След като слезнаха от самолета Ник се прибра в апартамента си, а Вивиан се прибра с родителите си в имението. Качи се в стаята си и срещу нея се затичаха две мечета.
- Мамини златни! - Вивиан ги гушна
- Татееее, мамооооо, обичам вииии! - Вивиан пищеше
- Сестра ми, как..? - едно от кучетата скочи върху него- Ох, боже пристигнали са! Кое е моето, исках мъжко?
-Умнико, едното е с розова панделка, другото е със синя! - Вивиан му посочи това със синята панделка.
Нейтън и Дориана се появиха на вратата и видяха децата си, които се боричкаха с кученцата.
- На Ник също има, но е в дома на родителите му. Какви имена ще им измислите? - Нейтън погали едното пале.
-Моето е Рикс! - Робърт взе кучето си и излезна
- Семейство да ви представя Сара! - Вивиан целуваше кученцето
- Радвам се, че сте доволни! Те вече са ваша отговорност. - Нейтън и Дориана излезнаха от стаята й
- Хайде принцесо, да идем да ти купим храна и други глезотии.
- Кристиянеее, излизаме! - Вивиан го търсеше
-Сега и охрана на куче ще бъда! - пуфтеше той
-Стига си мрънкал, да тръгваме! - Вивиан го повлече навън.
Заведоха кучето при ветеринаря. Ваксини, чипове и паспорти. Купи й купички за вода и храна,консерви и играчки,повод също. Не забрави и да я снима и да я качи в социалните мрежи
Веднага заваляха известия "Колко е сладка? Какво мече? и т. н. Но едно много я ядоса
" След Дяволче, мафията си има и куче"
-Тези ще ги съсипя! - Вивиан се обади на адвоката си. Обясни му и делото щеше да бъде задействано в най-скоро време.
Майката на Ник му се обади, да иде, за да се видят.
Ник се качи на мотора си и отиде в дома на родителите си.
Отвори вратата и едно мече му се преплете в краката.
- Аа, Александър ги е изпратил! - Ник гушна плюшената топка
- Александър? - баща му застана пред него
-Познат на Нейтън! - Ник си играеше с палето - Здравей, Роки! Хайде да се обадим на майка ти! - Ник взе кучето и седна на дивана
- Луничке, какво правиш?
- Слънце, тука станаха едни неща! Трябва да се видим! - Вивиан се опитваше да е сериозна - Чакам те в Южният парк, аз тръгвам веднага!
Ник я познаваше достатъчно добре, за да знае, че го мяташе на черешата.Грабна кучето и тръгна към парка!
Там намери Вивиан, която си играеше с нейното куче!
-Слънцее, виж Сара! - Вивиан му навря в лицето палето
-Луничке, виж Роки! - показа й и неговото
- На мама мечетата, колко сте хубави! - очите и на двамата сияеха
Хванаха се за ръка и започнаха да разхождат кучетата си.
- Александър си удържа на обещанието! Кученцата са страхотни! - Ник държеше здраво Вивиан
- Ихааа, какви мечета? - едно момиче се приближи към тях. - Здравей, Ник! - целуна го по бузата
-Здравей, Вероника! - Ник придърпа Вивиан към себе си
-Не сме се виждали отдавна! Не се обаждаш вече!? - тя сложи ръка на рамото му
-Вероника, запознай се с жена ми Вивиан! - Ник целуна Вивиан по челото
- Жена ти? Приятно ми е Вероника! - тя се усмихна фалшиво
-Вивиан, приятно ми е!
-Ник, не знаех, че си се оженил? - лицето й посърна
- И то щастливо при това. Радвам се, че се видяхме, но бързаме. Хубав ден! - и я подминаха!
-Няма да питам коя е! Всеки има минало, но така я затапи? - Вивиан се хвърли на врата му. Видя, че момичето продължаваше да ги гледа. - Обичам те, Слънчице!
-Аз обожавам, Луничке! - обви ръце около нея
Продължиха разходката си с кучетата. Когато мъниците се измориха, Ник ги изпрати до колата. Кристиян пишеше нещо на телефона си.
- Кучки ли сваляш, Крис? - Ник му намигна
- Жена ти и кучето й ми са достатъчни! - Кристиян избяга надалеч от Вивиан
-Туджаров, не забравяй, че знам къде живееш и спиш! - Вивиан му намигна
- Това заплаха ли беше, Дяволче?
-Приеми го като предупреждение! Хайде да тръгваме, че Сара се измори!
-Чао, Луничке! - Ник я нацелува, погали Сара и се качи в колата си.
Прибраха се в къщи, завариха Робърт да си играе с Рикс, Сара се заигра с братчето си. Двамата млади Дерексън играеха с животинките си, родителите им ги гледаха и любов струеше от очите им.
-Хайде, Сара да се прибираме, че багаж имам да си оправям.
Качи се в стаята си, остави кучето в леглото му и започна да оправя багажа си. Телефона й завибрира. Когато видя кой я търси Вивиан обърна очи!
-Здрасти, Питър! Да вкъщи съм си! Да преди няколко часа кацнахме! Утре? Еми добре! Чао! - извъртя очи и продължи да си разопакова багажа. След като успя да разопакова багажа си, Вивиан слезна долу и раздаде подаръците на семейството си. Всички много си ги харесаха и бяха доволни. Вивиан нахрани Сара и се качиха в стаята й, поговори с Ник 30 минути, но и двамата бяха много изморени, пожелаха си лека нощ и затвориха. Вивиан се изкъпа, сложи Сара в леглото й и си легна. Утре си идваха Теса и Джордж, а на другият ден пристигаше Питър. Аман от него, но просто си повтори мантрата "Правя го заради Теса" около 20 пъти. След това просто гушна възглавницата и заспа.
YOU ARE READING
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.