След деня прекаран на плажа, Питър и братята му, седнаха в хола.
- Брат, ти май си влюби във Вивиан? - попита Джордж
- Ти пък, знаеш, че не съм такъв човек- Питър се опита да отклони темата. Макар и да не му се вярваше, дълбоко в себе си, той знаеше, че е така. Взе си телефона и реши да й пише
Питър - Ей, любов, какво си правиш?
Остави телефона и зачака отговор. Минаха 10 минути, но отговор нямаше. Дори не го беше видяла. Момичетата, изморени от деня на плажа, бяха заспали, пред телевизора. Питър се изнервяше, но нямаше какво да направи.
- Искате ли да излезем да пием по нещо? - предложи Джордж
Момчетата, излезнаха и се отправиха към близкия клуб! Натаниел, Джордж, Ник и Питър се настаниха на бара. Поръчаха си бири.
- Наздраве, за красивите жени! - вдигна тост Ник
След известно количество бира, Натаниел и Джордж се качиха на дансинга и веднага ги обградиха красиви момичета!
- Пит, какво се случва с теб? - Ник сложи ръка на рамото му
- Какво да се случва? Нямам настроение!
- Стига човече, стегни се, разказвай!
- Мисля, че съм влюбен във Вивиан! - отпи от бирата си Питър
- Е, то това е ясно, а според теб тя дали изпитва нещо към теб? Доколкото разбрах е тук за месец, разпитах Марк, след това си заминава. Искаш да си разбиете сърцата ли? Мислиш ли, че връзка от разстояние би просъществувала? Огледай се, тук е пълно с хубави момичета. Наздраве!
Пит си поръча още бира,погледна отново телефона си, но отговор нямаше
Питър- Вивиан, бебе, мисля, че се влюбвам в теб. Само ти си ми пред очите. Стоя с момчетата в клуба, около мен красиви момичета, но аз търся теб! Какво правиш със сърцето ми, бебче? - изпрати го и изпи поредната бира
Към него се приближи красиво момиче
-Сладък, виждам, че си самотен! - сложи ръце на гърдите му
- Нямам нужда от компанията ти-отблъсна я той
- Стига де, сладък, отпусни се. Нека те накарам да се развеселиш!?
И дали от бирата или от друго нещо, Питър сложи ръка на кръста на момичето. Тя само това и чакаше, жадно впи устни в неговите. Питър я стисна за дупето и я вдигна на колената си. Тя го обгърна с крака през кръста. Ръцете им безсрамно изследваха тялото на другия.
След като момичетата бяха заспали, на Кристиян му беше скучно, повъртя се в леглото, прегледа телевизионните канали, но нищо не му хвана окото. Облече едни дънки, черна тениска и излезе. По пътя се обади на съученик, който живееше тук. Разбраха се да се чакат пред клуба след 15 минути. Кристиян и Браян влезнаха в клуба и се отправиха към бара, но гледката там накара Кристиян да полудее! Питър, в чийто скут се беше настанило непознато момиче, те се целуваха. Кристиян извади телефона и направи няколко снимки на двойката. След което се приближи до Питър, свали момичето от краката му и с мощен удар му счупи носа. Питър изобщо не можеше да повярва какво се случва, хванаха го в крачка.
- Човече не е това, което си мислиш-държеше кървящия си нос
- Не не знаеш какво си мисля! - изсъска Крис. - Но е важно Вив какво ще си помисли!
- Тя няма да ти повярва, ти ревнуваш!
-Да на думите ми няма да повярва, но на това да. - Крис му показа снимките в телефона си
- Мръсно копеле, ще те убия-скочи Питър
Браян и Ник застанаха между тях и ги разделиха. Браян изведе Кристиян навън
- Успокой се, човече, той не си заслужава - хвана го за раменете
Момчетата си извикаха такси и се прибраха по домовете си. Вечерта им беше провалена.
В това време в клуба Джордж почистваше лицето на брат си. Платиха сметката си, извикаха си такси и се прибраха.
- Вивиан, ставай, заспали сме на дивана- Теса будеше приятелката си
Вивиан стана и погледа и се спря на Кристиян
- Дяволче, оправи се трябва да поговорим, трябва да ти покажа нещо - и излезна от хола
Теса видя, че Кристиян е ядосан и го последва.
- Крис, какво се е случило? - застана пред него
- След като вие заспахте, аз излезнах с един приятел, отидохме в един клуб и видях това.- Кристиян извади телефона си и показа снимките на Питър с момичето.
Точно в този момент Вивиан излизаше от банята и видя какво Крис показваше на Теса. Сложи ръка на устата си, за да заглуши писъка си и изтича в банята. Горещи сълзи се стичаха по бузите й. Погледа й попадна на телефона й. Реши, че ще му пише, за да прекрати всичко. Тогава видя съобщенията, които й беше пратил.
- Влюбен бил?! В мига, в който не му отговорих, веднага ме смени с друга-плачеше тя
Вивиан- Това беше, не искам да те виждам и чувам повече! - и изпрати съобщението на Питър. Сърцето й се разби на милиони парчета.
YOU ARE READING
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.