*21*

81 10 2
                                    

Mood for some oc so don't mind me.

♠ Yaoyorozu ma siostrę. Ma na imię Yuzuki i jest starsza od Momo o siedem lat. Yuzuki, w przeciwieństwie do siostry, odziedziczyła urodę po ojcu. Ma naturalne umbrę, przy głowie jej włosy są czarne,a gdzieś na wysokości ucha widać pierwsze kosmyki jasnego, szarawego niebieskiego. 

Oczy Yuzuki mają odcień bladego błękitu, są bardzo jasne, a linia między tęczówką a białkówką dość wyraźna i o wiele ciemniejsza. 

♠ Jak wiemy, matka Momo jest dla niej dosyć surowa i wymaga od niej jak najlepszych stopni. Dlatego też Momo miała przez nią zaniżoną samoocenę i wątpiła w swoje umiejętności dokonywania wyboru. 

Arisu była równie wymagająca w stosunku do Yuzuki do puki w czwarte urodziny dziewczyny nie okazało się, że ta jest nieobdarzona. Dokładnie, siostra Momo jest nieobdarzona. Dla jej matki był to wielki cios, ponieważ jej pierworodne dziecko okazało się nie mieć indywidualności. W końcu ich rodzina jest słynna wśród bohaterów i teraz jedno dziecko nie ma mocy? Arisu nie mogła znieść tej myśli. Nie zrozumcie jej źle, sama wychowała się w dość surowej rodzinie. Dalej kochała swoją córkę, ale nie reagowała tak entuzjastycznie na jej osiągnięcia i o wiele więcej czasu poświęcała Momo, by ta podtrzymała rodzinną tradycje.

♠ Yuzuki bardzo to bolało, ale przez tak mało atencji od matki i zerowego zainteresowania ze strony ojca, którego nigdy nie było w domu, nie umiała pokazywać uczuć. Po prostu nauczyła się nie mówić i być spokojną. Postanowiła sobie, że nie będzie jednak bierna jeśli chodzi o bohaterstwo. Rodzina bohaterów w jakiś sposób zaszczepiła w niej chęć pomocy. Dlatego gdy Momo dopiero zaczynała liceum, Yuzuki studiowała medycynę w specjalizacji indywidualności.

♠ Jej praca jest bardzo ciężka. Polega między innymi na badaniu wszelakich jadów produkowanych przez komórki daru.

Właśnie, co to dokładnie jest dar ? To nie jest tak, że ludzie urodzeni bez daru po prostu nie mają mocy. Za indywidualności odpowiadają oddzielne komórki które w jakimś stopniu są do siebie podobne.

♠Na przykład:

Na początku myślałam, że Aizawa nie może usunąć indywidualności Ojiro bo jak ma mu usunąć ogon, prawda? Okazuje się, że nie do końca na tym polegają indywidualności. Dar u na przykład Bakugo to komórki odpowiadające za wydzielanie nitrogliceryny w jego pocie, oraz komórki które pozwalają rozgrzać jego dłonie. Aizawa wymazując mu indywidualność nie niszczy już wyprodukowanej nitrogliceryny zbierającej się w granatach lub już będącej na jego skórze. On tylko zatrzymuje prace komórek daru

Dlatego też gdyby walczyłby z Ojiro i wymazał mu indywidualność, czyli ogon, ten nie zniknąłby tylko Ojiro nie mógłby nim poruszać, ponieważ nie miałby kontroli nad komórkami daru.

♠ Właśnie badaniem komórek daru zajmuje się Yuzuki. Ale w szczególności, zajmuje się leczeniem bohaterów. W końcu najlepiej zna się na wszelakich darach i bardzo lubi swoją prace, ponieważ ma mało papierkowej roboty i czasem zapraszana jest do różnych szkół na prezentacje o darach. Mimo bycia raczej introwertykiem, uwielbia ludzi i żałuje że nie nauczyła się pokazywać uczuć, ale cóż, nie zmienisz przeszłości, prawda?

♠ A jakie ma relacje z siostrą? Momo ją kocha. Uwielbia Yuzuki i podziwia. Od kiedy nauczyła się mówić, to w większości rozmawiała właśnie ze swoją siostrą. Również właśnie przez lekko zimny charakter Yuzuki, Momo nie miała większego problemu w zaprzyjaźnieniu się z Todorokim, który ma podobny styl bycia. 

Yuzuki również uwielbia swoją siostrę. Mogłaby dla niej zrobić wszystko, wskoczyć w ogień, strzelić sobie w stopę, nawet uderzyć najgroźniejszego człowieka na świecie! Wszystko dla jej małej Momo.

♠ Some aesthetic stuff for my Yuzuki 'cause i had a mood for this while making her up in my mind.

♠ Some aesthetic stuff for my Yuzuki 'cause i had a mood for this while making her up in my mind

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



♠ Nie wiem co jeszcze mogłabym o niej powiedzieć. Piszcie śmiało jeśli chcecie coś jeszcze o niej wiedzieć. Mam nadzieję, że Yuzuki przypadnie wam do gustu ^.^ Jeśli coś jest niespójne, to też proszę o informacje, jak wiecie piszę od niedawna i dodatkowo to moja pierwsza OC. 



Ciao!~♥

Yeah, this is big brain timeWhere stories live. Discover now