa-mi dai si mie una:)))))
Raluca:Stai putin domnisorico...de cand fumezi tu?
Eu:De acum
Raluca:Nu prea cred:)))
Cand o aud ma pufnește râsul.
Eu:Glumeam,glumeam...crezi ca as mai avea ce sa caut in echipa dacă aș fuma?
Raluca:Adevarat...oricum...sti ca nu fumez des...
Eu:Normal:)))
Discuția dintre noi se încheie cu râsete.
Eu:Merg sa-mi iau o pizza...ai chef sa manânci?
Raluca:De ce nu comanzi?
Eu:Vreau sa fac mișcare....alerg pana acolo...alerg inapoi😂
Raluca:Stai...vin si eu.
Eu:okay...merg sa ma schimb.

Asa am decis să mă îmbrac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asa am decis să mă îmbrac.Raluca își prindea părul în coadă iar eu ma încalțam.Am coborât amândouă pana in bucătărie sa ii spunem Olgai ca plecam.
Eu si Raluca:Olgaaaa!
Olga:Da...aici sunt!
Eu:Mergem sa luam pizza...Vrei ceva din centru?
Olga:Nu fetelor...Dacă chiar voi avea nevoie de ceva va sun.
Noi:Ok,si iesim pe usa.
Eu închid poarta si încep mai întâi să merg usor,Raluca făcând acelasi lucru.In fata hotelului erau 2 bărbați,cu varsta de aproximativ 37 de ani care erau cu țigările aprinse.Eu cu Raluca discutam despre pizza si despre masa mea musculara care scădea.La un moment dat unul dintre ei a inceput sa ne fluiere.Raluca ma tine de mana si imi zicea sa ma calmez si sa ii las in pace.Al doilea spune:
- Ce te-aș da' o tură....prin pat:))),și cei doi încep să râdă.
În acel moment m-am oprit.De cand eram mica...nu suportăm ca cineva sa spuna ceva despre corpul meu...indiferent daca se spunea de bine sau de rau...asa ca m-am intors la ei.
Eu:Repeta ce-ai zis!
În acel moment Ianis coboară scările impreuna cu Răzvan Marin.
Tipul:Am zis ca esti buna papuse,si ma arde cu țigara pe abdomen.
Eu:Au!,spun eu plină de nervi.
În acel moment ii pun mana pe umăr si ii dau un genunchi sub centura.
Raluca își pune mâinile în cap iar celălalt bărbat a inceput sa ma strângă de mana.
Eu:Da-mi drumul altfel o pățești!
Tipul:Serios?:))))
Pana sa apuc sa fac ceva Raluca a intervenit dar bărbatul bine facut s-a năpustit asupra ei.Ianis si Răzvan au început să strige de pe holul hotelului.
Ianis:Hei..alo!
Razvan:Luati-va mâinile de pe ele,altfel chem poliția!
Ianis vine spre noi si ne scapa din stransoarea omului.
Tipul:Ne mai vedem noi....
Ianis:Bine,acum va rog sa plecati!:))
Razvan:Sunteti Bine?....Ianis,cred ca ar trebui să le ducem la un spital.
Eu:Nu am nimic...sunt bine...spun eu morocanoasa.
Ianis ne ia de mana si ne trage dupa el.
Ianis:Nu mai fiti atat de capoase si veniti sus...Mai ales tu!,Si isi indreapta privirea spre mine...
Atunci eu ma uit fix in ochii lui ca sa nu creada ca m-a intimidat.
Ajungem sus si.....

To be continued
Gata si capitolul acesta😁💖

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum