И Той Стана Като Мен

97 4 1
                                    

На сутринта Вивиан се събуди и погледна спящия до нея Ник.
Погали го нежно по бузата, прокара пръст по устните му. Ник се размърда.
-Някой се е събудил? Как се чувстваш, Луничке? - сънено я притисна към себе си.
- Само пръста ме наболява и вече виждам сенки! Така, че ме заведи до банята! - измърка Вивиан
Ник й помогна да стане и я заведе до банята, изкъпаха се и облякоха. Качи я на конче и я свали долу.
-Добро утро на всички, вече почти ви виждам къде сте! - засмя се Вивиан
-Добро утро, Дяволче! Закуси и да слезем долу. - баща й все още беше нервен
-Ооо, някой ме чака долу ли? Мамоо, нахрани ме, аз съм малко бебе! - Вивиан направи муцунка
- На мама, бебето! - Дориана се засмя, тя беше доволна, че Вивиан е добре.
След като се нахрани Вивиан, Кристиян и Нейтън отвориха вратата към подземието.
- И аз искам да дойда, искам да причиня болка на копелетата! - Ник беше ядосан
- Тръгвай! - Нейтън го подкани
Слезнаха долу, четиримата мъже бяха вързани и гледаха лошо.
-Добро утро, Дяволче, виждам, че си добре. Радвам се за теб, а ти виждаш ли ме? - Смит се смееше гадно
- Г-н Смит, не ме подценявайте! - Вивиан стисна юмруци
-Крис, подай ми бокса! - Вивиан беше готова да причинява болка! - Има ли тук един без два предни зъба?
Кристиян ги огледа и заведе Вивиан пред него.
-Този пред теб! - Кристиян се отдръпна
-Здравей, приятелче, сега ще ти причиня същото, което и ти на мен! - Вивиан замахна и му заби един под брадичката. Мъжът падна, заедно със стола. Кристиян го вдигна.
-Крис, дръж го! - Вивиан му заби един и му цепна веждата. Замахна още веднъж и цепна и другата. Замахна отново и му разцепи устната.
- Луничке, дай и на мен! - Ник я спря.
- Давай, Слънце! - поущри го тя
Ник го удари в носа, два пъти в корема и един път в слабините.
Мъжът припадна.
- Сега е мой ред, за мен е Джон Смит! Нейтън застана пред него.
-Давай Нейтън, излей си злобата, виж как се държах с дъщеричк..... - Нейтън го удари в устата.
-Боклук, мръсен, днес ще умреш! Никой не закача семейството ми! - Нейтън го удари още няколко пъти.
-Сега, мили мои, оставете Цербера да си свърши работа! - Кристиян потърка ръце. - Сърбят ме ръцете, бе хора!
- Давай, Цербер, аз ще се обадя да докарат после пираните, ще ги пуснем живи в контейнера!
Нейтън, Вивиан и Ник излезнаха.
Лекарят беше дошъл да прегледа Вивиан. След прегледа й изписа само болкоуспокояващо!
Вивиан и Ник се качиха в стаята й. Взеха си по един душ и слезнаха долу да говорят.
-Г-н Дерексън, искам да стана част от вас! Искам да съм до Вив, за да не се случват отново такива неща! - Ник беше по-сериозен от всякога.
-Ник, сигурен ли си? - Нейтън го погледна сериозно
-Убеден съм!
- Добре, ако Дяволчето е съгласна? Вивиан, гледам те сериозно! - баща й я погледна
-Ммм, семейство мафиоти-убийци Новак, звучи добре! Ник, нали виждаш какво се случва съгласен ли си да си част от това?
- Повече от готов! - твърдо заяви Ник
-Добре дошъл в семейството ни-Нейтън го прегърна.
- Ще трябва малко да те обучим и тренировки ще ти трябват! - Вивиан го прегърна. - Аз ще съм ти личния треньор!
- Вив, след като се възстановиш, искам да те заведа на вечеря в дома на родителите ми? Аз съм постоянно у вас, майка ми само ми мрънка да те заведа!
-Добре, Слънце, обещавам! - уви ръце около врата му. - Знам, че няма да съм красива гледка, но хайде да идем на басейна, позагърбих малко Теса, трябва да й се реванширам!
Вивиан, бавно отиде до вратата на Теса и почука, влезна й я видя излегнала се на леглото и говори с родителите си по Skype.
-Ей, Вив, ела седни! - Теса я хвана за ръката и седнаха на леглото.
-Привет, Маями как сте? Не мога да ви видя хубаво, но все пак! - Вивиан се ухили
-Миличката ми, как си? Ужасни хора има! - Натали се разплака като видя състоянието на Вивиан
- Вече съм по-добре, да ме бяхте видели вчера? Бях като картина на Пикасо! - Вивиан ръкомахаше
- Бързо да се възстановиш! - Наталия се усмихна
-Благодаря! Оставям ви, само дойдох да кажа на Тес, че ще сме на басейна и я чакаме! Чао! - Вивиан стана и бавно излезе.
- Милото, дете, какво е преживяла? Ох, ще ме убие, като картина на Пикасо била! - Мич се засмя! - Хайде, отивай, поздрави Дориана и Нейтън! Обичаме те! - и те затвориха
Теса си облече бански и отиде при басейна. Там тъкмо Ник водеше Вивиан до шезлонга.
-Как сте, младежи? - седна на шезлонга до Вивиан.
-Сега поне слънцето не ми пече! - Вивиан се ухили
Поседяха два часа и влезнаха вътре. Освежиха се и се събраха във билярдната зала. Пристигнаха и Маша с останалите момичета.
-Аууу, Дяволче, как си? Направили са те трудна за рисуване-Маша я прегърна.
Телефона на Вивиан зазвъня, беше Джордж, той се беше прибрал в Маями за няколко дни. Търсеше я на Skype!
-Здравей, любов, как си? Оо, гледам, че си на билярд? - Джордж й прати целувка.
-Да с Вив, Ник и останалите играем! - прати му и тя
-Обърни телефона, за да ги поздравя! - Джордж беше нетърпелив
-Любов, само да не се уплашиш като видиш Вивиан? Малко й смениха физиономията! Сега е като картина на Пикасо! - Теса обърна телефона
-Господи, Вивиан, какво ти се е случило? - възкликна Джордж
-Малко ме поотвлякоха, малко ме понабиха, счупиха ми един пръст и сега с тези подути очи, леко не виждам! Ник ме разнася, къпе ме, облича ме, хранят ме като бебе! Иначе съм добре! - ухили се
-Боже, Вивиан, добре ли си? - чу се гласът на Питър и той се появи до Джордж
-Здрастии, да добре съм!Добре, че не мога да видя изплашените ви муцуни! Споко, бе хора, ще се оправя, грижат се за мен! - вирна глава тя
Теса излезна от стаята, за да говори на спокойствие с Джордж.
Играха няколко часа, но Вивиан се измори, все още беше слаба. Приятелите им си тръгнаха. Ник я качи в стаята й и си тръгна. Вивиан лека по лека се изкъпа, легна си и понеже не можеше да гледа нищо си пусна музика. Неусетно заспа.

ДЯВОЛЧЕТО (Завършена) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora