- И така! Добър вечер, аз съм Ребека или още Dj Divine. Честит рожден ден, Питър!
Питър беше застанал зад гърба на Вивиан и я беше прегърнал през кръста, целуваше мястото между врата и раменете й.
- Ти ме направи толкова щастлив, любов! Аз искам да ти се извиня за онази случка, просто не знам защо се случи така, нямам обяснение. От къде се появиха тези коли и мотори?
- Еми, мои са и на приятелките ми, само сребристия Линкън е на Кристиян. - обърна се към него и го целуна
- Но бебче, ти си на 17 години, как успя да си ги купиш? - целувка
- За всяка отлична оценка получавам подарък, а черният Линкън е подарък за първото ми самостоятелно ревю, от татко! Нали ти казах, че уча моден дизайн! Преди година, баща ми ми помогна да направя самостоятелно ревю, след края ме покани на вън и това бебче, беше отвън с червена панделка. Имаш ли шофьорска книжка?
- Естествено, че имам! - целувка
- Искаш ли да покараш, бебчето ми? - целувка
Питър не отговори, хвана я за ръката и я поведе на вън.
- Машиии, това е Питър! - Питър подаде ръката си, но Михаела направо го прегърна. - Умната, младежо, защото ще ти счупя костите една по една, ако я нараниш.
Михаела, даде ключа на Вивиан и продължи да танцува. Излезнаха на вън, Вивиан хвърли ключа на Питър.Питър не можеше да повярва на очите си. Но беше още по-щастлив, че Вивиан дойде. Тя му беше простила, той си обеща, че ще направи всичко възможно да не я разочарова отново. Качиха се в колата и Питър се изуми.
- Бебе, това нещо вдига 385 км/ч?
- Мдааа- облегна се на седалката Вивиан
Питър натисна педала и реши да заведе момичето си на едно специално място. След 15 минути той паркира колата, близо до плажа. Слезнаха от колата и той я поведе към плажа, хванати за ръце. Мястото беше уникално. Той спря по едно време, обърна я към себе си, повдигна брадичката й.
- Знам, че сгреших, знам, че нямам оправдание за постъпката си, но за едно съм сигурен. Аз съм шибано влюбен в теб, любов. Знам, че си тук за кратко, но ако и ти чувстваш нещо към мен и след този месец, аз ще те последвам навсякъде. За първи път се влюбвам така силно. Какво направи с мен. Никога не съм изпитвал такива чувства към друга, никога!
Целувката беше изпепеляваща. Стояха около половин час и решиха да се върнат на купона, все пак Питър беше рожденика.
23:00 купона беше в разгара си, половината гости бяха вече пияни. Питър отиде при Ребека. Взе й микрофона и заговори
- Благодаря на всички присъстващи, че ме уважихте. Искам да ви представя един човек. Любов, ела при мен.- Вивиан отиде при него и тоя е прегърна и целуна. - Тук пред всички искам да те питам, дали искаш да бъдеш МОЕТО момиче?! Знам, че сгреших, знам, че те нараних, но всички, които ме познават знаят, че това го правя за първи и надявам се за последен път. Аз съм Адски влюбен в теб, знам, че ти ще си тръгнеш след три седмици, но аз любов съм готов да те последвам навсякъде, за да сме заедно. Само се съгласи да сме заедно.
Вивиан го погледна и му каза:
- Бебе, знам, че се познаваме от една седмица, но и аз се влюбих в теб, човек прави грешки, но не всички се прощават, така, че внимавай. Аз съм съгласна да бъда твоето момиче, ако си съгласен ти да бъдеш САМО МОЕТО момче!?
Питър я прегърна и целуна
- Само твой, любима! Докато ти ме искаш! Купона продължи до три сутринта. Когато всички гости си заминаха, Теса стоеше в скута на Джордж, Вивиан седеше в Питър, останалата част от момичетата и момчетата бяха седнали където намерят. Михаела, Кристиян и момичетата решиха да си тръгват. Натаниел, държеше за ръка едно момиче, с което се отправи към стаята си. Джордж и Теса се качиха в стаята му. Когато видя на къде отиват нещата, Маша хвана Кристиян и го поведе навън
- Хайде, Дяволче, да си ходим- подаде ръка към Вивиан, Кристиян.
- Ще се видим следобяд Крис! - тя го целуна по бузата и се върна в скута на Питър.
Михаела го дръпна и си тръгнаха.
Питър гушна Вивиан и я поведе към стаята си.
- Можеш да си вземеш душ, аз ще ти дам една моя тениска и чисти боксерки.
Вивиан влезе в банята и заключи вратата. След 15 минути излезна само по хавлия. Очите на Питър станаха черни от възбуда, но само я целуна и влезе в банята. Докато си взимаше душ, Вивиан се посуши, облече тениската му и боксерките и легна на леглото му. Питър излезна от банята само по една хавлия, около кръста си, косата му бе мокра и капки се стичаха по тялото му. Вивиан прехапа устни.
- Моля те, бебе,не хапи устни, действаш ми... А още е рано, да правим любов! Питър се обърна и си облече боксерките. Подсуши косата си и легна при Вивиан. Тя се обърна с гръб към него, той я придърпа, прегърна я през корема, зарови глава в косата й и заспаха.
YOU ARE READING
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.