Capitolul 11

147 5 0
                                    

Îi închid fara pic de regret.Raluca imi da mesaj.
Frate ce dracu' se întâmpla cu tine?!
Am decis să nu vorbesc cu ea pana nu ma calmez,deoarece fac foarte urat la nervi,indiferent de persoana.Decid să ies afara si sa fac putin sport pentru ca ma menține în formă.
Eu:Olga,sunt in parc,alerg...in caz ca ma cauti!
Olga:Ok...sa te întorci pana la ora 5...o sa fie gata cina.
Eu:E abia 12...
Olga:Ti-am spus sa sti..
Ma încalț si ies afară.Telefonul suna intr-una si toate apelurile erau de la Raluca.Intr-un final am decis să răspund.
Eu:Zi!
Raluca:Imi poti explica de ce pana mea nu răspunzi la telefonul ala nenorocit?!
Eu:A deci nu sti:)))
Raluca:CE SA STIU?!
Eu:Raluca v-am văzut.....Adică s-a aflat....
Raluca:Ce?
Eu:De ce inca te faci ca nu sti?
Raluca:Pentru ca nu stiu!
Eu:În presă s-a văzut cum tu si Hagi va țineați de mână.
Raluca:Ca eu si Hagi Ce?.....Doamne eu nu mai am nici o legatura cu băiatul ala,rade Raluca.
Eu:Serios...si atunci cum explici asta?,si ii trimit stirea.
Raluca:Nu e el nebuno!...tu nu vezi ca e un site fake?!...Doamne sfinte!
Eu:ă...un Ce?
Raluca:Site fake...adica tu accesezi ca proasta Ca sa-ti bage viruși in telefon🤦‍♀️
Eu:...
Raluca:Nu-mi vine sa cred ca ai ajuns la spital din cauza asta!...Doamne!...
Eu:Sti doar cat de mult il iubesc....dar in fine...
Raluca:Fi atenta...Eu am ajuns in țară....Sunt in Bucuresti...poti veni?
Eu:Pana in Bucuresti?
Raluca:Hai frate ca o sa poti ajunge super repede.
Eu:Okok...la cat?
Raluca:in seara asta pe la 7...
Eu:Ok,atunci o sa plec pe la 2
Raluca:Bun...ne vedem la casa părinților tăi.
Eu:Ok!
Merg acasă,anulandu-mi planurile pe ziua aceea si merg sa imi fac bagajul.Urc scările grabita si dau buzna în casă.
Eu:M-am întors!
Olga:Ai alergat tot parcul in 10 minute ?!
Eu:Nu Olga...nici nu am apucat sa alerg pentru ca am fost întreruptă de un telefon.
Olga:?
Eu:Asculta....o sa plec la Bucuresti pentru 5 zile Ok?
Olga:Ok...sa ai grija!
Eu:O sa am
Olga nu era curioasă în ceea ce-mi privește viața personală,de aceea era cea mai speciala persoana pentru mine.
Olga:Joseph e la service cu masina.O sa vina tarziu.
Eu:A..Nu e nevoie!
Olga:Păi si cu ce o sa mergi?
Eu:Cu motorul😎😋,spun eu cu un orgoliu mai mare decât mine.
Olga:Pana in Bucuresti?!...nici vorba!
Eu:Olga,te rog...am 19 ani..
Olga:Nu risc...il sun acum pe Joseph.
Nu am avut de ales si a trebuit să o ascult pe Olga.Dupa ce mi-am făcut bagajul,am coborât sa-mi pun bagajul in portbagaj.Ma urc in locul din fata.Eu cu Joseph am plecat la drum la ora 2,asa cum ii spusesem Ralucai.

După multe ore de călătorit,ajungem.O sun pe Raluca.
Eu:Hei!
Raluca:Ce faci?
Eu:Am ajuns in Bucuresti acasa la mine...tu ce faci?..unde esti?
Raluca:A super...Eu sunt sus..
Eu:ă...Ok...
Joseph imi ia bagajul si il duce sus iar mai apoi a coborât si sa rămas la masina.Intru in casa si o vad pe Raluca impachetandu-mi lucrurile.
Eu:Ce faci?
Raluca:Iti împachetez cateva lucruri rămase de la tine pe aici.
Eu:Adică?...de ce faci asta?
Raluca se întoarce spre mine,cu o haină in mana si imi spune:
-Deci...trebuie să îți povestesc ceva
Eu:Spune-mi...deja m-ai facut curioasă!
Raluca:Deci,am vorbit cu Ianis si...
Eu:Ai facut Ce?,îi spun eu intrerupand-o
Raluca:Lasa-ma sa termin!...Am vorbit cu Ianis si a spus că ar fi încântat să te revadă si ti-am programat o întâlnire reală cu el.
Eu:POFTIM?!?!?!
Raluca:Calmeaza-te😂...bine nu a fost chiar asa....am dat-o si pe chestii profesionale.
Eu:Cum Adică?
Raluca:Paii.. va trebui să fi managerul lui Ianis....deaia o sa ai multe "întâlniri" cu Ianis.
Eu:Cum Adică Eu?...cu managerul lui ce s-a întâmplat?
Raluca:Nu am inteles exact ce s-a întâmplat cu el...dar cel mai important lucru e că stai o mare mare parte din timp cu el....Nu e minunat?
Eu:E superb...dar ce fac cu facultatea?...abia sunt anul 1...Nu pot pleca.
Raluca:Calmeaza-te...o sa ai acelasi loc de munca pe care ti l-ai dorit,acolo...am rezolvat eu tot....du-te si fa un duș sau pregateste-te,avem avion intr-o ora.
Eu:o ora???
Raluca:Da...misca-te!

To be continued guys♾💘

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum