1. Killer Queen

574 22 3
                                    

Ajánlott dal: Queen - Killer Queen
A szerző megjegyzése: Ennek a történetnek minden fejezetéhez tartozni fog egy dal, ami vagy szövegileg vagy hangulatában illik a részhez. Ennek okát mindig jelezni fogom. Az első dal szerintem érzetre, nagyon jól visszaadja Rain későbbi személyiségét. Ez alapján sokat meg lehet róla tudni. Önérzetes, heves, mégis visszafogottan vonzó és gyilkos...

A legtöbb emberrel ellentétben, én tökéletesen boldog voltam mindig is az életemmel. Tökéletes családban nőttem fel. Önerőmből küzdöttem fel magam oda, ahol most tartok és még fényes jövő áll előttem. A magánéletem is eseménytelen. A szó legszorosabb értelmében. 

 - Rain, kösd meg a nyakkendőmet… - rontott be a szobámba az öcsém, kiszakítva ezzel a békés gondolataimból.

Mélyet sóhajtottam, de nem akartam elmondani azt az ezerszer elismételt frázis, miszerint tanulja már meg végre maga elintézni ezeket a szükségtelen idiótaságait. Nem, nehezen tudtam neki nemet mondani mindig is. 

Felemeltem a fejem a párnáról és egyetlen másodperc alatt előtte teremtem. A finom textilia után nyúltam. 

Storm világéletében kistestvér marad. Még így is, hogy vonzó, felnőtt férfi lett. Valójában ő a legtöbb nő álma. Magabiztos, kellemes humorú és nagyon szexi.

- Kiara már vár rám - mosolyodott el.

Óvatosan kötöttem meg a zöldes anyagon a csomót, majd meghúztam és eligazítottam, hogy tökéletes legyen. Neki mindenből a hibátlan kell. Ő sosem vette meg a nem kerek almát és sosem járt nem első osztályú nőkkel. Ennek az volt az oka, hogy bármit megkaphatott. 

Gesztenye színű szemeiben ellenállhatatlan fény csillogott, miközben kilátszottak hófehér fogai.

 - Hová mentek? - tudakoltam mellékesen.

Kicsit felhúzta az orrát, miközben beletúrt a pontosan nyírt, barna hajába. Ujjain fekete és ezüst gyűrűk sokasága foglalt helyet.

 - Mozi aztán elmegyünk vacsizni. Semmi különös. Éjfélre itthon vagyok.

Szerettem, hogy még mindig elmondja, hová megy és mikor ér haza. Ha napközben lemegy a közeli pályára focizni a barátaival, képes felhívni emiatt. Az egyik legfontosabb családi szabályunk, hogy mindig tudjuk nagyjából, hol vannak a többiek és mit csinálnak. 

 - Én lehet elmegyek és találkozom Billy-vel - vetettem közbe az esti terveimet.

Bármennyire is szerettem a kisöcsémet, folyamatosan hazudtam neki. 

 - Figyelj… Nem örülök, hogy ennyit összejársz vele… Tök para a srác.

Mélyen a szemembe nézett. Apró aranyszínű szikrákat láttam az íriszeiben. 

 - Ferdén vágtad a szakálladat az orrod alatt - feleltem elterelve a témát.

Nem akartam neki elmondani, hogy a goth Billy Bob Barry-t már fél éve megöltem. Ő jó alapot biztosított a hazugságaimhoz. Lehetetlen volt, hogy ne egyezzen a sztorink, ha feloldottam egy hordó savban a csontjait is.

 - Baszod… - morrant fel és sebes léptekkel elhagyta a szobámat a fürdő felé.

Storm igazi úriember volt, hibátlan modorral és ennek minden velejárójával. Kidolgozott, szálkás izmai miatt megfordultak utána az utcán és a szakállával, a régies öltözködési stílusával sokkal idősebbnek tűnt nálunk. Pedig csak két és fél évvel voltam idősebb nála. A különbség, hogy én démon voltam, ő pedig csak halandó. 

Rain társaWhere stories live. Discover now