Capitolul 19

140 9 0
                                    

Zilele au trecut,iar noi trebuia sa plecam in România.Am plecat de la hotel,am ajuns la aeroport,am decolat,si brusc....eram in București.Era neschimbat.Abia asteptam sa ajung la mine acasă sa-i vad pe ai mei,pe Olga si pe Joseph,si bineînțeles sa-l prezint pe Ianis,pentru ca oficial...eram impreuna.Raluca urma sa vina in București săptămâna viitoare,pentru ca si ea la rândul Ei,avea liber de la locul ei de munca.Stateam la aeroport ducandu-ne in parcarea autobuzelor.
Ianis:Am uitat sa vorbesc cu Coll,sa ne astepte aici.
Eu:E ok,o sa il sun pe Joseph,sunt sigura ca va fi foarte fericit sa ma vada!,spun eu cu un entuziasm in voce.
După ce vorbesc putin cu Joseph,ma întorc la Ianis,uitandu-ma in ochii lui căprui care ma înnebuneau.
Eu:Esti ca un drog,ii spun uitandu-ma fix in irisul lui.
Ianis incepe sa rada,urmând să mă sărute fericit.

*Perspectiva Ianis*
Se uita fix in ochii mei.Sinteam ca inima mi se oprise,iar sângele imi înghețase in vene.Ochii aceia albaștri care aveau o nuanta proprie,care bătea intr-un gri deschis.N-am putut sa nu rad la cuvintele pe care le-a spus.E atat de plăcut sa fiu in preajma Ei.E atat de plăcut sa stiu ca e a mea.Tot ce e legat de ea ma duce intr-o stare pe care doar ea poate sa mi-o activeze.Rasul Ei,privirea Ei,buzele Ei,....Totul.

*Perspectiva Cătălina*
Joseph ajunsese repede.A coborât din mașină,venind la mine sa-mi ia bagajul ca sa mi-l bage in portbagaj.L-am oprit si i-am luat bărbia în 3 degete.Ii ridic fata in asa fel in cat sa ne privim în ochi.
Eu:Nu ti-am lipsit absolut deloc?
Joseph ia mana dupa manerul barajului meu si ma ia in brate.Joseph ma cunoaste de cand eram mica.Penteu mine e ca un tata.Ii raspund cu o îmbrățișare la fel de iubitoare,iar apoi i-l prezint pe Ianis.
Eu:Joseph....posibil sa il cunosti deja,dar ca sa fie totul ca la carte,ti-l prezint pe....
Joseph:Pe Ianis Hagi,da...Stiu...idolul tau.
Eu:Da....care acum este...
Ianis:Iubitul Ei,si se repede sa dea mâna cu Joseph.
Joseph rămâne cu ochii mari,uitandu-se ba la mine ba la Ianis.Pe noi ne pufnește râsul.Joseph ii zâmbește lui Ianis luandu-i bagajul si punandu-l in portbagaj.Mi-l ia si pe al meu,asa ca intram repede in masina.
Eu:Olga ce face?
Joseph:Își face griji in privinta ta,ai luat-o prin surprindere cand i-ai spus că o sa pleci in Belgia.
Eu:Ma gândeam...asta e...Dar ai mei?
Joseph:Nu cred ca vor putea fi alături de noi de Crăciun.
Eu:Tipic,spun eu aruncandu-mi privirea pe geamul din stanga mea.
Ianis imi cuprinde mana pe care o aveam pe piciorul meu,si imi afișează un zâmbet care parca rostea "totul o sa fie bine".

În 20 de minute ajunsesem acasa la mine.Cat Joseph imi lua bagajul si il ducea sus,eu am rămas cu Ianis jos.
Eu:Părinții tăi sunt in Bucuresti sau la Constanța.
Ianis:Probabil ca sunt in Constanta momentan,deoarece se apropie Sărbătorile,iar tata preferă să stea în orașul natal cand vine vorba de "adunare in familie".
Eu:Si vrei ca in seara de Crăciun sa mergem la familia ta?
Ianis:Da,cred...dacă ești si tu de acord,bineînțeles.
Eu:Nu e asta,doar ca as vrea sa ne întoarcem putin mai repede decat te-ai gandit,adică as vrea sa nu-i las singuri pe Olga si Joseph exact de Crăciun,ei sunt ca si părinții mei.
Ianis da aprobator din cap urmat de un "Stiu asta".Dialogul ne-a fost întrerupt de pașii grăbiți ai Olgai care se auzeau pe scări.
Olga:Doamne,te-ai intors!...spune ea venind la mine si sarutandu-ma pe toată partea feței.
Eu:Calmeaza-te Olga,au trecut numai 3 luni,e ok.
Olga:Haide intra in casa sa nu cumva sa to se faca frig!
Eu:Olga,stai putin,trebuie sa iti prezint pe cineva.
Olga se uita la mine cu o privire foarte  uimită.
Eu:El e iubitul meu,Olga.
Își pune mâinile la gură,rămânând pe loc.
Ma întorc înspre Ianis ca mai apoi sa ii spun:
-Eu urc,dacă vrei să vi....
Ianis:Sigur,vin si eu.
Plec înaintea lui,el fiind in spatele meu.Imi continui drumul,dar fără Ianis in spatele meu.Olga il apucase de mana ca mai apoi sa ii spuna predica ei care ma făcea sa rad in hohote de fiecare dată.

*Perspectiva Ianis*
O iau usor pe urmele Cătălinei,pentru a urca in apartament.In acelasi timp,simt o mana pe încheietura mea care ma trage.Era Olga,care avea o față indescifrabila.Nu-mi dădeam seama dacă e supărată si vrea sa ma amenințe,sau daca vrea sa ma felicite.
Ma trage aproape de ea si imi spune la ureche:
-Daca i se intampla ceva din vina ta,o pățești,frumușelule.
Ma uit la ea uimit si dau din cap,ca mai apoi ea sa-mi dea o îmbrățișare dubioasă.
Cătălina era dupa usa pe care trebuia sa intri ca sa poti pătrunde în bloc.Radea cu poftă.

*Perspectiva Cătălina*
Ma opresc lângă ușă ca sa ii pot vedea reacția lui Ianis,la predicile Olgai.Era alb la fata si uimit.Am inceput sa rad in hohote vazandu-l.Se îndrepta spre mine,după ce Olga urca in apartament.
Ianis:Ok...e fioroasă...sa sti.
Eu încep să rad si mai tare luandu-l in brate înainte de a începe să urcam scările.
Eu:Nu te-am prea vazut sa vorbesti cu părinții tăi,sunteti in regula?
Ianis:Normal,vorbesc cu mama aproape mereu.


To be continued...
Hei dragilor,sper sa va placa acest capitol...am reusit sa fac peste 900 de cuvinte in acest capitol.
Sper sa va placa😋❤
Love❤

Everything is about YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum