>>>>•<<<<
" Lambat. " ujarku sebaik sahaja aku nampak kelibat Jungkook datang menghampiri aku dengan fail yang bertindih-tindih di tangannya.
Jungkook melepaskan keluhan kecil kemudian dia membuka kunci keretanya. Tanpa berlengah, aku terus membuka pintu kereta dan membolos masuk ke dalam kereta.
Dekat 20 minit jugalah aku berdiri tegak luar kereta tu tunggu ketibaan dia. Tak penat langsung berdiri lama-lama, haha !
Seketika kemudian, Jungkook pun memasukkan tubuhnya ke dalam perut kereta dan menghidupkan enjin kereta.
Dia masih belum memulakan perjalanannya membuatkan aku menolehkan pandangan aku memandang dia.
Apa pula masalah dia kali ni ? Aku nak balik, nak tidur !
" Apa lagi ni, Jungkook ? Aku nak baliklah. " ujarku dengan nada yang sengaja aku buat menunjukkan aku sedang rimas.
Jungkook menolehkan pandangannya turut memandang aku membuatkan kedua-dua kami kini bertukar pandangan.
Shit. His eyes is so charming. Macam manalah aku boleh tak tenggelam dalam mata dia kalau mata dia sebegini sempurna ?
" Lisa, kau sayang aku tak ? "
Terbuntang luas biji mata aku mendengarkan soalan dari Jungkook itu.
Dah kenapa dia tiba-tiba tanya aku soalan macam tu ? Takde angin takde ribut, tiba-tiba je dah kenapa ni ?
Erm ... apa aku nak jawab ni ? Otak aku dah takleh brain apa-apa dah ni. Okay, erm maybe dia maksudkan sayang dia sebagai adik tiri aku, kan ?
" Hurm ... walaupun aku baru gaduh dengan kau pagi tadi but yea ... aku sayang kau. "
" Sayang aku sebagai apa ? "
What the ... kenapa dengan Jungkook ni ? Perangai dia makin lama makin peliklah.
Dia tanya aku sayang dia sebagai apa ? Dia nak aku jawab sebagai crush ke apa ? Mestilah aku sayang dia sebagai adik tiri aku !
Apa punya soalan la ...
" .... as my stepbrother, of course. Why ? "
Jungkook melepaskan keluhan kecil. Dia menggelengkan kepalanya perlahan sebelum dia mula memulas stereng kereta.
That's weird. Mesti ada something yang berlaku sampai dia tanya macam tu dekat aku.
Kenapa eh ? Ke BamBam ada cakap apa-apa dekat dia ? Apa je yang aku bualkan dengan BamBam malam semalam ...?
Aku rasa kitorang borak kosong je semalam lepas tu dia hantar aku balik, aku mandi lepas tu terus tidur. Nothing special pun semalam.
Haish. Apa yang BamBam dah buat kali ni ? Dia tu jenis banyak mulut sikit erm.
Ke Miyeon yang buatkan perangai dia jadi pelik macam ni ? Tapi apa je yang Miyeon akan buat ?
No la ... Dia takkan buat apa-apa punya. Miyeon tu budak baik. Ye budak baik.
Ataupun dia rasa bersalah sebab bergaduh dengan a-
YOU ARE READING
#7 euphoria [ C ]
FanfictionIt feels so wrong yet so right. I'm in love with my stepbrother. Yes, you read it right. I know it is wrong but I can't hold back my feelings ! I just hope having a relationship with my stepbrother isn't illegal. Because He's the cause of my e...