*61* NSFW

58 8 17
                                    

Hazuki nsfw headcanons because y'all horny

♥ Oboje są switchami.

♥ Keigo zwykle inicjuje zbliżenie przytuleniem i powolnym zniżeniem rąk na wysokość bioder. Yuzuki woli zacząć od delikatnych pocałunków, z którymi powoli schodzi na szyje i obojczyki.

♥ Raczej nieśmiała na co dzień Yaoyorozu w łóżku jest swoim dosłownym przeciwieństwem. To samo próbuje wyzyskać od partnerów. Jeśli osoba na co dzień jest nieśmiała, dziewczyna da jej prowadzić, próbując podbudować jej pewność siebie. Jeśli jednak osoba jest nazbyt pewna siebie, dołoży wszelkich starań by w łóżku była cicha i nieśmiała. Gdy osoba jest dość wredna, będzie się z nią droczyć by musiała błagać o dotyk, a jeśli na co dzień stara się nie przeklinać i zachowuje się wzorowo, będzie robić wszystko by odpyskowała bądź przeklęła.

♥ Hawks raczej dostosowuje się do upodobań partnera, ale nawet będąc na dole, lubi mieć kontrolę nad wszystkim. Dlatego za bardzo nie lubi kajdanek ani wiązania dłoni, a już tym bardziej opasek na oczy. Czuje się wtedy mniej pewnie.

♥ Yuzuki uwielbia zakładać Keigo opaskę na oczy. Jest wtedy nieśmiały i nie wie co zamierza zrobić Yaoyorozu, więc drży na każdy najmniejszy dotyk. Dziewczynę to strasznie podnieca.

♥ Oboje nie lubią szybkich numerków. Od samego seksu wolą grę wstępną, którą umieją ciągnąć godzinami.

♥ Keigo kocha zostawiać pojedyncze ugryzienia na ciele dziewczyny w jakimś widocznym miejscu. Yuzu za to bardzo wstydzi się takich zaznaczeń. Sama raz postanowiła pokazać mu jak to jest i zrobiła mu parę malinek wysoko na szyi, tak by strój bohaterski nie mógł ich do końca zakryć. Nie spodziewała się jednak, że Hawks zamiast spalać się ze wstydu, będzie chwalić się siniakami przed kamerami. Podwinął nawet lekko kołnierzyk, by odsłonić fioletowe ślady.

♥ Yuzuki, jeśli chce zaspokoić libido, zwykle subtelnie daje Keigo znaki od rana by nie umawiał niczego na wieczór. Zakłada na przykład krótkie spodnie i zakolanówki, które poprawia w jego obecności, lub, zamiast w łazience, związuje przy nim włosy.

♥ Jeśli chodzi o Takamiego, nie jest tak subtelny. Paraduje wtedy po domu w samych bokserkach, lub wyciąga z pod łóżka pudełko z ich zabawkami i zostawia je otwarte.

♥ Jeśli chodzi o zabawki, używają raczej kajdanek, lin i opaski na oczy. Mają dwa, trzy wibratory, ale używają ich rzadko, a raczej jeszcze rzadziej.

♥ Yuzuki nie lubi robić tego po ciemku, woli mieć chociaż małe źródło światła, na tyle duże, żeby widzieć ekspresje na twarzy partnera.

♥ Keigo woli by w okół była cisza. Lubi koncentrować się tylko na głosie Yuzuki, która często podczas stosunku mówi mu, jak ten dobrze wygląda, co zaraz zrobi, lub pyta czy mu się podoba. Czasem Takami nawet nie umie odpowiedzieć, tylko potakuje cicho.

♥ Yuzuki jest lekarzem, więc najlepiej zna ludzkie ciało. Wie, które miejsca są najdelikatniejsze i jaki nacisk na daną część ciała, może wywołać dreszcz. Dosłownie, może doprowadzić do obłędu. Dodatkowo, zna wrażliwe miejsca Keigo, którym są na przykład obojczyki. Zawsze jak najlepiej wykorzystuje swoją wiedzę.

♥ Szczerze, Yaoyorozu nigdy nie spodziewała się, że Takami będzie tak cichy w łóżku. Znaczy, z początku jest cichy. Nawet jeśli ma związane ręce, bądź opaskę na oczach, próbuje kontrolować chociaż swoje jęki. Jednak Yuzuki zna wszystkie wrażliwe punkty ludzkiego ciała. To wręcz przerażające, że umie go doprowadzić do krzyku, nawet nie dotykając jego intymnego miejsca.

♥ Kiedy Keigo jest na górze, zawsze stara się zostawić jak najwięcej malinek na całym jej ciele. Najbardziej jednak upatrzył sobie jej plecy. Uwielbia obdarowywać je ciemnymi siniakami, ugryzieniami i pocałunkami. Tym bardziej pokochał to miejsce, gdy okazało się, że odcinek lędźwiowy Yuzuki i brzuch na tej wysokości, to wrażliwe miejsca dziewczyny. Od kiedy się o tym dowiedział, wykorzystuje to nawet w zwykłych przytuleniach, niby niechcący, zahaczając o delikatną część ciała.

♥ Zawsze po stosunku zasypiają przytuleni. Yuzuki kładzie głowę na jego torsie, ten okrywa ich kocami po czym bawiąc się jej włosami, sam odpływa.

♥ Następnego dnia, Yaoyorozu robiąc im śniadanie, dorzuca na talerz jakieś słodkości, zwykle z czekoladą.

Yeah, this is big brain timeWhere stories live. Discover now