Capitolul 7

173 6 0
                                    

M-am intors si M-am uitat in ochii lui.Totul era atat de romantic si de perfect...pana cand...
Ianis:Ti-ai uitat rucsacul..
Imi iau rucsacul si incerc sa fiu serioasă și sa nu ma bufneasca râsul.Slabe șanse.Incep sa rad in hohote,Ianis făcând la fel.Uit sa o sun pe Raluca asa ca ies cu Ianis din local.
Eu:E devreme inca...E doar 9:15...Îl sun pe Joseph sa ma duca in oras.
Ianis:Ai dreptate...E devreme...te duc eu,nu trebuie să îl mai suni pe Joseph.
Eu:Ok atunci,dar tot trebuie să îl sun sa afle ce fac.
Ianis:ok!

*Perspectiva Ianis*
O vad cum se îndepărtează putin de mine.Iau telefonul în mână și il sun le Radu.
Eu(Ianis):Sunteti gata?
Radu:Da,o poti aduce!
Cu câteva zile în urmă am organizat o petrecere cu fotbaliștii mei si cu câțiva prieteni de-ai Cătălinei,în cinstea zilei ei de naștere.Cand am auzit-o ca plânge dupa mine,ceva m-a facut sa simt o durere in piept.

*Perspectiva Cătălina*
Eu:Mergem?
Ianis:Sigur,spune el si ma cuprinde de talie.
În acel moment am inceput sa tremur de emoție.
Ianis:De ce tremuri asa?...Ti-e frig?
Eu:Nu...doar că...m-ai atins:))
Ianis incepe si rade iar eu ma rusinez.
Intram in masina si dupa cateva minute vad ca opreste intr-o parcare întunecoasă.
Eu:Ce cautam aici?
Ianis:Aici e un club mișto
Eu:Aici?
Ianis:Da.. de ce Nu?
Eu:Suntem intr-o parcare întunecată în spatele hotelului  tau.
Ianis:Aia zic:)))
Eu:Nu înteleg nimic.
Ianis:Vei înțelege
Ianis coboară din masina si vine sa imi deschida portiera.Cobor si eu,si dintr-o data sunt cum ma leagă cu ceva la ochi.
Eu:Ămm...Ianis?
Ianis:Da
Eu:Ce e asta?
Ianis:Mai putina vorbă si mai mult mers:))
Urcam pe scările hotelului si aud o usa care se deschide,iar mai apoi sunt bagata in ea.Ianis ma dezleagă la ochi si dintr-o data ii vad pe toti fotbaliștii si câțiva prieteni dragi care erau cu baloane in mana.Totul era decorat superb,muzica era genială.Totul era perfect.Raluca era acolo.
Raluca ma trage de o parte si imi spune:
-imi pare atat de rau ca ai crezut ca eu si Ianis suntem impreuna....imi pare atat de rau ca te-am supărat....
Eu:E ok...E totul ok...si eu am exagerat...Dar trecutul e trecut...hai sa trăim prezentul acesta minunat.
Am dansat toată noaptea.Unii au si băut chiar.Unii peste masura:))).
Un oaspete nepoftit apare la petrecerea mea dupa 4-5 ore de petrecut.Era Ronnie.Un tip cu care nu am vrut sa fiu impreuna.Are 27 de ani.E exagerat.Cum L-am văzut am dat fuga la Ianis sa ii spun.
Ianis:Cheama-l pe Joseph...Eu chem paza.
Eu:Ok.
Nu apuc sa imi scot telefonul deoarece il pierd din vizor.Dintr-o data nu mai vad nimic.Totul negru.Simteam ca nu mai am aer.Imi pierdusem cunoștiința.

To be continued....
Sorry guys...prea scurt stiu...

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum