Виктор и Дона, Мич и Наталия, както и Нейтън и Дориана се настаниха в един ресторант.
- Радвам се, че се съгласихте да обядваме! - Дона се усмихна
- Не виждам причина, за да не се съгласим- отвърна Нейтън - Сега, когато ги няма децата, можем да говорим открито. Аз харесвам сина ви, начина, по който стана и заяви чувствата си към Вивиан. Както казах, аз няма да им се бъркам, няма да постъпя като останалите бащи, които след раздялата преследват момчето, за да го наранят. Е изключение ще направя , ако я нарани физически. Но както разбрахте за Туджаров не мога да гарантирам.
- Нейтън, познавам Питър не би я наранил физически! - Виктор запали пура
- Питър е решен да я последва в ЛА, чух ги да си говорят с Джордж. - Дона погледна изпитателно Дориана
- Значи чувствата му са силни! Ако наистина я обича и иска да са заедно, Нейтън ще му подсигури работа и жилище. А на по- късен етап, ще им подсигурим и общ дом, но това времето ще го покаже.
- Марк също заминава за ЛА, там ще работи в някакво звукозаписно студио. Може да живеят двамата, за да сме спокойни. - подхвърли Наталия
- Това е чудесна идея, Наталия. - зарадва се Дона
- Ри, ти на какво мнение си? - прегърна съпругата си Нейтън
- Съгласна съм с теб, но аз пък съм на мнение, че и дори само психически да я нарани, ще му дърпам ушите. - и взе телефона си- Извинете ме, трябва да се обадя.
Тя излезна от вън, набра телефонен номер и зачака.
- Мира, пращам ти снимка на едно момче, залепил се е за Вив, искам всичко за него, плюс това искам денонощно някой да го следи. Естествено не искам никой, подчертавам никой да разбира. И когато го хванем в издънка искам жестоки доказателства.
- Разбира се г-жо Дерексън, очаквам само името му, снимки ще си набавим сами. Хубав ден! - Мира затвори
Дориана затвори и влезна в ресторанта.
- Някакъв проблем ли има, скъпа? - Нейтън прегърна съпругата си.
- О, не Диди, искаше да се разберем за утре, ще ходим на СПА? - постави ръката си в неговата и го целуна по бузата. - Дона, Наталия, ако искате можете да дойдете и вие?
- С удоволствие! - отговориха и двете.
Мъжете потънаха в бизнес разговори, политика и спорт.
Жените обсъдиха модата, децата и клюки за известни личности. След три часа се разделиха и си обещаха, че пак ще се съберат преди Дориана и Нейтън да си тръгнат.
KAMU SEDANG MEMBACA
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomansaВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.