Ник паркира колата пред къщата на родителите си. Помогна на Вивиан да слезе от колата. Позвъниха и майка му отвори вратата.
-Децааа, здравейте! Вивиан, как си мила! - Стейси я прегърна
-Благодаря, добре! Медицинско чудо съм! - Вивиан намигна
С Ник държащ я под ръка влезнаха вътре. Бабата на Ник скочи като я видя.
-Скъпо дете, много се радвам да те видя на крака.
- Още седмица и патериците ще хвърля. - Вивиан беше убедена
-Сядайте, да не я държим права! - Стивън влезе в стаята
Седнаха на масата. Кейт и Макс пристигнаха след 10 минути.
-Вивиан, как си, миличка? - Кейт я прегърна
-Извинявай, че не мога да стана, още ми е малко трудно!
-Вивиан, радвам се да те видя! - Макс я прегърна
-Оставете ми момичето намира! - Ник се размрънка
Вечерята беше сервирана, разговаряха на всякакви теми.
-Кога ще е сватбата? - бабата на Ник накара всички да млъкнат
-Чия сватба, майко? - Стивън се намеси
- Е на Ник и Вивиан естествено! После ще питам и Кейт! - бабето втренчи поглед в Ник.
Ник преглътна шумно, което накара Вивиан да се размее.
- Все още ни е рано. Малки сме още, имам да уча, имам и други планове! - Вивиан изпревари Ник
- Ники, той влиза ли в плановете ти? - бабето не си поплюваше
- С него са свързани всичките ми и ни планове! - Вивиан хвана ръката на Ник, а той я целуна по челото
-Кейт!? А вие? - обърна се към внучката си
Кейт се изчерви, хвърли поглед на Макс и...
- Ние планираме сватба скоро! - и тя се изчерви
-Кейт Стивън Новак, да имаш да ни казваш нещо? - баща й почервеня
- Да, бременна съм в 6-та седмица! - Макс я прегърна нежно
-Страхотна новина, радвам се за вас! - Вивиан прегърна Ник
Изведнъж всички осъзнаха какво се случва и обградиха Кейт и Макс, прегръщаха се целуваха се, много бяха щастливи. Вивиан гледаше и една сълза се спусна по бузата й,Ник веднага я прегърна и изпи сълзата.
-Не се притеснявай, Луничке! И ние ще си имаме много дечица, когато му дойде времето! - Ник я прегръщаше силно
-Вивиан, знам, че не е моя работа, но като медицинско лице, ти препоръчвам да посетиш гинеколог, когато се възстановиш напълно! - Стейси я хвана за ръката
-Днес ходих, направиха ми обстоен преглед и ми пуснаха всякакви изследвания! - Вивиан погледна Ник. - Очаквам резултатите до 2-3 дни.
-Защо не си ми казала? С кой ходи? - Ник я гледаше въпросително
-Ходих с Кристиян, щях да ти кажа, когато излезнеха резултатите. Не исках да те притеснявам допълнително! - Вивиан подложи устна
-Всички резултати ще са перфектни! Нека сменим темата Честито на бъдещите родители, нека пием за тях! - Стивън вдигна тост.
Постояха още 2 часа и си тръгнаха. Ник закара Вивиан в имението, качиха се в нейната стая и седнаха на леглото.
-Луничке, малко ми стана криво, че не си ми казала! Исках аз да съм с теб, не Кристиян, не че имам нещо против него. Просто искам да съм до теб във всичко. - Ник я настани на колената си.
-Разбирам те и съжалявам, но знам, че ти е напрегнато и заради изпита, не исках да се тормозиш и за резултатите. Обещавам да идем с теб за резултатите! - Вивиан обви ръце около врата му-Заключи вратата, моля!
Ник стана, както я държеше и заключи вратата.
-Дай да видим тази чувствителност, до каква степен се е върнала! - Вивиан започна да съблича тениската му.
Чувствителността й се беше върнала успешно,убеждаваха се няколко часа.
-Мисля след изпита да те отвлека някъде, с цел удоволствие! - Ник целуваше косата й
-Щом е с такива цел няма да се съпротивлявам, по време на отвличането!
- Значи тъкмо ще отпразнуваме прохождането ти, успешно взетия изпит, а и ще си починем малко, че доста напрежение събрахме тези няколко месеца! - Ник я целуна по корема. След това той си тръгна. Мег придружи Вивиан в банята, след това й помогна да си легне и излезе от стаята. Вивиан взе телефона си и набра Питър.
- Здрасти, можеш ли да говориш? - Разбира се! Случило ли се е нещо? - Скучно ми е! - Да ти приличам на клоун ? - Е, не разбира се. Но всички се държат с мен като с болна!- Нормално е притесняват се за теб! - Е, да но прекаляват! Как е при теб? - Тотална скука, с Натаниел играем на PlayStation и губя от него! Ти възстановяваш ли се? - Не се оставяй на брат ти да те бие! Да вече ходя, само че с патерици. Но поне ходя! - Радвам се за теб, бебе, опс извинявай! - Няма проблем, ще те оставям, изморявам се с тези патерици! Лека нощ, Пит! - Лека нощ, бебс! - и връзката прекъсна. Вивиан сложи телефона на нощното шкафче, включи телевизора и се загледа в някаква комедия. Неусетно заспа, сънуваше бебета.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ДЯВОЛЧЕТО (Завършена)
RomanceВивиан Дерексън, дъщеря на наркобос, среща Питър, който разбива сърцето й. Но след това среща Никалъс Новак и любовта им е чиста и истинска. Сделки, престрелки и много забавни моменти. Запознайте се с Вивиан, Ник, Теса и Джордж и техните истории.