- Моля, затегнете коланите, кацаме! - съобщи пилота
Младежите седнаха по местата си и се приготвиха за кацане!
- Теса, добре дошла отново у дома! - Вивиан стисна ръката на стоящата до нея Теса
- Дом, роден дом! - очите на Теса се напълниха със сълзи.
След като самолета кацна, момичетата, Кристиян и Неро слезнаха, качиха се в чакащата ги лимузина. Кристиян и Неро качиха куфарите в багажника. Когато стигнаха пред имението на Дерексън, Кристиян въведе кода за достъп и вратите се отвориха. Колата мина по алеята и спря пред вратата, където Дориана ги чакаше с няколко от прислугата.
- Мамооо, пристигнахме! - Вивиан изтича към майка си
- Здравей, Вивиан, Теса, Марк! Добре дошли вкъщи, най- накрая! - Дориана ги прегърна и ги покани вътре
Багажа беше взет от прислугата и качен по стаите.
Теса взе телефона си и набра майка си.
- Мамо, пристигнахме у Вивиан съм! Полета мина перфектно, не се притеснявай, хайде да звънна и на Джордж! Обичам те, мамо, да ще слушам и внимавам! - Теса обърна очите
- Милооо, в ЛА съм, тъкмо се настаняваме в имението. Всичко е наред. Да Вив е добре, мисля, че отиде да се обади на Питър. Липсваш ми, милоо! Отивам да си взема душ и да си разопаковам багажа! Ще ти пиша по-късно! Чао. Поздрави на всички! - Тес затвори и влезна в банята!
Вивиан влезна в стаята си, просна се на леглото си и набра Питър.
- Хей, любов, в къщи съм си. Да полета мина гладко. Тъкмо се проснах на леглото си. Теса е в стаята до моята, мисля, че се чуха с Джордж. И ти ми липсваш, бебчо. Да знам само два дни са, но без теб. Добре, любов, оставям те, ще си взема един душ и ще си оправя багажа. Трябва да звънна и на момичетата , че съм на родна земя. Ще се чуем пак! - Вивиан затвори телефона и влезна в банята.
След банята момичета слезнаха във всекидневната, където Дориана четеше списание.
- Мамо, ще ни разопаковат ли багажа? Поне моя, Тес, ако иска може и сама!?
- Естествено, че ще ви го оправят, вие си починете, обадете се на Маша и останалите и се настанете около басейна.
- Супер идея сега ще й звънна! - Вивиан взе телефона си
- Машииии, в ЛА съм! Кацнахме преди час. Да Теса, аз, Марк, Кристиян и Неро. А, да Неро е бодито на Теса. Успокой Ребека, че Марк е тук. Та едно купонче около басейна у нас, така да ви се иска? Скачайте и ви чакаме. Никой няма да има против, майка ми го предложи. Хайде, чакаме ви.
- Тес, обличай банския, Марк, Крис, след 20 минути ви чакам до басейна. Ще имаме гости.
Всички се качиха по стайте си и облякоха банските. Прислугата зареди масите около басейна с безалкохолни коктейли. След малко всички заеха шезлонгите.
Вивиан получи съобщение
- Хайде, Сезам, отвори се. Маша
Вивиан се затича, за да посрещне приятелките си.
- Шматкиии, колко ми липсвахте!? - Михаела, Ребека, Яна се хвърлиха върху Вивиан
- Здравейте отново, добре дошли в Ла- момичетата прегърнаха Теса и Марк
Ребека и Марк се прегърнаха, повече от приятелски. Вивиан и Теса се спогледаха и си намигнаха.
Коктейли, музика и луди младежи. Това беше остатъка от вечерта. Към 22 часа, героите бяха изморени и след като си тръгнаха гостите,Вивиан и Теса седнаха в хола и си пуснаха филм. Но първо щяха да звъннат на Питър и Джордж. Но така и никой не им вдигна. Те се качиха в стайте си, минаха през банята и заспаха изморени. А към полунощ Кристиян и Дориана получиха това.- Копеле, мръсно, мъртъв си! - Кристиян изпсува
- Нещастник! - изкрещя Дориана
Сутринта се очертаваше интересна. А момичетата сънуваха своите възлюбени.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.