Capitolul 13

148 8 0
                                    

Raluca îi salută respectuos si deschis pe Ianis si pe bodyguard.Cei doi ii întorc salutul.Eu eram cu privirea in pământ nestiind ce sa spun sau sa fac.Cea mai mare frica pe care o aveam în acel moment era sa nu cad în fața lui Ianis.Era îngrozitor sa merg pe tocuri.
Raluca:Am readus-o pe fetița din România,spune ea râzând înspre Ianis.
Ianis:Care fetița?...eu vad o femeie hotărâtă in fața ochilor,spune el uitandu-se la mine.
Eu las capul în jos,inrosindu-ma,aparandu-mi un mic zâmbet in coltul gurii.
Raluca:Păi.... eu va las sa discutați...Cătălina,dacă nu sti pe unde sa te întorci,ma suni okay?
Eu dau din cap aprobator.
Ianis:A,nu e nevoie...o pot duce eu.
Ma uit la el cu ochii mari iar el imi raspunde cu zâmbetul lui uimitor pe care îl are de fiecare dată.
Raluca pleaca,iar eu cu Ianis intram intr-un restaurant luxos.
Ianis:Vrei sa comanzi ceva?
Eu:Cred că da,si ridic mâna înspre chelner.
Ianis imi ia mana înainte să o pot ridica complet.
Ianis:Lasa-ma pe mine.
Si a chemat el chelnerul,acesta luandu-ne comanda.
Încerc să par "profesională" asa ca încep discuția:
-Deci domnule Hagi:))))...As vrea sa incep prin a ma prezenta!
Lui Ianis ii apare un zâmbet in coltul gurii.
Eu:Ma numesc Cătălina,am 19 ani si nu am mai lucrat niciodată în acest domeniu...acum dacă îmi permiteți,va voi adresa o intrebare...De ce ati hotărât să mă alegeți pe mine ca manager?
Ianis zâmbește și mai larg,intrandu-si in personaj spune:Domnișoara Cătălina,sunt foarte încântat să vă cunosc...Si daca imi permiteți să vă răspund la intrebare o sa o fac...v-am ales pe dumneavoastră ca manager,pentru ca am nevoie de o persoana de incredere,spune el afisandu-mi din nou acelasi zâmbet pentru a ma intimida.
Eu nu am lăsat garda jos,asa ca am continuat să îl întreb:
-Imi puteti spune,în ce constă acest job?
Ianis:Păi dumneavoastră o sa imi programați.....viata sa spunem asa,spune el lasandu-se pe spate sprijinit de spătarul scaunului.
Eu:Am înțeles...Si de cate ori este necesar să ne vedem?
Ianis:De câte ori ai,sau am nevoie.
Eu:Aham...
Ianis:Asa ca,Dacă vrei si daca accepti sa fii managerul meu,trebuie sa semnezi această hârtie.
Mi-am pus semnătura pe foaie,iar apoi comanda ne-a fost adusă.
Ianis:Biroul tau o sa fie aproape de camera mea.
Ridic privirea din cafeaua pe care o analizam si Ianis se corectează.
Ianis:Ma scuzati....biroul dumneavoastră,spune el râzând pana la urechi.
Telefonul imi suna.Era Raluca.Eu am decis să îi închid.
Ianis:E ok,teoretic am încheiat ședința pe ziua de azi...Dacă vreti,după cum am spus,va pot duce personal sa va luati lucrurile necesare din apartamentul Ralucai.
Eu:Domnule Ianis,haideți să începem să ne tutuim,sugerez eu inducand-ul in eroare deoarece înainte i-am atras atenția cu "tu".
Încep să râd si sa ma ridic de pe scaun.Ianis plăti si lasa banii pe masa.
Eu:Cat trebuie să-ti dau?
Ianis se uita la mine cu o față uimită.Ma trage de mana si imi șoptește:sa nu-ti mai treaca vreodata asta prin cap!
Simțeam cum pielea mi se furnica,iar apoi imi dădusem seama,ca el aia voia sa obtina.
Zâmbește din nou si imi întinde cotul pentru a-mi pune mana in jurul lui.
Iesim din local si intram in masina.
Ianis:Pune-ti centura,trebuie sa ne grăbim.
Eu:De ce?
Ianis:Este destul de tarziu,iar tie o sa iti ia ceva timp până te vei instala in noul tau birou.
Eu:Bine bine....dar eu unde voi dormi dacă am biroul in clădirea aceea?
Ianis își ia putin ochii de la drum si se uita la mine spunandu-mi cu un mister in voce:La mine in camera😏
Auzind aceste cuvinte,obrajii mi s-au înroșit instant si Mi-am mutat privirea pe geam.
Ianis:Calmeaza-te,spune el râzând,e ok dacă vrei să ai o camera separată.
Un zâmbet imi cuprinde fata,urmat apoi de un ras copios.
Ajungem la apartamentul Ralucai si....

To be continued🦄
Sorry guys...fac capitole scurte...dar nu prea mai am timp sa scriu atat de mult😬

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum