Денят преди рождения ден на Питър, премина в шопинг, убеждаване на Вивиан, от страна на Крис, да не ходи, но безуспешно.
И ето го деня на партито. Вивиан не мигна цяла нощ, в главата й минаваха хиляди сценарии, какво щеше да се случи. Заспа някъде към 4 сутринта и в 9 ч Теса я сръга да става.
Момичетата се изкъпаха и слезнаха долу да закусят.
- Бате, ще ходиш ли на партито довечера? - Теса се усмихна на брат си
- Естествено, че ще ходя Питър ми е приятел.
- Значи ще се видим там.
- Вие от къде имате покани? Кой ви покани? Теса, умната!
-Спокойно, човек, лично Питър ни покани!
- Ти и Питър, между вас да няма нещо? - Марк хвърли въпросителен поглед върху сестра си
- Глупости, просто защото съм ти сестра! - излъга Теса
Имаше 11 часа до партито. Теса зънна на останалата част от момичетата и се разбраха да идат в Мола. След 30 минути момичетата се срещнаха пред Мола. Влезнаха в любимото кафе, но там на една от масите бяха седнали компанията на Питър,но Питър липсваше. Тя се огледа, но не го видя, момчетата ги погледнаха, усмихнаха им се и продължиха да си говорят.
- И така, темата на партито е "Бяло" - коментираха момичетата
Смятаха да се облекат еднакво в бяло, бели рокли с бели токчета, с вързани на опашки коси, смятаха да се гримират в златно. Планът за вечерта беше изготвен,изпиха си кафетата и тръгнаха да излизат от кафето. Когато минаваха покрай масата на момчетата, Джордж стана и хвана Вивиан за ръката.
- Аз отново искам да се извиня, надявам се да се видим довечера. Моля ви елате. Без теб Вивиан партито няма да е парти. - Джордж гледаше с надежда.
- Благодари на Питър за поканата, но все още не съм решила. Чао, момчета!
- Значи, опасна си! - гушна я Стеф.
- Довечера ще разберете, колко съм опасна- Вивиан беше решила да свали маската на срамежливото момиче, което беше дошло в Маями.
Щеше да им покаже как се държат момичетата от ЛА. Когато се прибраха в къщата на Теса, Вивиан взе телефона си и набра един номер.
- Машинкааа, миличка, колко ми липсваш!
Михаела, беше приятелката на Вивиан в ЛА, тя знаеше всичко за нея, а и й помагаше понякога при изпълнението на някой задачи.
- Имаш 8ч да си довлечеш сексапилния задник до Маями, да си резервирате хотел с другите момичета, да докарате два от Линкъните и няколко мотора. - разбра ли ме миличка.
- Значи ще ходим на парти, но преди това е спретнем "малко" шоу така ли?
- Колко добре ме познаваш, Маши, пращам ти адреса на Теса. Ще ви чакам пред дома й в 19 : 30 часа, нека направим шоуто, което спретнахме на Глен и Джес. - Вивиан се усмихна гадно
През това време в дома на Питър течеше трескава подготовка за купона.
- Питър, днес докато бяхме в нашето кафе, видяхме Вивиан и момичетата - Натаниел сподели с брат си
- Как изглеждаше тя? Видя ли ви? Питахте ли я за довечера? Какво каза тя? - Питър се тресеше
- Изглеждаше добре! Да видя ни! Джордж говори с нея
- Джоооордж, къде сии? - крещеше Питър
- В стаята съм си.
Питър се качи по стълбите и влетя в стаята на брат си.
- Какво каза тя? Как изглеждаше? - хвана брат си за раменете.
- Красива както винаги и все още не е решила. - каза Джордж
- Това момиче ще ме побърка.
Имаше още 3 часа до началото на купона. Момичетата се събраха в дома на Теса, за да се подготвят и да тръгнат заедно.
- Крис, не ми се сърди, моля те! Знам, че реших да му простя, но... Поканих Михаела и останалите, ще спретнем шоуто, което направихме на Глен и Джес- пламъчета проблясваха в очите на Вивиан.
- Значи ще им спретнем жестоко шоу! Значи реши да покажеш истинското си лице, Дяволче?
- Да или ще бъде с мен, или ще избяга с писъци- искри хвърляха очите на Вивиан
Момичетата се събраха и започна трескава подготовка за купона. В 19:30 Вивиан получи съобщение
- Пред къщата сме излизайте!
- Хайде, момичета, превоза ни е тук! - Вивиан изкочи през вратата. Там скочи в прегръдките на Маша и останалите момичета.
- Боже, взела си черния и сребърния и черните мотори. Обичам тееее! - прегръщаха се те.
Когато от къщата излезнаха и останалите момичета, останаха с отворени уста.
- Какво става тук? - гледаха с отворени очи
- Нека да ви запозная с Михаела и моята компания от ЛА. Тази вечер ще докажем на момчетата , че момичетата сме върха. Нека купона започне, сега!
Михаела и Вивиан в единия Линкън. Ребека и Крис в другия, а останалите момичета по моторите.Марк стоеше с отворена уста и не мигаше. Гледката на колите и моторите беше уникална.
- Хайде сладък, има свободно място при мен! - подаде му една каска Яна
В 19:55 процесията тръгна.
В 20:00 Питър отвори вратите на къщата си и даде старт на партито. Музиката гърмеше, къщата започна да се пълни, но нея я нямаше. В 20:30 заглушителен рев на мотори, клаксони на автомобили, заглушиха музиката. Всички гости на партито излезнаха в двора. Там имаше две уникални коли, едната черна, другата сребърна и няколко мотора. Когато Питър излезна, вратата на сребърната и черната кола се отвориха и от тях слезнаха две момичета. Две застанаха до пасажерските врати, от моторите слизаха момичета, но не сваляха каските си, когато момичетата от моторите се изравниха с колите, вратите на колите се отвориха. От сребърната кола слезна Кристиян, а от черната Вивиан. Питър стоеше с отворена уста и не мигаше.
- Здравей, бебе, честит рожден ден, любов! - Вивиан го прегърна и му подаде огромен подарък.
Питър подаде подаръка, на стоящия до него Джордж и успя и той да прегърне Вивиан.
- Любов, ти дойде, направи ме толкова щастлив! - той не вярваше на очите си
Всяко едно момиче му даде подарък и влезна вътре. Питър не изпускаше Вивиан от ръцете си.
-Подготвила съм ти изненада, любов! - гушна го тя
Тогава Ребека зае мястото на Dj и 5 от момичетата застаха в средата на импровизирания дансинг. С едно движение свалиха екипите си и останаха по бели потници и къси панталонки. От колоните се чу гласа на Ребека
- И след като вече сме тук, некаа купона започне, тя пусна специална песен и момичетата започнаха своя танц.
YOU ARE READING
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.