*27*

81 7 21
                                    

Another oc because AmericanAlien will understand.

Tatsuo Hakari

Przynależność: Liceum U.A. Klasa 2-B

Wiek: 17

Wygląd:

Ma krótkie, ciemne włosy, które wyglądają jakby nie domył z nich zielonej farby. Po bokach i z tyłu głowy ma przycięte je bardzo krótko. Układa je zwykle tak, by odsłaniały lewą stronę twarzy i opadały swobodnie nad prawym okiem.

Język Hakari jest dłuższy i cieńszy niż u przeciętnych ludzi. Ma to związek z jego darem.

Jego tęczówki dosłownie świecą na żółto. Lewy łuk brwiowy przecięty jest krzywą blizną, która kończy się na górnej powiece.

Wzdłuż kości policzkowych ma rozsiane małe, zielone łuski. Im dalej nosa, tym ich więcej. Wyglądają jak piegi, ale są twarde i gładkie. Jego górne trójki (kły) są dłuższe od innych zębów i ostro zakończone. Ma to związek z jego darem.

Dar: Reptile    (Gad)

Tatsuo, jak większość gadów jest zwinny i szybki. Umie osiągnąć prędkość nawet do 30 km/h i utrzymać ją do około 45 min bez większego zmęczenia. Za długimi kłami posiada dodatkowe ślinianki, które produkują jad. Jest nieszkodliwy w kontakcie ze skórą, ale gdy dostanie się do krwiobiegu, powoduje niewyobrażalny ból. Nie uszkadza, nie jest trujący tylko transportowany przez krew, dociera do dużej ilości nerwów, którym wysyła błędne sygnały, jakoby rana bolała niemiłosiernie. Niestety nie umie regulować produkcji jadu, ale potrafi zmieniać jego toksyczność dzięki odpowiednim lekom.

Charakter:

Wredny i to cholernie. Ma niewyparzony język i często obraża ludzi z premedytacją. Nie mylcie tego z przezwiskami od Bakugo. On zwykle po prostu mówi co widzi i ma problem z wyrażaniem emocji po przez słowa. Za to Hakari jest strasznie odpychający i gnębi innych. Zaczął być perfidny już w podstawówce. Większość rówieśników go odpychało z powodu jaszczurczego wyglądu, przez co wpadł w złe towarzystwo. Jest chamski i bezwstydny. Od ukończenia 16 lat zmieniał dziewczyny częściej niż rękawiczki.

Jego "przyjaciele" najbardziej upatrzyli sobie osoby innej orientacji lub non-binarne i trans do wyśmiewania i ubliżania. Tak, niestety LGBT+ to dalej kontrowersyjny temat na świecie. Jako jeden z nich, musiał oczywiście sam wywalić parę książek jakiemuś gejowi. Tak oto poznał Bakugo. Jak widać, ich spotkanie nie było za miłe. Za jeden porwany zeszyt Katsukiego, Tatsuo otrzymał jeden sierpowy. Hakari nie był zły na Bakugo, że ten mu oddał. Nawet był pod wrażeniem. W końcu to była duża odskocznia od codzienności. Ktoś mu się postawił.

Też nie jest tak, że Tatsuo jest kompletnie zły i bezduszny. Raczej niezaakceptowany przez środowisko, skończył paląc z wrednym uśmieszkiem na twarzy przy idiotach.

Aestetic shit that i made and actually fits:

Aestetic shit that i made and actually fits:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Damn, now i wanne make separate book about him, where i'll mencion about his loved one

If you want me to write about him, tell me, 'cause if you don't, then i'll know you don't want that kind of stories. 

Rozwinęłabym wtedy tą sytuacje z poznaniem Bakugo, pokazała trochę o rodzinie i przyjaciołach, no i oczywiście, to co nas najbardziej interesuje i dlaczego Tatsuo powstał, z kim będzie.

So Alien

No spoilers in the comments, please.

Yeah, this is big brain timeWhere stories live. Discover now