Кино 🍀

119 4 0
                                    

Сутринта Вивиан стана рано имаше работа с баща си. Взе сака, който я чакаше в кабинета на баща й, взе си ключовете и телефона и излезна. Влезна в гаража и се качи в Lamborghini Sian - a и потегли. След 2 часа всичко беше приключило.
- Всичко е уредено, парите са у мен, стоката у купувача. Даже нямам и драскотина по мен. Обичам те, тате- Вивиан затвори телефона, съблече се и влезе в банята. След 40 мин, почука на вратата на Теса.
- Тес, хайде тръгваме, имам работа в ателието! - отвътре се чу силно " Влез".
Вивиан влезна, Теса се беше излегнала на леглото и говореше по Skype с Джордж
- Здравей, Джордж, радвам се да те видя! - седна до Теса
- Хей, Вив, изглеждаш прекрасно! Надявам се скоро да се видим! Как върви подготовката на колекцията?
- Благодаря, Джордж! С пълна пара, остават довършителни неща, а и трябва да измисля мъжки модел за Ник. Сега ви оставям, Теса след 10 минути в гаража. Чао, Джордж!- Вивиан излезна от стаята
-Пф, не разбра! - Джордж избърса потта от челото си
- Благодаря ти, Теса, че ми позволи да я видя и чуя гласа й. Оставям ви, преди да е влязла и да ме е видяла! - Питър стана и излезна от стаята на брат си
Докато чакаше Теса, Вивиан реши да пише на Никалъс.
- 🤴, мястото на срещата е известно, а часът? Предлагам да идем за късната прожекция, ще има по-малко хора?     Вивиан 👸😋
Никалъс беше изненадан, че тя му пише, но нямаше нищо против.
- 👸, за вас съм готов на всичко, късната прожекция е от 21 ч! Така, че да се разберем 20:30 пред киното?!   Ник
- Значи се разбираме 20:30 пред киното? До довечера 🤴!   Вивиан
Точно след 10 минути Теса се качи до Вивиан в Bugatti Veyron. Вивиан запали гумите и поеха към ателието. Прекараха там няколко часа. В 19 часа напуснаха ателието, качиха се в колата и се прибраха в къщата. Теса реши да се облече така.

А Вивиан избра за себе си това

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

А Вивиан избра за себе си това.

Момичетата бяха готови, слезнаха долу, намериха Кристиян и Неро

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Момичетата бяха готови, слезнаха долу, намериха Кристиян и Неро. Вивиан се обади на Маша и останалите, разбраха се в 20:30 пред киното.
Точно в 20:25 Кристиян паркира на паркинга на киното. Теса и Вивиан, последвани от охраната  си, видяха Никалъс и приятелите му и отидоха при тях.
- Прицесо, изглеждате невероятно. - Никалъс я прегърна и целуна по бузата. - Да те запозная с приятелите ми Кейт, Дом и Майк. - Никалъс посочваше всеки
- Здравейте, аз съм Вивиан, това са Теса, Ребека и Яна. А тези двамата са Кристиян и Неро, най-добрите охранители. - Вивиан се усмихна и ощипа Кристиян по бузата.
- Е, нека изберем филм! - Кейт посочи афишите.
Поспориха, но най-накрая избраха екшън-комедия. Взеха си пуканки, безалкохолни и влезнаха в салона. Седнаха по местата си Ник седна до Вивиан, а от другата й страна седна Теса. На задният ред точно зад тях седнаха гардовете.
-Принцесо, харесва ли ти филма? - Никалъс я прегърна през раменете.
- Да, смешен е, но екшън сцените излеждат лошо изиграни, участвала съм в доста по-добри. - Вивиан се облегна на рамото му. След края на филма, компанията излезна от салона, превивайки се от смях. Кристиян говореше по телефона и изглеждаше напрегнат. Кимна на Вивиан, тя се приближи до него.
-Онзи е закупил билети, за него и брат му за ЛА, за след 4 дни.
- Няма проблем, Крис, тъкмо ще му натрия носа, ще ме гледа в прегръдките на друг. Ти ще се погрижиш да не ме доближава, защото не отговарям? - Вивиан намигна на Кристиян.
Никалъс прегърна Вивиан, нежно погали с палец бузата, а след това устните й
- Колко бих искал да слея устните си с твоите, но ще се въздържа до утре. Лека нощ, Принцесо! - Ник я целуна по бузата.
Вивиан и приятелите й се разделиха. Никалъс пое с компанията си на някъде!
Прибраха се в къщи, Теса хвана Вивиан за ръката, двете седнаха на леглото на Вивиан.
- Вив, да имаш да ми казваш нещо? Нямаш ли още чувства към... - беше прекъсната от приятелката си
- Не нямам чувства към онзи! Мисля, че харесвам Ник, а и той мен. Няма да страдам цял живот заради нечии грешки. - Вивиан падна назад.
Теса излезна от стаята й и писа на Джордж.
- Мило, кога ще летите? Тук положението се изостря! Ако Питър все още обича Вив да побърза, тя се влюбва в Ник. А и нямам търпение да те прегърна, целуна, да ме разсъблечеш и ооо, липсваш ми!  Теса❤️💋❤️
Джордж веднага и отговори
- 4 дни, мило, след 4 дни ще си в прегръдките ми. Питър е развалина, постоянно пие и пуши, не се храни, не спи. Притеснявам се за него, изяжда го вината. И ти ми липсваш болезнено, но ще потърпим!  Джордж 💋❤️💋
Никалъс и Дом, отидоха в апартамента на Ник. Седнаха в хола, отвориха бутилка уиски.
- Ник, знаеш, че си ми повече от брат, кажи ми какво се случва? Имам странното чувство, че си влюбен във Вивиан?
- Дом, страшно много я харесвам. Не съм срещал друга като нея. Красива, секси, умна, с чувство за хумор, не е някоя, която ще е с мен заради парите ми. За бога аз съм като църковно мишле пред нея. Искам да съм с нея. Искам да съм нейн, а тя моя!.
Момчетата пиеха, Вивиан и Теса вече спееха.
Питър стоеше с брат си на верандата и пиеше, поредна бутилка.
- Потърсих информация за този Никалъс, няма за какво да се хване човек, чист като утринна роса. Богат, умен, красив. Но все ще намеря нещо. Ще ги разделя, тя е моя! Тя е моето бебе, не неговата принцеса! - Питър хвърли чашата си и се качи в стаята си. Там на леглото му го очакваше поредната доза от загадките на Цербера.
" Който копае гроб другиму, сам пада в него! Наздраве, Пит!"

ДЯВОЛЧЕТО (Завършена) Where stories live. Discover now