Capitolul 24

96 2 2
                                    

Stăteam pe holul îngust de câteva minute ca sa ii asteptam pe prietenii Mariei.Dintr-o data,se aude o usa inchizandu-se.Spre noi se îndrepta acest Isak.
Isak:Buna tuturor!....doamnelor...,spuse el cu o față "atrăgătoare".
N-am băgat de seamă comportamentul acestuia.Dintr-o alta camera,apare Samira,îmbrăcată într-o rochie mulata,neagră,simpla,cu niște pantofi de aceeași culoare.Eleganta fetelor era una uimitoare.Mai putin eu și Isak,eram îmbrăcați cat de cat lejer.
Eu:Gata?...putem pleca?
Maria:Ai și tu putina răbdare!
Eu:ok ok...
Maria:Trebuie să mai vină și A...
Ashlie:Sunt aici!
Am rămas încremenit la vederea ei,deoarece aceasta semăna foarte bine cu Cătălina.Nu stiam daca aveam iluzii sau daca aia era realitatea.Ma uitam la ea ca un psihopat care urma să o sechestreze.
Ashlie:Buna,eu sunt Ashlie!,spuse ea dand mâna cu mine.
Eu:B..buna,eu...ăm...eu sunt Ianis,spun eu frustrat.
Ashlie:Esti...ok?
Eu:Da...Da sunt bine!
Maria mi-a dat un cot și mi-a zâmbit,era foarte enervantă când făcea asta.Ma uit o secundă la ea,și o iau inainte.Maria se oprește putin langa Ashlie,și îi spune:
Maria:Stai linistită,nu e asa mereu..
Ashlie:Da...sper..

Am ajuns la cina.Eu eram in capul mesei.In partea dreapta era Maria,iar in stanga era Nicolas.Langa Maria stătea Bianca,cea mai bună prietenă a ei,iar langa aceasta era Samira.In partea din stanga erau Isak,Ashlie,Ella și Teodor.
Bianca:Ce e cu liniștea asta?
Maria:Exact,bună intrebare.
Eram foarte frustrat in ceea ce o privea pe acea fata,mai ales ca semăna cu Cătălina,și ca avea prenumele exact ca al persoanei pe care o cautam.
Nicolas:Poate ca ar trebui,doar sa mâncăm,suntem obosiți și putin tensionati,spune el aruncandu-mi o privire.
Am continuat să ma uit in farfuria mea,și sa nu le dau celorlalti apa la moara.
Isak:Ianis e foarte tacut.
Nu l-am suportat pe acest "Isak" de când a aparut in peisaj.Nu-mi prea plac prietenii Mariei.
Eu:Nu stiu de tine,dar părinții mei m-au educat intr-un anumit fel,iar una dintre lecțiile învățate este de a nu vorbi in timp ce mănânc:))))
După ce i-am spus ce aveam de spus lui Isak,am început iar sa mănânc in liniste.
Ashlie:Ma scuzati pentru câteva minute,revin.
Ma uit cu coada ochiului încotro o ia,mai apoi facandu-ma ca am nevoie la baie.Ma surprind,am început să urmăresc femei prin hoteluri.Baia era destul de îndepărtată de masa noastră,aceasta fiind langa malul mării,iar baia la etaj.Am luat rapid liftul,după ce am văzut-o pe Ashlie ca a urcat cu acesta.Am ajuns la etaj,pretinzând că merg la toaletă.Am intrat in toaleta bărbaților,de fapt stând și uitandu-ma cu coada ochiului la usa de langa,unde se afla toaleta femeilor.Dupa cateva minute de așteptare,o vad pe Ashlie ieșind din toaletă.

Ashlie pov
L-am văzut pe verișorul Mariei ridocandu-se de la masa,și urmarindu-ma pana sus.Se poartă foarte dubios,asa ca voi incerca sa il testez.Stiam ce voia să faca.Era in toaleta bărbaților,asteptandu-ma sa ies.Stiam ca nu vrea sa imi faca ceva rău,dar cred ca stiu despre ce vrea sa vorbim,iar eu nu sunt pregatita,asa ca il voi ignora o perioadă.Am iesit din toaleta femeilor,fiind conștientă că dorea să ma oprească din mers și sa ma întrebe cate ceva.Ca sa ii las un indiciu,am aruncat intenționat,părând că am facut-o din greșală,cartea mea de vizită.

Ianis pov
Ies din baie,pregatit sa o opresc pe Ashlie,doar ca vad ca acesteia ii cade un fel de card din geanta.Ma opresc,dar ea mărește ritmul mersului,de această dată,coborând pe scări.Iau cardul in mana,și vad ca este cartea ei de vizită.Nu mi-am dat seama daca stia ce voiam să fac,sau daca chiar a fost un accident.Am decis să mai stau putin prin hotel,ca sa nu para nimic dubios ca vom merge amândoi la masa,în același timp.Dupa 5 minute am luat-o și eu pe scări,spre parter,ca sa imi ia mai mult timp.Ajung la masa,și toți cei de la masa radeau copios și vorbeau.M-am așezat la masa la fel de simplu cum M-am și ridicat.Ashlie vorbea cu restul,în schimb eu,nu-mi puteam lua privirea de la ea.

To be continued ✌💕

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum