-Защо не обявите годежа си на Новогодишния бал? - Натали седеше с дъщеря си на закрития басейн в имението Дерексън
Всяка година Нейт и Мич, правеха новогодишен благотворителен бал.
-Нека го обсъдим с Джордж? - Теса се замисли.Обсъдиха го и решиха, че е добра идея.
Нова година беше след 3 дни. Утре щяха да пристигнат Питър и родителите на Джордж, по покана на Мич и Натали.
- Луничке, утре пристига Питър, ако те притеснява по някакъв начин, искам да ми кажеш!? Знаеш, че те обичам и съм готов на всичко за теб! - Ник и Вивиан, лежееха голи в апартамента му.
- Слънце, не искам да се притесняваш, аз съм голямо момиче и ще се оправя с него. Баща ми всяка година за Нова година прави Благотворителен бал, решил е тази година, парите събрани от бала, да ги дари на болницата на майка ти. Но ще го обяви на бала, изненада ще е.
- Страхотна изненада, майка ми ще е щастлива! Няма да й казвам. Искаш ли да излезем да се разходим. Да си купя костюм за бала?
-Добре, да излезем!
Тръгнаха по магазините, решиха да отидат в един магазин, чиято собсвеничка беше приятелка на Вивиан!
- Здравей, Рос, търсим костюм за този господин! - Вивиан и Рос се прегърнаха
- Елате ще ви покажа, имам нови модели, които все още не съм изложила.
Вивиан се настани в един фотьойл, а Рос заведе Никалъс в пробната.
Започна да му носи различни модели. Ник се обличаше, показваше се на Вивиан и сортираха на "Харесва" " В никакъв случай" и "Може би".
След 2 часа най-накрая му избраха костюм.
-Искаш ли да се разходим? Кристиян ще закъснее малко? - Вивиан го хвана за ръка и отидоха в близкият парк.
Взеха си сладолед и памук,държаха се като малки деца. Кристиян им се обади след 30 минути. Прибраха се в имението Дерексън Никалъс си взе мотора и си тръгна.
-Крис, трябва да говорим! Ела в стаята ми! - качиха се в стаята й
-Дяволче, какъв е проблема? - седна на фотьойла пред тоалетката й
-Утре пристига Питър. От известно време се чуваме веднъж седмично, особено след отвличането. Онази вечер, в която Джордж и Теса се сгодиха, видях тъгата в очите му, когато ни видя с Ник. Мисля, че наистина съжалява. Мисля да се държа добре с него, осъзнал е грешката си. Не мисля да му дава шанс, но поне добри взаимоотношения. - Вивиан се беше излегнала на леглото по корем.
- Добре, но аз не го харесвам и ще го държа под око. Наистина е по-добре да се държите добре, защото това ще се отрази на отношенията между Тес и Джордж.
Е, днес беше Нова година. Сутринта беше много интересна. Семейство Дженкинс, Майкълсън и Дерексън закусваха. Вивиан беше в страхотно настроение. Правеше номера на всички. Дори Питър го отнесе. При използването на сешоара, от него излезна огромно количество брашно.
-Вивиан Дерексън, ако те хвана ще бъдеш гъделичкана до смърт. - Питър слизаше по стълбите, по хавлия и брашно.
-Следващата жертва на, Дяволчето! - Кристиян стоеше в хола и се превиваше от смях. Той също го беше отнесъл. Беше му сложила уасаби в пастата за зъби. Теса беше осъмнала с нарисувано с червило лице. Чехлите на Джордж бяха залепени за пода, когато той ги обу и понечи да тръгне се озова на земята. И с още куп номера, осъмна къщата. Вивиан се бе покрила, знаеш, че ако я докопат лошо й се пишеше. Тя седеше в ателието и си търсеше рокля за вечерта. Избра тази
KAMU SEDANG MEMBACA
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomansaВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.