Вивиан 17 годишна,кестенява коса, лешникови очи 173см,луда,забавна,душата на компанията! Живееше и учеше в ЛА, в училище по моден дизай!Обожаваше да рисува, да слуша музика, да купонясва! Беше отличничка в училище! Брат й се казваше Робърт, на 10 г, висок кестеняв, с кафеви очи! Майка й Дориана беше домакиня! Баща й Нейтън, той беше мафиот, Босът на наркобизнеса в ЛА!Строг, но добър баща и въпреки, че бяха богати, той не разглезваше децата си. Теса бе нейната най-добра приятелка. Двете бяха неразделни до преди 1 г, когато семейството й се премести в Маями. Двете се чуваха всеки ден и се виждаха по Skype. Кристиян е най-добрият приятел на Вивиан, на 20 г е, но тя не знае, че той и е бодигард, баща й му плащаше, за да я пази. Но Крис не възприемаше Вивиан само като работа, той я обичаше като родна сестра! И въпреки, че никой не вярва, че може да съществува приятелство между момче и момиче, те бяха живо доказателство!
-Вивиан и Теса-почука майката на Теса на вратата. - ставайте
Беше лятна ваканция и Вивиан гостуваше на Теса, за един месец. След това Теса щеше да гостува на Вивиан за месец!
И на двете момичета не им се ставаше, но се налагаше! Трябваше да се видят с останалите от компанията, Вивиан беше пристигнала преди 3 дни, Теса я запозна с компанията си, които я приеха много бързо! Приятелките се оправиха, слезнаха долу, закусиха и излезнаха.
-Къде сте, котета? - Теса звънна на Стеф
- В Мола сме-изписка Стеф
-До 15 мин сме при вас-каза Стеф, качиха се с Вивиан в колата и отпрашиха към компанията! Влезнаха в Мола и се запътиха към любимото кафе. Там ги очакваха приятелите им. Крис също беше там, стана гушна Вивиан и й направи място до себе си, Теса седна до Стеф.
- Какво ще пиете? - усмихна се сервитьорката
- Едно бяло фрапе за мен и едно кафе със сметана за Теса!
Компанията потъна в разговори и смях. Обсъдиха изминалата вечер и правиха планове за предстоящата. В един момент вратата на заведението се отвори и влезнаха четири момчета. Вивиан вдигна глава и очите им се срещнаха. Питър й намигна, устните му изрекоха безмълвно "Здравей". Вивиан също изрече безгласно " Здравей". Момчетата се настаниха на масата срещу тях. Питър седна срещу Вивиан, намигна й и запали цигара. Теса, сръга приятелката си.
- Виж на отсрещната маса, някой те гледа! - Теса посочи Питър с очи
- Видях го Тес, още когато влезна. - Вивиан се облегна на рамото на Крис и отпи от фрапето си.
- Крис, виждаш ли? Кажи, че няма съдба? - Крис беше видял всичко и смръщи вежди. Това момче не му харесваше. Хищник, който бе захапал поредната си жертва. Но той не знаеше, че макар и привидно крехка, Вивиан беше обучена от баща си. Маската, която носеше пред приятелите си, падаше, когато беше с баща си и му помагаше в сделките. Едва на 15 г тя се справяше успешно със стрелба, владееше бойни изкуства и знаеше как да се оправя с натрапници! Тя щеше да бъде наследницата на баща си, тя щеше да управлява след него! Компанията стана и тръгна към изхода на заведението, Питър стана и придърпа Вивиан към себе си, погали с палец бузата й.
- Как си, красавице?
- Вече съм идеално! - усмихна му се
- Ще се видим ли довечера? - повдигна с пръсти брадичката й
- Може би- Вивиан излезна от кафето
- Ах, тиии-изписка Стеф- Сладък еее
Вивиан се засмя, хвана Теса за ръка и се отправиха на шопинг. След три часа момичета излезнаха с пълни чанти, разделиха се с уговорката, да се срещнат вечерта пред дискотеката, в 20 часа. Вивиан реши да звънне на майка си.
- Мамоо, здравей, как сте? Как са Роб и татко? Липсвате ми!
-Добре сме, миличка. Роб е в стаята си, баща ти е в офиса си, а аз бях с приятелки на кафе! Ти как си, нали не създавате проблеми на родителите на Теса?
- Спокой, няма проблеми! Забавляваме се. Колко ми липсваше Теса...? Ще затварям, бяхме в Мола, прибираме се и после ще гледаме филм! Чао, мамичко, обичам Ви!
Теса, Вивиан и Крис се прибраха, влезнаха в стаите си! Преоблякоха се и се събраха в стаята на момичетата.
- Е за довечера, какво ще обличаме? -попита Теса
- Аз съм лесен. - измърмори Крис
- Аз ще съм с късите бели панталонки, със звездата отзад и черният потник с кръстосаните на гърба презрамки, ще си обуя златните сандали- започна да вади дрехите от чантите Вивиан
- А аз, смятам да си облека червената рокля, с паетите, червените токчета - извади дрехите от чантите Теса!
- Момичета 18 ч е започвайте да се оправяте! - Крис стана и излезна от стаята. Взе си телефона и набра
- Здравей, шефе! Всичко е спокойно. Няма натрапници, един се пробва, но беше отхвърлен! Да продължавам! Хубав ден, шефе! - Крис затвори и се прибра в стаята си. В 19:45 момичетата бяха готови. Крис седна на шофьорското място, Теса до него, а Вивиан отзад! Точно в 20ч бяха пред дискотеката, Стеф, Вики и Глория ги чакаха там! Прегърнаха се и влезнаха! Имаха запазено ВИП сепаре, настаниха се, поръчаха си няколко бутилки алкохол и се огледаха. Точно в този момент Питър и компания влезнаха през вратата, огледаха се и се настаниха в сепарето срещу тях. Питър се огледа, видя Вивиан и компания, сръчка Джордж в рамото и му посочи с глава ВИП сепарето. Вивиан погледна и потъна в кафевите очи на Питър. Той й се усмихна и продължи да говори с брат си. Алкохола си свърши работа, Вивиан и компанията й превзе дансинга, горещите ритми се лееха, разгорещени тела танцуваха в ритъма! Стеф беше застана зад Вивиан и танцуваха горещо! Вивиан усети горещи очи върху себе си, погледна към Питър, той не откъсваше очи от первезните ръце на Стеф, които шареха по тялото на Вивиан. Тя се усмихна и започна да танцува за него. Затвори очи, облегна се на Стеф и в следващия момент усети две мъжки ръце, как я прегръщат. Отвори очи и видя Питър пред себе си.
- Здравей, красавице! - Питър я целуна по челото
-Здрасти и на теб. - изчерви се Вивиан
- За мен ли си се нагласила така? - огледа тялото й
- А според теб? - Вивиан го изгледа предизвикателно
Питър я целуна по челото, завъртя я и потънаха в горещите ритми.
YOU ARE READING
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.