Miraculum!au Ladybug!Hanta ChatNoir!Mina 'cause i love them
♠ Mina jest znaną i utalentowaną modelką. Często jej sesje zdjęciowe odbywają się w parkach. Uwielbia przebieranki i z czasem sama zaczęła dobierać sobie stroje do zdjęć. Jej ojca za bardzo nie interesuje co robi, więc postanowiła, że będzie miała jak najwięcej zabawy z obowiązkowych fotografii.
Pomaga jej w tym na pewno jej fotograf, z którym świetnie się dogaduje i można nawet powiedzieć, że są dobrymi przyjaciółmi. Yamada nigdy nie wymagał od niej perfekcyjnego pozowania czy prostego stania bo jego zdaniem to właśnie roześmiana Ashido wygląda najlepiej na zdjęciach. Dlatego na wszystkich sesjach śmieją się, opowiadają historie z życia codziennego lub zwykłe żarty, by uśmiech Miny nie był sztuczny czy wymuszony.
Jeśli jednak dziewczyna czasem ma gorszy dzień, Hizashi nie zmusza jej do zdjęć tylko rozmawiają o tym co ją przybiło, a brak zdjęć tłumaczą tłumami które zebrały się w parku lub innymi bzdetami, że światło padała na nie tą stronę co trzeba, lub układ gwiazd się nie zgadzał. Ojca Miny i tak to za bardzo nie obchodzi, więc zawsze przytakuje, że rozumie i wraca do swoich obowiązków.
♠ Jak już mówiłam, Ashido zaczęła w pewnym momencie sama dobierać sobie stroje. Oczywiście ubrania wybrane przez Yamada były świetne, ale kiedy zobaczył jaką zabawe sprawia jej dobieranie ciuchów, zostawił to jej. Mina totalnie uwielbia ubrania z doszytym sztucznym futrem dlatego kocha ubrania na zimę gdzie do kaptura zwykle doszywa się futerko.
Uwielbia mieć również złoty łańcuszek na prawym nadgarstku i chokery w postaci czarnych tasiemek ze złotymi zawieszkami. Złoty pięknie podkreśla jej jasne, miodowe oczy. W każdej z jej kreacji musi się znaleźć chociaż jedna z ty biżuterii. Co ciekawsze, Mina nie za bardzo lubi kolczyki. Tym bardziej na płatku ucha. Nie wie czemu, po prostu jest jej nie wygodnie bo zawsze czuje jak coś jej dynda lub ściska ucho. Widocznie uszy to jej słaby punkt.
Kiedy pierwszy raz zobaczyła bluzy, które odkrywają brzuch stwierdziła, że to będzie coś co założy na swój ślub. Mina przepada za pokazywaniem skóry, ponieważ ma rzucającą się w oczy karnacje. Jej skóra ma odcień różu. Kiedy porównuje swoją karnacje z innymi można by przysiąść, że inni są pomarańczowi lub żółci. Ashido nie wstydzi się swojej odmienności, wręcz ją uwielbia bo czuje się wtedy wyjątkowa. Przez swoją oryginalność została jeszcze szybciej zauważona przez media. Jest znana nie tylko we Francji. Rozchwytywana jest w całej Europie przez swoją inność, co bardzo jej się podoba.
♠Now some fanarts 'cause they are incredible and i love them.
Love them, have a good day.
YOU ARE READING
Yeah, this is big brain time
RandomIf you're feeling suicidal you've come to the right place. Basically things i'm thinking about at 3 a.m.