> 38 <

402 40 2
                                    

>>>>•<<<<

Jungkook's POV

Aku masih lagi tak boleh lupa yang Lisa baru sahaja cium pipi aku. Ini kali pertama dia cium aku dan dah lama aku nak dia berbuat sedemikian.

Okay, jangan fikir negatif ya. Aku cuma suka bila orang yang aku sayang mandikan aku dengan ciuman. Dan dah lama aku tunggu Lisa buat macam tu and well, dia buat juga !

I really can't forget any of this moment with Lisa. Urm, crap. I already have Miyeon by my side. What am I being so selfish for ?

Aku tak patut mainkan perasaan Miyeon macam tu. Aku tak patut. Miyeon sepatutnya dilayan dengan baik oleh aku, bukannya dilayan macam wujud tak wujud macam ni.

Aku ... aku rasa sangat-sangat bersalah pada Miyeon jadi aku kena tebus kesalahan aku pada dia.

Apakata aku ajak dia pergi farewell party tu ? Ala, farewell party tu ala-ala prom la juga kan ? Mesti sweet kan kalau aku pergi dengan dia !

Tapi dalam masa yang sama ... aku teringin juga nak pergi dengan Lisa. Mesti aku akan banyak gelak kalau pergi dengan dia.

Tak tipu, sepanjang aku bersama dengan Lisa memang aku rasa happy-happy je. Tengok dia tersenyum pun dah boleh buatkan aku gembira.

Apala rahsia Lisa ni ya sampaikan aku terangau-angau pasal dia ...? Aku benci perasaan yang aku ada terhadap kakak tiri aku sendiri tapi dalam masa yang sama, aku suka ada perasaan macam ni pada dia.

Yea aku faham. Perasaan aku ni sangat-sangat complicated. Sekejap aku kasihankan Miyeon, sekejap aku sayangkan Lisa.

Yang mana satu aku nak sebenarnya ? Kenapa aku tamak sangat ni ? Jeez.

Ting ! Ting !

Aku menghentikan langkah aku menaiki anak tangga sambil mengeluarkan telefon pintar dari poket seluar aku.

Terkebil-kebil aku memandang nama Miyeon yang terpapar pada skrin telefon aku. Punya lama dia tak mesej aku dah, kenapa tiba-tiba je nak mesej ni ?

ChoMiyeon_

> Hey Jungkook. ]

> It's been so long since we had texted each other, right ? ]

[ To be honest, yes. <

[ I miss you. <

> I do miss you too. ]

> Wanna have a dinner with me ? ]

[ Sure ...! <

[ I'll pick you up at 8. <

> Okay then. ]

> See ya ~ ]

>>>>•<<<<

Aku mula menyembur minyak wangi kegemaran aku pada pergelangan tangan aku kemudian aku sapukan pada segenap tubuh badanku.

Hm, perfume ni merupakan perfume kegemaran Miyeon, mesti dia suka bila aku pakai perfume ni untuk keluar dengan dia, kan ?

Aku bukan apa tapi aku tak nak sakitkan hati Miyeon dah. Walau apa pun, dia masih lagi girlfriend aku. Even if aku sukakan Lisa tu sangat-sangat, aku tak boleh nak abaikan Miyeon macam tu.

#7 euphoria  [ C ] Where stories live. Discover now