Timpul a trecut greu...dar a trecut.Vacanta lui Ianis se sfârșise si a trebuit să plece din nou în Belgia.Durerea pe care o aveam în suflet era inexplicabilă.Stateam nopți întregi sa plang.Prindeam niste ore târzii uitandu-ma la geamul hotelului alăturat,sperând că Ianis sa mai apara inca o data acolo si sa ma salute cu minunatul lui zâmbet si cu caldurosul "Buna dimineata".Liceul era mult mai greu fara el.Intre timp,Raluca a terminat si ea o facultate in Belgia pentru a se specializa în ceea ce făcea.Acum...am 19 ani.Am decis să mă mut în Brașov pentru a face facultatea dorita.Am devenit o persoana mai matura,dar si mai trista in acelasi timp.Nu am vrut sa imi fac prieteni in Brașov,nu aveam pe cine.Casa mea era foarte departe.Imi lipseste Bucureștiul,dar cel mai mult imi lipseste varsta de 15 ani.Aniversarea mea,în care am avut ocazia sa-l întâlnesc pe fiul regelui.Sa întâlnesc printul,viitor rege.Zilele astea,începeam sa-mi revin.Sa uit de toate cele întâmplate si sa fiu mai deschisa.Sa nu ma mai gandesc la Ianis si sa imi placa câtuși de puțin băieți noi...sau cel putin sa vorbesc cu ei.Totul nu avea sa dureze asa mult.In fiecare zi vorbeam cu Raluca,pe video sau normal.Imi era foarte dor de ea,dar urma să ne întâlnim în lunile ce urmau.
După ce am terminat orele de la facultate,m-am intors acasa destul de obosită.Olga imi făcuse o cafea.Am luat-o si m-am dus în balcon.Stateam si ma uitam pe telefon,sprijinita pe burta de balustrada.O stire neașteptată imi notifică telefonul.
Șoc Șoc....Noua iubită a lui Ianis Hagi,surprinși în Belgia ținându-se de mână...Cine este norocoasă tânăra?!
Am accesat pagina si in imagini erau surprinși Ianis si Raluca.Cand am vazut-o pe Raluca mi-am scapat ceașca de cafea in gol,aceasta la contactul cu betonul spargandu-se.
Șiroaie de lacrimi imi inundara fața.Am împins usile balconului cu o putere extraordinară.Olga da buzna la mine in camera speriată de zgomotele create de durerea din inima mea.
Olga:Doamne sfinte Cătălina!
Mana mea era plină de sânge.Geamutile pe care le-am împins se sparsesera,iar un ciob reuși să mă taie destul de adânc la mana.Olga veni la mine si imi lua mana Si o bandaja.Eram amețită.Pierdusem foarte mult sânge.Nu-mi mai aminteam nimic.Dimineața m-am trezit pe un pat de spital cu perfuzii in ambele mâini.Mama,tata si Olga erau lângă mine.
Mama:Slava Domnului!
Olga:Liniște...se trezeste...
Eram cusută la o mână,din cauza tăieturii mari si adânci.După o 4 zile m-am stabilizat si am putut pleca acasa.Parintii mei au trebuit să plece în delegații.Eram in masina doar cu Olga si Joseph.Olga era în fața iar eu in spate.Am vrut sa raman sa ma uit pe geam in liniste ca sa pot plânge.Tot drumul am plâns și tot drumul am suspinat.Am ajuns acasă si vad ca am avut zeci de mesaje de la Raluca.Ma sună.Ii raspund,mahmura.
Raluca:Doamne sfinte...Ce faci femeie e si bine?!
Eu nu ii spuneam nimic
Raluca:Alo!!...Ma auzi?!To be continued guys😊❤
CITEȘTI
Everything is about YOU
General FictionO poveste putin mai ciudată cu un fotbalist:))) Citeste și vei afla✌💕