*58*

55 10 19
                                    

Hazuki headcanons 'cause i want some

♥ Yuzuki lubi się przytulać ale nigdy nie umie tego zainicjować. Przytulanie i czułości, uwielbia to. W postaci przyjacielskiej jak i romantycznej. Hawks jest strasznym przylepą, więc często bez słowa rzuca się na Yuzu, by zwrócić na siebie uwagę i przytula ją mocno. Dziewczyna to kocha.

♥ Takami jest strasznym zmarźlakiem, dlatego między innymi częścią jego stroju bohatera jest kurtka. Yuzuki kupiła tysiące koców by tylko Keigo mógł się nimi przykrywać. Często rozwala po prostu koce po całym łóżku czy kanapie i ogląda jakiś serial. Wygląda to komicznie i jest to jedyna sytuacja, w której Yuzuki robi zdjęcia. Prawie zawsze Takami zaciąga dziewczynę do swojego 'gniazdka' i dodatkowo zakrywa ją skrzydłami.

♥ Yaoyorozu nie jest za bardzo przyzwyczajona do rozmów i mimo, że bardzo lubi słodkie przezwiska, nie wie jak reagować gdy zostanie takowym przezwana.

♥ Yuzuki, opening the door: I'm going to work, bye Keigo!

Hawks: Bye love!

Yuzuki:

Yuzuki:

Yuzuki, blush a lil: W-what?

Hawks: I said 'bye love'.

Yuzuki, all red: W-what?!

♥ Also, Yuzu calling Hawks "Kei" is something i need. 

♥ Jednak kiedy Yaoyorozu jest zła. Tu są dwie opcje. Albo zacznie mówić do Hawksa bardzo oficjalnie, używając jego pełnego imienia i nazwiska, albo pójdzie gotować. Cokolwiek, byleby rozładować energię. 

♥ Mad Yuzuki be like:

♥ Ale może więcej fluffa. Yuzuki uwielbia bawić się włosami Hawksa. Są strasznie miękkie i delikatne w dotyku, jak pióra. Za to Keigo uwielbia być głaskanym. Często kładzie głowę na jej udach by ta mogła bawić się jego włosami.

♥ Hawks spodobało się gdy Yaoyorozu ogląda wiadomości z każdej jego misji. Kiedy wie, że ta siedzi przed telewizorem by tylko zobaczyć jak poturbowany wróci w walki, próbuje odstawić mały teatrzyk. Daje się dodatkowo obić złoczyńcy, lub przy ratowaniu cywili, znika w miejsce najmniej dostępne dla kamer, po czym majestatycznie wyskakuje z dymu. Po powrocie do Yuzuki, oczywiście dostaje od niej niezły opieprz za takie narażanie życia. Na koniec ta tylko opiera zmęczona czoło o jego bark i bełkocze, że ten ma być bardziej ostrożny.

♥ Kiedy Takami jest chory, Yuzuki robi sobie co najmniej dwa dni wolne, by zaopiekować się zmęczonym chłopakiem. Robi mu ciepłe i najróżniejsze dania, a w gotowaniu jest świetna. Matka oczekiwała od niej bycia perfekcyjną mężatką, więc szkoliła ją w takich domowych robotach. Yuzuki była w tym wspaniała, bo bardzo polubiła przygotowywanie jedzenia, nawet tego najprostszego.

♥ Dabi, walking into the room with Koha: Hey Hawks, i brought you some nudlles.

Yuzuki: I'm thankful that you care about him, but there is no need to. I've made some food, want some?

Dabi&Koha: Of course.

Dabi&Koha: *eat some chiken soup*

Dabi&Koha:

Dabi&Koha: Yuzuki, can i be sick too?

♥ At the end, she cooks for everyone.

♥ Yuzuki, przez surowe wychowanie, nie rozumie żadnych dwuznacznych zaczepek i zboczonych skojarzeń. Przez to kiedy wychodzi gdzieś z Keigo zawsze pyta go o niezrozumiały dla niej komentarz. On próbuje jej to bardzo delikatnie wytłumaczyć, a osoba która wypowiedziała owe słowa, prawdopodobnie dawno leży nieprzytomna od jednego, czy dwóch dobrze wymierzonych ciosów.

♥ Someone: Oh damn, I'd love to eat your ass.

Yusuki: What? Ar-are you a cannibal? Kei, should we call the police? What if he ate someone before?

Hawks: *already making a phone call*

Hawks: Dabi, how can i hide a body so the police will never find it?

♥ Dabi: Hey, how much money do you have?

Yuzuki: Right now? About 69 cents.

Dabi: Oh, you know what that means.

Yuzuki: *sniff* I don't have enough money for chicken nuggets.

♥ Nie używa również większości przekleństw. Hawks przez to sam zaczął bardziej uważać na słownictwo. 

♥ Yuzuki na początku nie wiedziała jak swobodnie może się przy nim ubierać, więc gdy pierwszy raz przyszła do niego na zwykłe pogadanie i możliwe nocowanie, umalowała się subtelnie, ubrała bardzo elegancką sukienkę i buty z obcasem, których nie lubi. Hawks gdy otworzył jej drzwi spanikował, że umówili się na wyjście a nie na zwykłe posiedzenie przy filmach. Po tym jak Yuzuki uspokoiła go, że niczego nie zapomniał, dał jej zwykłe dresy i przyduży T-shirt by było jej wygodniej. Są podobnego wzrostu, więc wszystko na nią pasowało. Dziewczyna czuła się o wiele swobodniej. Keigo sam czuł się o wiele lepiej dzięki temu, że Yuzuki już nie czuje w jego obecności presji.


Yeah, this is big brain timeWhere stories live. Discover now