>>>>•<<<<
Lisa's POV
Aku melihat wajah Chaeyoung yang sudah tersengih sumbing di hadapan aku itu. Suka sangat dia pakai dress untuk farewell party dia tu.
Chaeyoung memusing-musingkan badannya di hadapan cermin sambil memegang skirtnya yang labuh dan agak kembang itu.
Not gonna lie, she do looks like a princess to me. So cute yet so pretty. Untungla boyfriend Chaeyoung ni em.
" So, how do I look ? " soal Chaeyoung tatkala dia sudah puas meneliti pantulan dirinya di cermin besar tersebut.
Aku memandang Chaeyoung dari hujung rambut hingga hujung kakinya. Not gonna lie, she's so freaking pretty !
" You look stunning, babe ! " balasku sambil menaikkan kedua-dua ibu jari aku padanya.
Chaeyoung tergelak kecil, mungkin kerana malu kemudian dia menyelakkan rambutnya ke belakang telinganya.
Dia meluru masuk ke dalam tandas semula untuk memakai make up pada wajahnya. Aku melepaskan keluhan kecil sambil melirik ke arah jam di tangan aku.
Ada lagi dua jam before kami akan ke farewell party tu. Jujur katakan, aku tak nak langsung pergi party tu.
Simply because sesiapa je yang pergi party tu mesti akan pergi dengan partner masing-masing. And sadlybto say, Chaeyoung akan pergi menari dengan boyfriend dia nanti.
So the conclusion is, aku akan ditinggalkan bersendirian di party tu. And I wonder kenapala Chaeyoung paksa aku ke party tu if dia akan tinggalkan aku ?
Urgh. I hate my life !
Ting ! Ting !
Aku menggapai telefon pintar aku yang sedang bercas itu tatkala ia mengeluarkan bunyi deringan kecil.
Jungkook mesej ? Wow. Kenapa tiba-tiba ni ?
Jungkook_Jeon
> Hey Lisa. ]
> Tengah buat apa ? ]
[ Tengah bersiap untuk ke farewell party tu. <
[ Kenapa ? <
> Oh, kau pergi eh party tu ? ]
[ Urm ... yea I do. <
[ Kan aku dah cakap yang aku nak pergi dengan Chaeyoung. But sadly to say, Chaeyoung ada date dengan boyfriend dia out of sudden at the party. <
[ So aku akan ditinggalkan sendirian. <
> That's better than me. ]
> Miyeon tolak pelawaan aku untuk ke party tu dengan dia. 😌 ]
[ Awhh ... don't be sad, Jungkook. <
[ A hah ! <
[ Apakata kau datang party tu then teman aku nanti ? Well, Chaeyoung kan nak pergi dance dengan boyfriend dia nanti so dah sah-sah aku kena tinggal sesorang. <
YOU ARE READING
#7 euphoria [ C ]
FanfictionIt feels so wrong yet so right. I'm in love with my stepbrother. Yes, you read it right. I know it is wrong but I can't hold back my feelings ! I just hope having a relationship with my stepbrother isn't illegal. Because He's the cause of my e...