Вивиан, Теса и Кристиян влезнаха в тъмната дискотека! Миризмата на алкохол и цигари беше адска! Приближиха се до едно от сепаретата, там бяха седнали останалата част от компанията!
-Здравейте, мишоци! - усмихна се Вив
-Уу, Дяволче! - Стефани я гушна!
Вив и Теса седнаха и сервитьорката дойде, за да вземе поръчката им!
-Jameson - голям - поръча Вивиан
- Бира за мен-каза Теса
Точно в този момент, започна любимата песен на Вивиан! Тя дръпна Крис и Теса към дансинга! Потни тела, миризма на алкохол и цигари ги заобиколи. DJ се раздаваше! Вивиан и Теса се раздаваха под звуците на любимото парче! След като свърши песента, Вивиан забеляза, че Теса разговаряше с едно непознато момче! Над 190 см, кестеняв, добре сложен! Гледката на Теса 160 см и момчето, което беше се навело, за да могат да разговарят беше комична!
-Крис, ти този познаваш ли го!? -повдигна вежди Вивиан
-За първи път го виждам-изплю Крис и тръгна към Теса
-Всичко наред ли е? - Крис хвана Теса за лакета
-Абсолютно - тя се повдигна и го целуна по бузата - Сега идвам
След 3-4 мин Теса се върна на масата и все едно нищо не се бе случило! Купона беше в разгара си, алкохола се лееше, настроението се вдигаше, задръжките падаха!
DJ-ят пусна една балада, тогава непознатото момче се приближи до Вивиан, протегна ръка и я погледна
-Красавице, може ли един танц? - усмивката му беше невероятна
Дали под въздействието на алкохола или от въздействието на усмивката му, Вивиан хвана ръката му и го последва! Той нежно обгърна кръста й, тя сложи ръце на раменето му. Погледна го в очите и срамежлива усмивка се появи на устните й!
-Може ли да узная името ти! -попита момчето
-Вивиан, а твоето?!
-Питър, приятно ми е! - намигна той. - От къде си? Струваш ми се позната от някъде?
-Не мисля, че сме се срещали! Не живея тук! Живея в ЛА, тук съм на гости на Теса, тя е най-добрата ми приятелка! - и погледна към Теса, усмихна се и й помаха.
-Ау, на колко си години? -засмя се Питър
-На 17 г съм, а ти? - погледна го в очите Вивиан
-На 19г съм, но скоро правя 20.Всъщност след седмица! - притисна я към себе си с едната ръка, а с другата погали лицето й. Песента свърши, той леко я целуна по бузата и я заведе до масата!
-Ще се виждаме! - намигна й и тръгна към масата си.
Вивиан седна в сепарето и едва си поемаше въздух. Изпи съдържанието на чашата си, повика сервитьорката и поръча още едно. Теса я дръпна към дансинга и разкършиха тела! Вивиан усещаше парещ поглед по тялото си! Обърна се и видя Питър, който я наблюдаваше, над ръба на чашата! Усмихна му се, а той леко облиза устните си, като я гледаше с потъмнели очи!
-Виив! - извика Теса
-Тесааа! - почервеня Вивиан
- Момиче, той те изгаря с поглед! - Теса и прегърна
-Знаеш, че това ще си остане тук нали? Баща ми няма да позволи, някое момче да се приближи до мен, в близките 100 г! - сведе поглед Вивиан
-Тогава, приятелко, наслади се на вечерта! - момичетата се прегърнаха
Крис приближи до Вивиан и й каза
- Време е да се прибираме! - погледна я тъжно
- Ок, Крис, ще кажа чао на останалите
-Хайде, мишоци, тръгвам ще се видим утре вечер! - нагушкаха се
Вивиан хвана Крис и Теса под ръка и тръгнаха към изхода. Когато минаваха покрай сепарето на Питър и компания, той стана и застана пред тях.
- Не е ли много рано, да си тръгваш?
-Налага се, имам важна работа утре, но ако си тук утре вечер, ще се видим. Повдигна се на пръсти и притисна нежно, устните си в неговите. Обърна се и тръгна към изхода, тогава усети ръце, които я хванаха през кръста, завъртяха я и устните на Питър се разбиха в нейните.
-Ще те чакам-едва поемаше въздух той
Вивиан, Теса и Крис излезнаха от дискотеката, качиха се в колата и потеглиха към къщата на Теса.
- Нека случилото се тази вечер си остане, наша малка тайна, Крис-изчерви се Вивиан
-Че какво се случи тази нощ? - подсмихна се Кристиан
Тя го гушна, качи се в стаята си, отстрани грима си, взе си душ и се хвърли върху леглото. Заспа с усмивка и мисли за Питър!
VOCÊ ESTÁ LENDO
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.