> 43 <

375 39 0
                                    

>>>>•<<<<

Ah ! Rindunya aku dengan bilik mewah aku ni ! Katil aku yang empuk dan besar, huwa rindunya !

Aku terus menghempaskan badan aku di atas katil sebaik sahaja aku usai membersihkan diri. Best gila berendam dalam bath tub dengan air panas-panas tambah pula aroma wangian yang harum.

Wah ! Wah ! Wah !

Bahagianya aku duduk rumah ni. Tapi bukannya bermaksud aku tak bahagia duduk rumah Chaeyoung, cuma aku dah terbiasa dengan rumah ni so aku prefer duduk sini.

Hekhek.

Cakap pasal Chaeyoung, aku tak mesej atau call pun dia lagi. Kalau dia tercari-cari aku dekat party tu macam mana ?

Tapi rasanya tak kot. Maybe dia dah berseronok gila dengan boyfriend dia sebab masa diorang berdrama tadi pun aku tak nampak langsung kelibat Chaeyoung dengan boyfriend dia.

Ala, pasangan sehati sejiwa tengah berseronok tu, baik aku tak payah kacau kan ? Lagipun dah lewat dah ni, aku dah mengantuk gila lepas kena simbah dengan air hujan tadi.

Ee, kau tau tak masa aku kena dukung dengan Jungkook tadi, aku dapat rasa belakang dia tu sangat-sangatlah warm. I extremely love it !

Oh, ya. Mana Jungkook eh ? Sejak sampai rumah tadi, dia langsung tak munculkan diri dah. Dia dah tidur ke ? Hm ... biarla. Mesti dia penat sebab dukung aku yang berat ni.

Kesian Jeon Jungkook saya ...

Dahla, Lisa. Jom tidur jom ! Sweet dream kawan-kawan ...!

>>>>•<<<<

Ting ! Ting !

Ting ! Ting !

" Argh ! Kacau ah aku nak mimpi dengan prince charming aku ! " jerit aku tatkala telefon pintar aku tak habis-habis berdering menandakan ada pesanan teks masuk.

Siapa rajin sangat mesej aku pagi-pagi buta macam ni ? Kacau ketenteraman aku betul ish.

Aku menggapai telefon pintar aku lalu aku melihat jam digital pada skrin telefon aku.

Oh, shit. Dah pukul satu petang guys. Bukan pagi dah guys. Lama gila aku tidur guys. Agagagaga maaf sebab tersalah faham. Hekhek.

Aku terus membuka aplikasi KakaoTalk untuk melihat pesanan teks yang diterima serta telah mengganggu ketenteraman aku untuk tidur.

Pergh. Banyak gila teks dari Chaeyoung. Asal dia mesej aku bebanyak ni ? Ada masalah ke ?

Park_Chaeyoung

> Lisa ! ]

> Kau pergi mana ha ? Bukan ke kau sepatutnya balik dengan aku ? ]

> Woi ! Balas la. Kau tau tak aku risau tak nampak batang hidung kau ni ? ]

>>>>•<<<<

Oh, shit. Aku terlupa nak bagitau dia yang aku balik dengan Jung-

Wait. Jungkook, mana dia ? Sejak dari balik semalam, aku tak nampak langsung kelibat dia and tak ada pula dia datang kejut aku pagi-pagi tadi.

#7 euphoria  [ C ] Where stories live. Discover now