Capitolul 5

191 7 0
                                    

Ianis:Aici erai!
Eu ma opresc din lovit mingea si ma uit la el cu ochii in lacrimi.
Raluca:Doamne,aici erai!
Raluca a vrut sa vina spre mine dar eu i-am spus sa se oprească.
Eu:Nu...te...apropia...sunt încă nervoasă..
Ianis:Puteti va rog sa încetati cu copilariile astea si sa-mi explicați si mie despre ce e vorba?
Mi-am ațintit ochii înspre Ianis,fără nici o rusine.
Eu:Chiar vrei sa sti?!
Ianis:Da!
Eu:TE iubesc înțelegi?!
Te...iubesc!...De ce nu vrei sa înțelegi?!
Se vede de la o posta totul iar tu te faci ca nu vezi!...
Toată lumea tăcea...numai plânsul meu se mai auzea.
Eu:Acum am inteles care e treaba....Stiu ca va cunoasteti de mai mult timp...asa ca...sa fiti fericiți!
Raluca si Ianis au rămas cu gura căscată.Eu intru printre ei si plec.
Eu:A da...Raluca...ai mei o sa se întoarcă...o sa ii spun lui Joseph sa-ti ducă hainele acasa,spun eu cu un ton rece....Si Ianis,dacă chiar vrei sa lămurim totul...da-mi mesaj...Nu are rost sa mai plang in fața ta.
Am iesit din arenă si am decis să nu merg acasa,ci sa ma relaxez putin la cumpărături.Il sun pe Joseph.
Eu:Joseph...poti veni te rog la arenă?...vreau sa mergem sa facem cateva cumpărături.
Joseph:Sigur domnișoara!
Eu:Ai mei au ajuns?
Joseph:Nu domnișoara,se întorc abia săptămâna viitoare.
Eu:Perfect...a Da,si te rog sa ii duci lucrurile Ralucai acasa te rog...
Joseph:E totul în regulă?
Eu:Da,totul e minunat,si imi scapa un oftat.
Joseph:Sunt pe drum domnișoara.
Eu:Ok,te astept.
Dupa 5 minute apare Joseph.Ma urc in masina si plecam la mall.Am intrat intr-un magazin sportiv unde Mi-am luat niste adidași superbi.

Am intrat intr-un magazin sportiv unde Mi-am luat niste adidași superbi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După o scurtă plimbare prin mall cu Joseph,am plecat acasă.Cum am ajuns,m-am trântit in pat cu capul în pernă.Decid sa-mi verific telefonul.Vad ca am un mesaj pe instagram de la Ianis.
Vad ca mi-a ascultat sfatul,spune o voce din capul meu.
În mesaj scria:
Am făcut cum mi-ai zis..ti-am scris...acum spune-mi ce se intampla cu tine.
M-am simțit foarte ciudat sa vorbesc cu el prin mesaje...având în vedere că acum cateva luni nici nu ma cunoștea.
Dacă până acum Raluca nu ti-a spus  nimic...atunci o sa-ti spun eu...
Si îi trimit mesajul.Nu era activ asa ca am decis să merg să fac un duș racoritor.Dupa cele 15 minute in care am facut duș,am decis să mă îmbrac in ceva lejer si sa ies pe balcon.Mai exact in pijamalele mele:))))

Mai exact in pijamalele mele:))))

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies pe balcon.Afara era noapte.M-am așezat pe un scaun și am inceput sa ma uit in telefon.Am tras un ochi la camera băieților,dar l-am observat doar pe Rus care se plimba prin camera.Mi-am băgat ochii inapoi in telefon si vad ca am un mesaj de la Ianis.
Raluca nu mi-a spus nimic...Apropo..drăguță pijama:))))
Cand citesc aceste cuvinte ma uit in jur sa vad de unde m-a văzut.L-am zărit in camera lui uitandu-se pe fereastra.Ma vede.Imi zâmbește.
Ce zici sa mergem la cafeneaua de jos ca sa discutam despre chestia asta?
Îi spun eu cu un zâmbet pe buze.
Ok,raspunde el.
După 20 de minute cobor la cafenea.
Ne salutăm iar apoi ne punem la o masă.
Ianis:Deci imi poti spune ce e cu tine?
Eu:Da,ti-am zis la arenă....in caz ca nu mai sti
Ianis:Ba da...Adică tu ma iubesti?
Eu:Bingo
Ianis:Dar....
Eu:Nu trebuie să mai continui...Stiu ce vrei sa spui...sunt prea mica,nu sunt sanse de o relație si chestii de genul...scuteste-ma te rog.....Nu vreau sa mai plang in seara asta.
Ianis:Nu asta voiam să spun dar...tu plângi dupa mine?
Eu:Acum ai aflat si asta...ma rog....chestia e că si Raluca te place...Dar ea e mult mai frumoasa decat mine si e si mai mare...
Ianis:Raluca mi-e simpatică...doar atât..
Eu:Si eu la fel...
Ianis:Nu e chiar asa...tu esti un copil inca....si
Eu:Ok,am inteles despre ce vrei sa spui...Nu e nevoie sa continui Ok?...ti-am zis ca vreau sa fiu ok in noaptea asta....
Ianis:Lasa-ma sa-mi termin propozițiile!
Eu:Ok....da-i bice
Ianis:Esti foarte frumoasa si deșteaptă...doar ca de abia te-am cunoscut...ar trebui să ne cunoaștem mai bine....
Eu:Ok...atunci,spun eu cu ochii mari
Ianis:ar trebui să ieșim mai des
Eu:sigur,cum spui
Ianis:ok😂😂
Un telefon neașteptat ne întrerupe discuția.Era Raluca.I-am închis.
Ianis:Ar trebui să vorbiți...
Eu:o s-o fac de dragul tau.
Ma ridic de la masa impreuna cu Ianis si ii caut din nou numărul Ralucai.Ianis ma prinde de încheietura iar eu ma uit la el.Se uita la mine cu ochii lui minunați si.....

To be continued😢✔
E posibil sa-mi iau hate pentru suspansul ăsta în care va las😂✌

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum