*104*

28 6 31
                                    

Next generation because i need more-


❤ Can we appreciate how much fluff we can get out of next generation looking only at their quirks?


❤ Kosuke being able to comunicate with Mira, just by using his quirk, oh my god-

❤ Mira's mind: I fell uncomfortable...

Kosuke: Mira, do you want to go home?

❤ Mira's mind: It's cold...

Kosuke: *coming out of nowhere with a blanket*


❤ Załóżmy, że Haruo na początku nie wiedział jaką indywidualność ma Daigo. Skąd miał wiedzieć, że blizny na jego szyi to tak na prawdę skrzela. Sytuacja gdy jadą nad jezioro i Daigo wskakuje do wody, ale nie wynurza się przez długi czas. Haruo jest przerażony, stoi na pomoście i wpatruje się w wodę. Nagle Daigo wciąga go do wody. Wszystko kończy się dobrze, a turkusowooki dostaje po głowie za okrutny żart.


❤ Yuuto i Koushin. Dobra, ale jestem totalnym kujonem jeśli chodzi o analizę darów, więc zaczynajmy. "Light Mind" - jego prawa półkula mózgowa jest ponadprzeciętnie rozwinięta, ale skupmy się konkretnie na intuicji ponieważ na tym najbardziej chciała się skupić autorka postaci. Dzięki intuicji, Koushin podświadomie wyciąga wnioski czy ktoś kłamie czy nie. Jego intuicja jest silniejsza niż u przeciętnego człowieka, dlatego jego spostrzeżenia są niemal nieomylne. Jednak nie oznacza to, że mamy sto procent pewności. Jeśli ktoś jest naprawdę dobrym kłamcą(zaliczam tu też kontrolę mowy ciała, która właśnie najwięcej zdradza o naszych odczuciach), umiałby nabrać Koushina. Dlatego patrząc na to, że Yuuto uwielbia manipulować, a Koushin niekoniecznie mógłby wiedzieć, gdy tamten kłamie, możemy utworzyć totalnie przesłodzony headcanon który brzmi: Yuuto nigdy nie okłamał Koushina i nie kontroluje przy nim swojej mowy ciała bo nie czuje takiej potrzeby.

❤ Yuuto okrywający Koushina swoimi złotymi skrzydłami, gdy ten zasypia na jego kolanach.

❤ Them flying together. Koushin hugging Yuuto tight not to fall, and Yuuto hugging back even tighter, i just-


❤ Takeo warms Sakura up with his quirk a lil' when she's cold. 

❤ Sakura swinging like a spider-man, while holding embarrassed Takeo.

❤ And this one time when Sakura made a lil' too sticky web, so Takeo needed to melt it off her hands, also getting their clothes destroyed with sticky-now-warm web, and that did not looked well, and now when I'm reading this before publication, I think there could be a huge misunderstood if Hanta would see them like this.

Yeah, this is big brain timeWhere stories live. Discover now