Вивиан отвори очи, главата я болеше зверски. Защо пи толкова много? Изправи се и седна на края на леглото, Теса все още спеше.
- Ставай, поспаланоо! - Вивиан бутна Теса.
- Ти луда ли си, говори по-тихо-запуши ушите си Теса
Вивиан влезна в баня, взе су душ, изми си зъбите, облече къси дънки и потник. Върза косата си на кок. След нея Теса влезна в банята. Вивиан взе телефона си и видя, че има съобщение от Питър.
- Добро утро, любов. Пиши, когато станеш. ❤️
Вивиан прегърна телефона. Макар да знаеше, ще в края на месеца тя ще си тръгне, а той ще остане тук. Реши да му пише.
- Добро утро,Любов.След 1ч да се видим пред Мола? Излегна се и зачака отговор. Теса излезна от банята, видя, че приятелката и е прегърнала телефона и мечтае.
- Вив, какво става? Случило ли се е нещо?
- Нищо за сега, но е на път да се случи-говореше със затворени очи Вивиан.
Теса погледна приятелката си и я прегърна
- Недей, ще страдаш накрая, когато си тръгнеш той ще остане, а ти или и двамата ще сте с разбити сърца!
- Ще рискувам, Теса, нещо ме дърпа към него!
Вивиан се облече, гримира и с помощта на Теса избяга от Кристиян. Хвана си такси и беше пред Мола навреме. Питър я чакаше отпред с една розова роза.
- Здравей, Любов. - разтвори ръце и тя се хвърли в прегръдките му - Искаш ли да се разходим в парка или в Мола?
- По-добре в парка! - каза Вивиан
Питър я хвана за ръка, преплетоха пръстите и тръгнаха. Разказваха си един за друг, за детството, за мечтите, за живота. Видяха количка за сладолед и Вивиан като дете се затича.
-Какъв сладолед искаш, любов?
- Ванилов-заподскача Вивиан
- Значи два ванилови-Питър ги взе и плати на продавача.
Прегърна момичето през рамената и продължиха да се разхождат. Докато се разхождаха срещнаха братята на Питър.
- Хей, братле, какво става? Кое е това момиче? Няма ли да ни запознаеш? - Джордж удари брат си по рамото
- Това е Вивиан, тя е приятелка, на сестрата на Марк. - приближи я до себе си, прегърна я през кръста.
- Любов това са братята ми Джон и Натаниел, а другия е моят най-добър приятел Ник. Момчетата я поздравиха и бяха тактично изгонени от Питър. Друг път щеше да ги събере, сега я искаше само за себе си, сега и може би завинаги. Решиха да седнат в едно малко ресторантче. Дойде сервитьора, който огледа Вивиан, доста нахално. Питър сви юмруци и го изгледа гневно
- Ако си свършил с огледа, може ли да поръчаме?
Момчето се стресна, извини се и записа поръчката им. Вивиан се засмя, хвана ръката на Питър.
- Хей, какво става?
- Този така те огледа, все едно ще те купува-изплю Питър
Момчето се върна с поръчката и изчезна много бързо. Вивиан и Питър потънаха в разговор, около тях се оформи, едно тяхно си балонче! Което изолира всичко и всеки.
YOU ARE READING
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.