Затворени

140 5 0
                                    

Вивиан, Питър, Теса, Джордж, Марк и Кристиян се събраха в хола, пуснаха си филм. Питър беше прегърнал Вивиан, Джордж Теса.
Марк се обърна към Кристиян .
- Мило,няма ли да ме гушнеш?
- Как даже си го  помисли? - всички избухнаха в смях.
След като свърши филма, решиха да си лягат. Преди да влезнат в определените им стаи, компанията се поогледа и направиха преразпределение. Вивиан и Питър, Джордж и Теса, Марк и Кристиян бяха в отделни стаи.
- Теса, използвай банята първа, аз ще изпуша една цигара - Джордж целуна момичето си по челото.  Излезна на балкона и запали цигара. Тъкмо загаси цигарата и видя, че Теса излиза от банята. Беше само по хавлия. Гледаше я с отворена уста. Преди половин година беше на гости на Марк, тя влезна, беше само по един изрязан бански, тогава той усети нещо непознато. Гледаше я и се питаше, кога малката заядливка порасна и се превърна в такова бижу. Влезна вътре, приближи се към нея.
- Толкова си красива! Мислих си, докато пушех, какво заядливо хлапе беше, а сега какво бижу си!
- От заядливо хлапе в бижу, голяма трансформация съм минала! - сложи ръце на гърдите му
Джордж я шляпна по дупето и влезна в банята. Теса се подсуши, облече се и се мушна в леглото. След малко Джордж излезна от банята, само по една хавлия, капки вода се стичаха по тялото му. Личеше си, че не си губи времето, а тренира тялото си. Теса прехапа устни и го придърпа към себе си. След малко към пода хвърчаха, боксерки, тениски, хавлии и т. н.
Удоволствието, което изпитаха и двамата беше несравнимо.
Питър и Вивиан след като влезнаха в стаята, се сгушиха един в друг. Стояха така известно време.
- Любов, сигурен ли си, че това, което се случи днес няма да те отдалечи от мен? - Вивиан направи кучешка муцунка
- Глупаче, нищо не би ни разделило! Хайде в банята, ще изпуша една цигара и ще те чакам.
Вивиан влезна в банята, а Питър излезна на терасата.
Питър се замисли, имаше прелестна приятелка, опасна, щура и забавна. За тази седмица, през която се познаваха, той изпитваше чувства, които не бе изпитвал до сега. С Вивиан усещаше любов, чувстваше, че има някой, на който му пука за него. Изгаси цигарата си и влезна, Вивиан тъкмо излизаше от банята, беше  с пижама-сатенени къси панталонки и потниче.
- Бебе, искаш да ме  побъркаш ли? С тази пижамка си много секси. - прехапа устни Питър.
Приближи се до нея, придърпа я към себе си и разби устните в нейните.
- Я, марш в банята! - бутна го Вивиан.
Мушна се под завивките и зачака Питър. Той излезна и очите на Вивиан изскочиха. Плочки, татуировки по рамената, стичаща се по тялото му вода.
- Любов, ти си самото съвършенство! - прехапа устна Вивиан
- Бледнея пред теб, любима!.
Питър свали хавлията си, Вивиан закри очите си със завивката, той си обу боксерките и се мушна при нея. Тя се обърна с гръб към него, тоя я притегли към себе си, зарови глава в косите й и заспаха.
Събуди ги силно тропане по вратата.
- Алоууу, влюбените, време е за кафе и закуска! - Марк крещеше и тропаше по вратите
След 15 минути кухнята започна да се пълни. Сънени и рошави, всички пиеха кафе, след това закусиха и Питър, и Джордж си тръгнаха. Телефона на Вивиан започна да звъни, тя го погледна и видя, че е баща й.
- Татеее, всички сме ок! С Крис ги разбихме. Разбрахте ли кой е поръчителя? Мхм, добре. Когато разберете, ще го смачкам собственоръчно! На мен лично да посегне Ок, но на приятелите ми, това вече е недопустимо. Добре, татенце, ще ги поздравя, обичам виии!
- Значи дупе да му е яко на поръчителя, Крис, ще го убия. - прекара пръст по врата си Вивиан, имитирайки отрязване на глава.
- Дяволче, ще звънна да проверя дали е безопасно да излизаме и ако искате ще ви закарам да плажа, да релаксирате!? - Кристиян взе телефона си и изчезна
- Теса, Теса, вече се замислям, да изценирам смъртта си и да изчезна - Вивиан обхвана с ръце главата си и я удари в плота
- Стига си се лигавила, все едно ти е за първи път и при мен е имало опити за покушения? Знам, че ти стана неприятно, че Питър беше там, но и Джордж беше. Всъщност и аз трябва да говоря с него по тази тема, макар че той не даде повод за притеснение.
- Значи ситуацията е овладяна, предлагам да нахлузите банските, да си вземете плажните чанти и след 15 минути ще ви чакам отпред! Ако може само да сме без гаджетата ви. Искам ви само за себе си за два-три часа.
- Ок, Крис, твои сме! - момичетата побегнаха по стълбите.
След 15 минути се качиха в колата и отпрашиха към плажа.
Разположиха се на шезлонгите, поръчаха си коктейли, обсъдиха вчерашната ситуация,а след това всеки се опъна на шезлонга. Постояха два часа и след това се прибраха, за да вечерят, след това щяха да ходят на кино.

ДЯВОЛЧЕТО (Завършена) Where stories live. Discover now