Вечеря-среща

110 4 0
                                    

Сутринта дойде лекаря прегледа Вивиан, всичко беше наред. Включи й още една система. След като изтече, дойдоха Маша и момичетата, постояха около час и си тръгнаха. Вивиан писа на Ник.
- Ей, страннико, приключихте ли с преместването? Лекаря идва, прегледаме всичко е наред, включи ми още една система, която изтече. Момичетата идваха, но си тръгнаха. И сега се задоволявам само с компанията на Крис. Скучно ми е. Вивиан 🤔
След десетина минути получи отговор.
- До 10 минути съм при теб! ❤️
- Туджаров, помогни ми да се пооправя малко, Ник ще дойде след малко. - Кристиян й помогна да се надигне, донесе й несесера с гримовете и четка за косата. Тъкмо приключи, когато на вратата се почука. Кристиян отвори, поздрави Никалъс и излезна.
- Принцесо, как си? - Ник я целуна и й подари огромен букет от момина сълза.
- Когато си тук съм по-добре. - тя се поизправи и се помести. - Ела легни до мен.
Ник си събу обувките, съблече блейзъра си и легна до нея. След 10 минути и двамата спееха. Кристиян леко отвори вратата, но като видя, че спят засмя се и излезна, като не пропусна да ги снима.
-Хайде, сънчовци, ставайте! Време е за смяна на превръзката на Вив! - Теса стоеше на вратата
Ник стана и помогна на Вивиан да седне. Докато лекаря сменяше превръзката Ник слезна долу, намери Дориана в трапезарията.
- Здравей! Май сме заспали! - Ник се протегна
- Толкова сладко спеехте, че бе грехота да ви събуди човек, но нямаше как! Искаш ли кафе или нещо друго?
- С удоволствие бих изпил едно кафе! - Ник последва Дориана в кухнята
- Рут, направи едно кафе на Ник.Сложи му каквото поиска. Аз отивам да видя дъщеря си. - Дориана излезна от кухнята.
След като изпи кафето си Ник се качи в стаята на Вивиан. Лекарят тъкмо си тръгваше.
- Как е тя, докторе? - Ник го спря
- Вивиан е добре, показателите й са почти в норма.
Ник влезна и видя Вивиан, седнала.
- Как е моята принцеса? - Ник седна до нея - Ще имаш ли сили утре да те изведа на вечеря?
- Ооо, разбира се, даже смятам сега да ида да потичам, няколко километра! - двамата избухнаха в смях- Сега отивам в банята да се поосвежа малко, мириша на скункс плюс лекарства.
- Чакай, ще ти помогна! - Ник й подаде ръка и я заведе до банята. - Ще те чакам пред вратата
След като Вивиан се изкъпа, Ник й помогна да се облече и по нейна молба я свали(естествено на ръце) долу във всекидневната. Тъкмо седнаха на дивана и видяха Кристиян, който слизаше като светкавица.
-Пф, тук ли си била, изкара ми акъла, когато не те намерих в стаята ти. Боже, даже си се изкъпала, помислих си, че има умрял в стаята ти. Благодаря, Ник, че си ме отменил.
- Ах, ти, говедо такова, не ме обиждай, че ставам и ще те спукам от бой! - Вивиан му посочи юмрук
На другия ден Вивиан беше много по-добре. Вече ставаше сама. На вратата се позвъни. Куриер носеше огромен пакет и букет розови рози.
- За Вивиан Дерексън са! - Кристиян ги взе, огледа пакета, прочете картичката и ги изхвърли в боклука. Бяха от Питър.
Вивиан слезна, нахрани се и накара Кристиян да я закара до ателието. Избра си тоалет за вечерта.

ДЯВОЛЧЕТО (Завършена) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ