Кървящо Сърце

108 4 0
                                    

Питър и Джордж слезнаха от самолета, взеха си багажа и си хванаха такси, което да ги закара до хотела. Настаниха се и Джордж се обади на Теса.
- Милинкооо, в ЛА сме, да вече сме в хотела, да пращам ти адреса, чакам те. - Джордж затвори, влезна в банята за освежителен душ и се просна на спалнята, да чака Теса.
В другата стая Питър, обмисляше какво да каже на Вивиан, когато се видят. На вратата се почука, румсервиз. Питър взе храната, а точно под чинията имаше бележка.
" Добре дошъл в Лос Анджелис, Цербера те наблюдава"
В дома на Вивиан цареше трескава подготовка, вечерта щеше да има прием по случай рождения ден на майка й. Кетърингови работници , цветари тичаха като луди из имението. Вивиан и Теса решиха да не взимат от моделите на Вивиан, а да си купят за празника.
- Вивиан, аз имам малко работа. Татко ми се обади да свърша нещо! - излъга Теса
- Ок, няма проблем, ще идем по-късно. - Вивиан я прегърна. - Пази се, Тес!
Теса взе чантата си и излезна на бегом.
- Те са тук, нали, Крис? - Вивиан се обърна към Туджаров
- Да кацнаха преди 2ч. Не й се сърди, тя е влюбена и ти си същата, оглупяваш! - Кристиян я бутна по рамото.
Вивиан се хвърли на гърба му и той я понесе на конче. Обиколиха имението така.
- Мисля да си поканя кавалер за партито, ще има журналисти, нека им намерим работа. - Вивиан взе телефона си и изчезна.
- Ник, довечера майка ми има рожден ден, ще има прием в къщи, а аз нямам кавалер. Можеш ли да ми намериш? Имаш ли някой секси приятел, който да помогне, на една изпаднала в самота дама?   Вивиан 👸
Когато прочете съобщението Никалъс, беше с Дом в едно кафене и се чудеха какво да правят.
- Ха, аз вече си намерих какво ще правя довечера! - Ник му  показа съобщението от Вивиан
- Това момиче ти е завъртяло яко главата, Принце! - Дом повдигна вежда.
- Нямаш си на идея, колко! Хайде, сега да идем да си купя костюм за приема.
Вивиан стоеше в стаята си, когато получи съобщението на Ник
- Вив, разбира се, че имам някой предвид! 197 см висок, мускулест, със зелени очи, кестенява коса. Ще бъде твой тази вечер и докато го искаш.  Ник 😍
Вивиан реши да отиде до ателието си, докато чака Теса. Когато пристигна в подземния гараж, слезна от джипа и се запъти към асансьора. Имаше странното чувство, че някой я наблюдава, огледа се, но не видя никой. Влезна в асансьора и натисна копчето за 19 етаж. Знаеше, че Теса ще се забави и затова подготви рокля за нея и потърси за себе си. Реши да облече тази рокля.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена) Onde histórias criam vida. Descubra agora