>>>>•<<<<
" What ? Why ? "
Weh, gila ke apa sia ajak aku tengok Jungkook main bola sepak berdua dengan kau ?!
Kau tu dahla girlfriend Jungkook ! Manusia yang paling aku nak elak sekali dalam dunia ni ! Pastu takde angin takde ribut, kau ajak aku keluar tengok Jungkook main bola dengan kau ?
Weh, aku tak sanggup sia ! No and never will !
" What do you mean by why ? You are Jungkook's stepsister so why don't you go and watch his football tournament ? " balas Miyeon berbalik soalan pada aku.
Aku melepaskan keluhan kecil kemudian aku membetulkan kedudukan rambut aku ke belakang semula.
Panas la pula tiba-tiba.
For the real fucking reason Miyeon, aku okay je kalau nak pergi tengok tournament Jungkook tu but not with you ! And never will !
" Urm ... yea, I know that tapi malangnya I kena denda dengan lecturer I so I don't think I'll make it out ... " balasku cuba mencari alasan untuk mengelak dari keluar dengan dia.
Tapi betulla juga kan ? Aku kena denda dan dapat extra assignment so aku tak rasa aku akan sempat untuk keluar tengok tournament tu.
Furthermore, exam dah nak dekat sangat-sangat so daripada aku dok pening-pening fikir pasal Miyeon dan Jungkook, apakata aku fokus pada exa aku je ?
Sounds like a great idea, right ?
" Please, Lisa ... Tak lama pun. And sambil-sambil tu bolehla kita kenal each other lebih mendalam, kan ? " pujuk Miyeon lagi dengan keningnya yang mulai bercantum.
Ah, mulalah tu nak buat muka sedih-sedih macam tu. Fikir aku ni mudah tertarik ke ?
Hello ! Aku ni perempuan juga, okay ? Aku tahula taktik apa kau akan guna untuk dapatkan sesuatu yang kau nak. Don't bodoh-bodohkan aku okay.
" Saya minta maaf sangat-sangat, Miyeon. I really can't. " balasku terus.
Buat apa nak berkias-kias kalau boleh straight to the point ?
Tiba-tiba Chaeyoung berdehem di sebelah aku membuatkan aku agak terkejut sehinggakan bahuku terhinjut ke belakang.
Aku dan Miyeon masing-masing melarikan pandangan memandang ke arah Chaeyoung dengan wajah pelik.
" Sorry mengganggu tapi saya nak beratur untuk ambil makanan ni. Korang kalau tak nak makan dan nak teruskan berbincang, silalah ke tepi sedikit ya. " ujar Chaeyoung tanpa segan silu.
Aku melepaskan dengusan kecil kemudian aku mencuit lengan Chaeyoung membuatkan dia mengaduh kesakitan.
Pantas tangan aku ditepisnya Chaeyoung kemudian dia menghadiahkan aku jelingan maut.
Ey, memalukan la Park Chaeyoung ni !
" Urm ... Sorry sebab kacau. See you later, maybe. Bye. " ujar Miyeon lalu dia terus beredar meninggalkan aku dan Chaeyoung.
Aku melepaskan keluhan lega sambil mengusap-usap dadaku. Finally, bla pun dia. Takde la stress sangat aku nak tengok muka dia dah lepas ni.
YOU ARE READING
#7 euphoria [ C ]
FanfictionIt feels so wrong yet so right. I'm in love with my stepbrother. Yes, you read it right. I know it is wrong but I can't hold back my feelings ! I just hope having a relationship with my stepbrother isn't illegal. Because He's the cause of my e...