Now its time for... Our twins! Aka, Hazuki's children! So, story time.
♦ Tutaj sprawa wyglądała tak, że bliźniaki nie były do końca planowane. Oczywiście, chcieli dzieci, ale po prostu pewnego pięknego dnia, Yuzuki powiedziała Keigo, że okres spóźnia się jej od dwóch tygodni. Takami był przerażony. Co prawda, byli zaręczeni, ale Keigo już się denerwował, że będą musieli albo przyspieszyć plany ze ślubem, albo przesunąć je na za rok. Yuzuki też zniosła to niespokojnie. Ona jednak zamiast martwić się formalnościami, bała się rodzicielstwa i bólu. Bardzo bała się bólu przy porodzie, a myśl, że może popełnić błędy swojej matki dodatkowo stresowały. Uspokajała się tylko tym, że przecież przy jednym dziecku nie będzie mogła popełnić błędów matki. Prawie zemdlała gdy dowiedziała się, że to bliźniaki.
♦ Hayato jest o kilka minut starszy. Ma błękitne oczy i blond włosy. Indywidualność odziedziczył po Keigo, ale jego skrzydła są blado niebieskie - pod kolor oczu.
♦ Jest bardzo śmiały i odważny, ale przez to trochę rozwydrzony. Często uważa, że coś mu się należy. Jest zwykle roześmiany. To totalny optymista i ekstrawertyk. Uwielbia latać i gdy chce nad czymś pomarzyć, siada na dachach budynków, gdzie, jak to mówi, "przeciętni nie mają wstępu". Lubi wyzwania i wszyscy uwielbiają go za charyzmę. Miał wiele przyjaciół i nigdy nie był samotny. Na początku chciał zostać bohaterem bo uważał, że to mu się po prostu należy. Dopiero z czasem zrozumiał, że to tak nie działa.
♦ Uwielbia walki. Pokazywanie siły i porównywanie swoich umiejętności jest dla niego świetną zabawą. Nawet jeśli przegra, nigdy nie jest rozgoryczony, raczej będzie zafascynowany osobą lepszą od niego. Będzie trenował i wyzywał osobę na walki, póki jej nie pokona. Jest bardzo zdeterminowany do posuwania się na przód.
♦ Drinking his Respect Women Juice every day. Our little, cute gentelman.
♦ Yuuto jest dosłownym przeciwieństwem Hayato. I w wyglądzie i w zachowaniu. Ma rzadką odmianę heterochromii gdzie jego prawe oko jest w trzech-czwartych złote, a w jednej-czwartej niebieskie. W lewej tęczówce nie ma takiej różności, jest całkowicie złota. Jasne oczy ładnie wybijają się na tle ciemnych, hebanowych włosów. Również odziedziczył skrzydła, tylko u niego dar pojawił się trochę później, co za tym idzie, bardziej zmutował. Kiedy Yuuto utwardza pióra, zmieniają kolor ze złota na błękit.
♦ Chłopak jest... wredny. Nie da się tego inaczej nazwać. Nie lubi zawierać znajomości. Raczej nie lubi walk, o wiele lepiej idzie mu wymijanie słowne. Jest bystry i szybko łączy fakty. Nie trzeba mu mówić rzeczy w prost. Zwykle broni się, że to co robi to nie manipulacja, a perswazja, ale każdy wie, że po prostu mieszanie w umysłach sprawia mu przyjemność. Jedyna osoba, która jakoś go wytrzymuje to Hayato. Oboje wskoczyliby za siebie w ogień, po prostu Yuuto się do tego nie przyznaje.
♦ Mieli około sześć lat gdy Takeo się wprowadził. Hayato od razu był zafascynowany starszym bratem. Podziwiał jego indywidualność, opór w walce i nie raz rzucił się na starszego by ten z nim walczył. Yuuto nie był za bardzo przekonany do "obcego". Podchodził do niego z dystansem, ale z czasem przekonał się do chłopaka.
♦ Hayato: Takeo is an angel that fell from heaven.
Yuuto: So was Satan.
♦ Hayato uwielbia patrzeć jak Yuzuki pracuje. Przedmioty ścisłe - tym bardziej biologia - od zawsze jakoś go interesowały. Gdy dowiedział się na czym dokładnie polega jej praca, pewnego dnia spytał czy ta nie chce poeksperymentować z jego komórkami daru. Yuzuki aż zabłyszczały oczy. Przez następny tydzień nie wychodzili z laboratorium.
♦ Yuuto woli książki. Pochłania je z niewyobrażalną prędkością. Czyta najróżniejsze gatunki. Od dramatów, po historyczne, przez obyczajowe. Najrzadziej sięga po fikcje naukową i fantasy, ale nie wyklucza. Przez ogrom przeczytanych stron, niekoniecznie posługuje się językiem ulicznym. Uważa, że mimo wszystko w jakimś stopniu reprezentuje drugiego najlepszego bohatera na świecie. W porównaniu do dość luźnego stylu bliźniaka, czarnowłosy ubiera się elegancko i dość formalnie.
♦ Oboje znakomicie władają językami. Od najmłodszych lat oboje uczyli się angielskiego, więc płynnie umieją przejść z akcentu japońskiego na brytyjski. Mówią również po portugalsku. Hayato na tym poprzestał, ale Yuuto uwielbiał uczyć się nowych języków, więc rozpoczął naukę jeszcze niemieckiego i francuskiego. Umiałby dogadać się również po hiszpańsku, a nawet po migowemu.
♦ O dziwo, żadne z nich nie poszło do liceum UA. Szczerze, nigdy za bardzo nie marzyli nad dostaniem się do tej szkoły. Wybrali Shiketsu High School. Hayato poszedł na bohaterstwo, a Yuuto wybrał profil ogólny. Powiedział, że chce tylko mieć możliwość korzystania z mocy i niekoniecznie potrzebuje być bohaterem. Dalej rozwijał się w kierunku literatury i języków, patrząc czasem przez okno szkoły, by zobaczyć morderczy trening brata.
♦ Hayato can be a bitch at the first look, but he actually is a cinnamonroll.
♦ Yuuto can look like a cinnamonroll at the first time, but then he smirks and you know who the real bitch is.
♦ Hayato woli gdy ludzie mówią mu coś w prost. Nie lubi obchodzenia tematu. Dlatego rzadko wdaje się w potyczki słowne z bratem. Po prostu wie, że tylko się zdenerwuje, a Yuuto to usatysfakcjonuje.
♦ Czarnowłosy jest świetny w dedukcji. Jak już mówiłam, jest bardzo bystry i spostrzegawczy. Dlatego, mimo wszystko, jest świetnym rozmówcą i słuchaczem. Tylko rzadko kogoś do siebie dopuszcza. Rodzina to wyjątek. Bardzo lubi rozmawiać z Keigo, ponieważ ich rozmowa wygląda bardziej jak walka. Na argumenty, oczywiście.
Don't know if y'all missed me, but I'm back from dead.
Love you all! 💜💜
YOU ARE READING
Yeah, this is big brain time
RandomIf you're feeling suicidal you've come to the right place. Basically things i'm thinking about at 3 a.m.