20 random tény a Rain társáról

173 7 12
                                    

1. Sosem derült ki Rain örökbefogadó apjának a neve, mert nem éreztem arra sem méltónak. Ő soha többet nem kereste egyiküket sem. Feltételezhetően még a Levi-tól kapott pénzen halálra itta magát.

2. Rain és Levi a turné után valóban összeházasodtak.

3. Light hazaköltözött Tokióból és a király szolgálatába állt, hogy kifejlesszenek egy tesztet a démonok szaporodási képességeinek felmérésére. Így akarják könnyebbé tenni az Igazi megtalálását a számukra.

4. Orion titokban Rain rajongója, de a férjén kívül ezt senki sem tudja.

5. Rain allergiás a kutyákra.

6. Levi az első kislányukat Zorának nevezte el a kedvenc húga után.

7. Liz lett a gyerekeik keresztanyja, mivel ő sosem vállalt sajátot.

8. Levi sosem látogatta meg az apja tiszteletére épített kápolnát.

9. A 13. fejezetben említett Gréve tér valóban létezik még ma is és valóban arról híres, hogy ott állt a legtovább a rettegett nyaktiló. Egyébként Victor Hugo A párizsi Notre-Dame c. művében is említésre kerül. Az a történet ihlette azt a fejezetet.

10. Storm együtt maradt Kiarával annak ellenére, hogy a bátyja szerint a lány sótlan.

11. Klaus és Richard karakterét Till Lindemann és Richard Z. Kruspe ihlették a Rammsteinből.

12. Klaus a történet vége előtt elhunyt drogtúladagolásban. Richard csatlakozott Rain stábjához, de sosem nyúlt többet gitárhoz és a Berlinn is feloszlott értelemszerűen.

13. Levi és Rain visszaköltöztek Hispanic Townba, hogy közelebb legyenek a srác édesanyjához.

14. Philippe és a bátyja viszonyát valóban XIV. Lajos és Orleáni Fülöp viszonya ihlette. A herceg az egyik kedvenc kora újkori személyiségem. Az ő személyisége leginkább szerintem Oscar WIlde-ére hasonlít.

15. Philippe törvényt szegett gyakorlatilag azzal, hogy a 21. fejezetben Rainre bízta a hercegnő biztonságba helyezését, amikor megszólaltak a szirénák.

16. A teleportálásra Orion is képes, de nem akkora távokat, mint Levi, aki kifejezetten utálja ezt a képességet, mivel hányingere lesz tőle.

17. A Démoni Egyházzal folytatott háború a történet végén is tartott. A harcok még évekig folytak.

18. A 22. fejezetben Daniel által említett vicces moszkvai sztori az Orion társában található elrablásának története.

19. A 27. fejezet esküjében található testvérré fogadás jellemző formula volt a kora újkorig a nagyobb békéknél, mivel az uralkodók így érezték garantáltnak a szerződés betartását. A testvérré fogadás mellett, nagyobb korkülönbségnél akár gyerekükké is fogadta a másikat az idősebb király/császár. Ez persze nem volt valóban garancia arra, hogy nem támadta meg a a következő nyáron.

20. A történet eleje és vége között valamivel több, mint 1 év telik el.

Rain társaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz