Happy Birthday, Tessa!

89 4 1
                                    

Утре 06.01. Теса имаше рожден ден. Още от 01.01. Вивиан и Джордж подготвяха купон. Вчера вечерта семейство Новак отвори нов клуб. Партито беше грандиозно. Клуб "The Devil "  щеше да е само на Ник, за това избра това име за него. Родителите на Джордж, както и Питър и Натаниел, бяха останали за рожденния ден на Теса.
Джордж, Питър, Натаниел и Вивиан, стоееха в апартамента на Джордж, чакаха Марк и Ник.
- Щастлива ли си с него? - прошепна на ухото й Питър.
Вивиан стоеше на терасата и гледаше без посока.
- Обичам го, Питър, а той ме обожава, щастлива съм. Не ме мисли!
- Радвам се. А ето принца пристига! - Ник паркираше джипа си. - Да влизаме, за да не ти създавам неприятности!
-Питър, ние си имаме доверие! - хвана го под ръка и влезнаха вътре.
Да го докосне отново беше, едно от най-хубавите неща, които му се бяха случвали. Аромата на парфюма й отново се запечата в съзнанието му. Докато влизаха през вратата, той леко я докосна по кръста, имаше чувство, че ток премина през него!
- Слънцееее! - Вивиан се затича към влизащия Ник
-Луничке! Наспа ли се? Снощи, беше изключително красива! - Ник я целуваше, а тя беше обвила крака около кръста му.
- Не ги гледай така. Затвори си устата! - Кристиян го бутна. - Не е прилично!
-Е какво решихме за утре? - Джордж се настани на един фотьойл.
Всички седнаха само Вивиан остана права.
- Плана е следния! Родителите на Тес, са поканили роднини и приятели на обяд. Като и всички нас. Естествено, че с това няма да приключим. Аз и Джордж обсъдихме и решихме,споделихме го и с родителите си. След края на обяда, ще тръгнем да се прибираме. И...... - Вивиан запази театрално мълчание.
Джордж стана и продължи. Вивиан седна в скута на Ник.
-Луничке, доста предизвикателно си се облякла. - Ник прокара ръка по голият й корем.
Тя беше облечена така

- Ревнивецо, за теб съм се нагласила! - Вивиан го ухапа по ухото-Теса ще бъде отвлечена!Неро естествено е в час

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ревнивецо, за теб съм се нагласила! - Вивиан го ухапа по ухото
-Теса ще бъде отвлечена!Неро естествено е в час. Колата, в която ще бъде качена Тес, ще обикаля, докато ние пристигнем в "The Devil". Когато стигнем там и сме готови, Кристиян ще се свърже с " похитителите", които ще докарат Теса и тогава ще има " SURPRISE". - Джордж театрално се поклони.
-Якооо! - Натаниел стана и ръкопляска. - Измислете нещо подобно и за моя рожден ден!
- Значи аз ще подготвя клуба! Кристиян "похитителите", останалите се свържете с приятелите ни. Луничке, предполагам ще си ангажирана с облеклото на дамите? Да действаме! Предлагам Марк и Питър, да идат за балони. А торта ще има ли в клуба? - Ник ги погледна
- Не само дрешките са моя отговорност! Тортата също! В момента, в който Теса влезне в клуба, ще бъде докарана тортата, от нея ще изскочи The Weeknd, тя го обожава.
- Идеално, да действаме, да не заподозре нещо! - всички станаха и се запътиха по задачи
                  06.01.
Всички  семействата, приятели и гости се събраха в ресторанта.
- Благодаря на всички, които дойдохте. Страшно съм щастлива, че имам толкова много важни хора в живота си.- Теса стоеше на челното място на масата. Беше облечена така.

ДЯВОЛЧЕТО (Завършена) Where stories live. Discover now