More hc about Sakura <33
♥ Kiedy jest przeziębiona, ma wysoką temperaturę, bądź jest chora, ma różowe wypieki na policzkach. Jeśli jednak się zawstydzi - czerwone.
♥ Nie wiem czy to ważne, ale tak, Sakura odziedziczyła rogi po Minie. Są one mniejsze i proste, co wygląda uroczo przy prostych czarnych włosach.
♥ Jest w wieku Daigo i oboje poznali się w gimnazjum. Chodzili do jednej klasy. Świetnie się dogadywali, bo już pierwszego dnia przykuli swoją uwagę. Sakura przedstawiła swoje umiejętności aktorskie przed nauczycielami, przez spóźnienie na lekcje, a Daigo zdążył pochwalić się ciętym językiem przy pierwszej rozmowie z rówieśnikami.
♥ Uwielbiają ze sobą rywalizować nawet w najgłupszych konkurencjach. Od biegów przez korytarze, po ilość cukrowych pianek napakowanych w policzki.
♥ Sakura: What are you doing? You look like an idiot!
Daigo, wearing a blindfold: Ha! You're just mad 'cause i can be blind and still do better then you!
Sakura:
Sakura, getting a blindfold out of nowhere: Try me.
♥ Mają wiele wybryków na koncie, a raczej, jeszcze więcej. Na przykład, w pierwszej klasie gimnazjum, wiele nauczycieli jeszcze nie pamiętało nazwisk pierwszoklasistów. Idealna okazja, prawda? Kiedy Daigo i Sakura kończyli wcześniej lekcje, szli do innych pierwszoklasistów i pytali się czy kogoś nie ma. Gdy akurat nie było dwóch osób, w łazience robili małe charakteryzacje, bo jednak różowa skóra i skrzela na szyi to dość odznaczające się cechy. Na dzwonek normalnie wchodzą do klasy i udają dane osoby.
♥ Daigo: Hey you, is there someone absent?
Random kid: Yeah, Motoko Kuniaki and Hikojo Shimokobe.
Daigo: Listen here now, i'm Hikojo Shimokobe and this girl is my friend - Motoko Kuniaki.
Random kid: Oh well, they don't really like each other.
Daigo: Perfect.
Sakura: Your problem is that they don't like each other, but when we are 'bout to be them, you-
Daigo: Oh shut up! You're ruining the moment!
♥ Rozwalają wtedy lekcje do tego stopnia, że często osoby wracające po chorobie od razu lądują u dyrektora.
♥ Sakura uwielbia fanficki. Ale nie byle jakie fanficki, nie. Fanficki o bohaterach i nigdy nie wybrzydza, jeśli chodzi o shipy. Czytała nawet opowiadanie o własnym ojcu, o Hancie i Denkim. Dokładnie. Ma tylko dwie zasady jeśli chodzi o takie fikcje. Po pierwsze, to mają być zdrowe relacje. Opowieści z elementami "abusive relationship" między głównymi postaciami albo przebieg histori, który można skrócić do mniej-więcej "porwał/zniewolił mnie i się zakochałem/am" są wykluczone. Najbardziej zastanawia się nad ludzkością, gdy widzi opowiadania o treści "od gwałtu do miłości". Po drugie, osoby znają się w rzeczywistości. Wystarczy by zobaczyły się w rzeczywistym świecie chociaż raz. Wyjątkiem jest 'x reader'.
♥ Daigo: Hey, what're you doin'?
Sakura, reading fanfick about Dabi and Ground Zero:
Jakby ktoś miał wątpliwości, to Daigo, to oc @AmericanAlien
YOU ARE READING
Yeah, this is big brain time
RandomIf you're feeling suicidal you've come to the right place. Basically things i'm thinking about at 3 a.m.