Разкрит

111 4 0
                                    

Сутринта Питър отвори очи, взе си телефона и видя, че има съобщение от непознат номер!
- Щрак! Много сте фотогенични!

Сутринта Питър отвори очи, взе си телефона и видя, че има съобщение от непознат номер!- Щрак! Много сте фотогенични!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Едва отворил очи и вече съжаляваше, че ги е отворил. Стана и нахълта в стаята на Джордж.
- Брат, ставай, че отново се издъних! - Питър буташе спящият Джордж
- Какво пак направи? - Джордж си отвори очите.
Питър му показа съобщението на телефона. Джордж подскочи като ужилен и удари брат си в рамото.
- Ти нормален ли си, бе? Изтървахте за една нощ и гледай какви ги свърши! Сега ще видиш Вивиан и ЛА през крив макарон. Коя е тази? Ник къде беше? Главата ти къде беше? Сега вече Кристиян с кеф ще те убие. А за Вив не знам. Остави ме да спя и мисли какво ще правиш.
Питър излезна от стаята на Джордж, слезна в кухнята, където завари майка си, да пие кафе.
- Добро утро, Питър! Как спа, имаш ли нужда от помощ за багажа? Предполагам, че се вълнуваш, а и Вивиан ти липсва?
- Не е добро! Няма да ходя в ЛА! - и извади телефона и показа снимката на майка си.
Дона пребледня, изпусна чашата с кафето и удари такъв шамар на Питър, че очите му се насълзиха.
- Ти нормален ли си? Пак ли беше пиян? Коя е тази? С коя глава мислиш? Сега знаеш ли какво ще стане? Ти за отмъщението на Цербера чувал ли си? Събирай си веднага багаж и заминаваш в ранчото при баба ти. - Дона беше бясна.
- Добро утро, какви за тези крясъци рано сутринта? - Виктор влезна в кухнята
- Как какви, този господин снощи отново се е напил! Целувал се е с някаква, някой го е снимал и му е изпратил снимка. 100% съм сигурна, че е Кристиян, охраната на Вивиан. Покажи на баща си снимката.
Питър извади телефона и показа на баща си съобщението.
- Браво, мойто момче, браво! А как смело застана пред Нейтън и заяви, че си влюбен в дъщеря му! Сега дали ще имаш същата смелост и да застанеш пред него в тази ситуация? - Виктор беше бесен. - Както каза майка ти, багажа и при родителите ми! А аз ще се опитам да те покрия. И мисли каква каша надроби. Този алкохол не ти влияе добре.
Питър наведе глава и се качи в стаята си. Там на леглото му имаше бележка:
Аз гоня ти бягаш!     Цербера
Питър пребледня, но реши да не показва бележката на родителите си за сега. Извади куфар и започна да хвърля дрехи и принадлежности вътре.
Джордж влезна в стаята на брат си и го видя да си събира багажа. Седна на леглото му и видя бележката.
- Пит, какво става? Къде отиваш? Каква е тази бележка?
- Заминавам в ранчото при баба, по нареждане на нашите. Казах им какво съм направил. Много са ми ядосани. Това го намерих преди 10 минути на леглото си. - Питър излезе с брат си на терасата и запалиха по една цигара.
- Искаш ли да дойда с теб или да стоя тук и да се ослушвам?
- Стой тук, предполагам, че Кристиян ще ме открие и там. Ще си понеса последствията. Но не знам Вивиан дали вече знае. Дали да й звънна или да чакам тя да се свърже с мен? - Питър си скубеше косата
- Ако е разбрала, вече щеше да те е отрязала, недей дърпа Дявола за опашката, стой мирен. Но все пак ще дойда с теб, имаш нужда от подкрепа, а и някой да те контролира. Джордж излезна от стаята на брат си, почеса се по врата и го нарече идиот наум. Влезна в стаята си, извади си куфара и започна да слага вътре дрехи. Реши да пише на Теса, за да разбере какво е положението при нея.
- Добро утро, мило, наспинка ли се? Знаеш ли колко ми липсваш?
Надяваше се Теса да му пише и разясни положението. След час двамата братя бяха в джипа и тръгнаха към ранчото на баба си, а след тях потегли и Браян.
Положението в ЛА беше меко казано взривоопасно. Кристиян чакаше Вивиан да слезе, за да й покаже снимките на любимия й. Знаеше, че ще я нарани, но нямаше да търпи някой да я мами. Таса и Вивиан слезнаха в кухнята, където Кристиян ги чакаше с кафе, готвачката беше им направила закуска.
- Добро утро, момичета,наспахте ли се? Теса как спа, вълнуваш ли се, че си отново в ЛА? - Кристиян им подаде кафетата.
- Добро утро, Крис, спахме прекрасно, у дома си е най-добре нямам търпение да видя приятелите си. - Теса отпи от кафето
- Крис, какво се е случило? Познавам те добре и виждам, че си ядосан. - Вивиан сложи ръка на рамото му
- Закусете, изпиите си кафето и ви чакам под беседката. - Кристиян излезна от кухнята
- Много е странен. Вчера се прибрахме, а той вместо да е доволен се е вкиснал- Вив отпи от кафето си.
След като пиха кафе и закусиха, момичетата излезнаха в градината и намериха Кристиян под беседката.
- Изплюй камъчето, Крис! - Вивиан седна до него
Кристиян отвори една папка на лаптопа си и го завъртя към Вивиан, а там имаше над двадесет снимки на Питър и непознатата, със дата от предишната вечер.
- Тотален кретен! - изкрещя Теса
- Знаех си, че му нямаш доверие и ще го следиш! Благодаря ти, Крис! Повече не искам никой да споменава името му пред мен, той не съществува за мен. - Вивиан дори не заплака, запали цигара и прегърна Теса.
Момичетата и Кристиян помълчаха известно време.
- Хайде да излезем на шопинг, довечера ще ходим на клуб! - Вивиан хвана Теса за  ръка и влезнаха в къщата. Влезна в стаята си взе телефона си и влезна във Facebook. Реши да пусне статус.
" Каквото се случи в Маями си остава там. От днес нов живот, ново начало, нова любов"
Знаеше, че Питър ще го види и ще разбере. Реши, че няма да страда, ще живее, ще купонясва, ще му покаже, че не е някоя лигла, макар и вътрешно сърцето й да кървеше.
Братята пътуваха, когато телефона на Питър изпищя, че има известие от Facebook. Отвори си страницата и видя, че Вивиан е публикувала статус.
- Джордж, всичко приключи, тя е научила! - показа статуса на Вивиан. - Мислех си, че поне ще ми е обади да ми каже.
- Идиот, ти обади ли й се, за да й кажеш, че си бил с друга? - Джордж го удари по ръката
Момчетата пристигнаха в ранчото, свалиха куфарите си и потърсиха баба си. Питър знаеше, че и баба му ще му чете конско. Той беше готов да го изтърпи. Баба им ги посрещна, прегърна ги, каза им да си качат куфарите в стаите и ги чака във всекидневната. Момчетата се качиха в стаите си, на леглото му отново имаше бележка.
- Опиии и тук те открих, нека си поиграем малко.
Играта на Кристиян започна!

ДЯВОЛЧЕТО (Завършена) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang