În camera lui Ianis erau 2 paturi separate.In timp ce imi pregăteam patul pentru Somn,m-am gandit sa i-l fac si lui Ianis ca sa nu fie nevoit să facă efort.Imi iau trusa mea personala de pe noptiera mea si merg in toaleta.Imi spăl fata si ma dau cu crema,mai apoi punandu-mi o mască hidratanta.Ies din baie si ma pun pe pat.Aprind televizorul si sting becul.In cateva minute adormisem.
*Dimineata*
Ma trezesc foarte usor.Era ora 7.Ianis se îmbraca.
Ianis:Buna dimineata!
Acelasi "buna dimineata" călduros ca si acum 4 ani.
Eu:Buna dimineața!
Ianis:Am antrenamente azi.
Eu:Super,eu azi merg sa alerg si merg putin la sala cu Raluca.
Ianis:Ok,cand termini ma suni...merg eu sa te iau.
Ma dau jos din pat si ma duc drept la el.
Eu:De ce faci atat de multe lucruri pentru mine?...
Se uita la mine si de încruntă usor.Imi pune mana pe obraz si trece pe lângă mine,ducându-se în baie,eu urmandu-l.
Eu:Deci,nu ai de gând să îmi răspunzi la intrebare?
Ianis:Nu,spune el cu un zâmbet jucăuș.
Eu:De ce???
Ianis:Vei afla.
Eu:Dar vreau sa stiu acum,spun eu uitandu-ma la Ianis cum se sterge pe mâini cu prosopul.
Eu:Spune-mi!...haide spu...Si nu apuc sa termin fraza,ca ii simt buzele catifelate pe ale mele.
Ianis:Acum ai inteles?
Eu am ramas muta in fata usii.El iese din baie si se apropie de ieșire.
Ianis:Dacă vrei poti veni cu mine la antrenamente.
Eu:Ă..Da.....O sa...O sa merg cu Raluca la sala...
Ianis incepe si rade si ma mai sărută din nou înainte să plece.
Ianis:Pa,domnișoara manager:)))
Eu încep si rad si il salut.
După ce iese din camera iau telefonul si o sun pe Raluca.
Eu:Alo,Raluca?
Raluca:Da...zi
Eu:La cat iesim?
Raluca:Cand esti gata...
Eu:Hai sa mergem mai întâi la niste cumpărături si dupa la sala..
Raluca:ok,vezi ca o sa vin acum la tine ca sa plecam direct...sa fii gata.
Eu:Ok
După ce am închis apelul cu Raluca,m-am dus în dressing sa-mi caut un outfit cat de cat ok.M-am dezbrăcat de pantalonii scurți de pijama si am ramas in lenjerie intimă și în maieul meu de dormit.Se aude usa.Ies din dressing in lenjerie intimă crezând că e Raluca.
Eu:Raluca,ajuta-ma cu ce sa ma îmbrac,spun eu ieșind din dressing.
Cand ies,mi-a picat fața.Nu era Raluca,ci era Ianis.El avea o față înroșita dar si bucuroasă in acelasi timp.
Eu:Dumnezeule!,spun eu tragandu-mi maieul peste lenjerie.
Ianis:Ă..scuze,am crezut ca ai plecat,spune el râzând.
Eu nu spun nimic dar eram roșie la față.
Ianis:Nu trebuie să te ascunzi.
Eu:Ba daaaa!
Ianis:Bine,dacă tu vrei😂
Eu:De ce te-ai intors??
Ianis:Mi-am uitat cheile de la masina.
Eu:Bine,poftim ia-le...acum poti pleca;spun eu panicată.
Ianis:Ma dai afara?😏
Eu:Haideeeee!
Ianis vine înspre mine si ma apuca de talie.
Ianis:Nu o sa ies,imi sopteste la ureche.
Nu am vrut sa par din nou dezarmata in fata lui,asa ca îl împing usor de pe mine si ii spun:
Ba da,vei iesi pentru ca nu sunt îmbrăcată,si eu nu pot aparea dezbrăcata in fata ta.
El se uita la mine si rade.
Ianis:Am inteles,o sa fac acelasi lucru cand o sa vin acasa))),spune el cu un zâmbet misterios pe care nu l-am mai văzut pana acum pe fata lui.To be continued😁❤
CITEȘTI
Everything is about YOU
General FictionO poveste putin mai ciudată cu un fotbalist:))) Citeste și vei afla✌💕