*51*

79 12 35
                                    

Some headcanons about Yuzuki 'cause why not


• Swoją prace zaczęła w szpitalu, ale szybko zrezygnowała. Przez to, że jest nieobdarzona, często była niedopuszczana do pacjentów z darami, ponieważ uważali, że nie mając indywidualności, nie poradzi sobie z komórkami daru. 

Okazało się jednak, że jest jednym z najlepszych lekarzy dolegliwości sprawianych przez moce, ponieważ nie posiadała własnej. Wiele lekarzy patrzyło na problemy przez pryzmat swoich darów, a przecież każdy dar jest inny.

• Na przykłąd: Eijiro Kirishima i Tetsutetsu Tetsutetsu. Na pierwszy rzut oka, ich dary są wręcz identyczne. Ale to błędne założenie. Mimo, że mało rozmawiają o swoich darach, możemy bardzo dużo wywnioskować z ich nawet pojedynczych, niby nieistotnych wypowiedzi.

Najpierw Ei. Jego indywidualność w gimnazjum nie wydawała się za potężna. Jak sam mówił, pozwalała mu tylko na lekkie utwardzenie swojego ciała. Wzmocnił ją po przez trening, duży wysiłek fizyczny. Dzięki temu komórki jego daru wzmocniły się, zaczęły lepiej pracować. Im częściej tego używał, tym wydajniej pracowały komórki daru. Zdrowe odżywianie się w połączeniu z ciężką pracą fizyczną i ćwiczeniami oraz podbudowa stanu psychicznego, spowodowała, że teraz może sprawić, że jego ciało jest dosłownie niezniszczalne. Jednak nie może tego zbyt nadużywać, nie w aktualnej wytrzymałości. Jak wiemy, podczas utwardzenia się do stanu niezniszczalności, ni tylko jego skóra się utwardza, ale i organy wewnętrzne takie jak oczy, czy zęby. Pozostaje pytanie, czy w takim razie inne organy, takie jak płuca czy żołądek też ulegają utwardzeniu. Jeśli tak, jest niemożliwym by przy stanie niezniszczalności oddychał. Jeśli nie, mądrzejsi złoczyńcy będą próbować po prostu wpakować mu nóż do gardła, które od środka nie jest utwardzone. 

Za to Tetsu? Jego moc pozwala mu na przemienienie swojego ciała w stal. Już nie utwardza, ale zamienia w stal, co oznacza, że jest bardziej odporny na wahania temperatur. Kirishima bardziej odczułby ogień, czy lód przy skórze, za to Tetsu dopiero przy nagłym i naprawdę dużym spadku czy wzroście temperatury. Dodatkowo, gdy przegrał z Eijiro na festiwalu, komentuje to mówiąc, że powinien jeść więcej żelaza. Myślę, że na pewno jego indywidualność zależy od ciężkich treningów, ale u niego ważne jest spożywanie odpowiedniej ilości żelaza, by komórki daru mogły zamienić się w stal. Oznacza to, że jego komórki daru potrzebują czegoś by pracować, jak np komórki daru Momo potrzebują tłuszczu by wytwarzać przedmioty. Tym czasem komórki daru Kirishimy są bardziej niezależne.

Dary są bardziej skomplikowane niż myślimy.

• Przez niedocenienie współpracowników, chciała zrezygnować z pracy w szpitalu. Pewnego dnia do szpitala trafił mężczyzna mający dość kłopotliwą indywidualność, czyli "Heal up". Polegała ona na bardzo szybkim i mocnym zrośnięciu się uszkodzonych tkanek. Mężczyzna został zaatakowany nożem przez złodzieja. Ostrze odłamało się w ranie przez jego własną moc i zostało w ramieniu. Komórki ciągle dążyły do zrośnięcia się, a napierając na ostrze, niszczyły się ponownie. Nikt nie umiał sobie z tym poradzić. Oprócz oczywiście Yuzuki, która stwierdziła, że nie będzie z tym walczyć tylko pozwoli komórkom samoistnie wypchnąć ostrze. Nacisnęła miejsce zranienia po czym szybko rozcięła skórę. Tkanka najpierw zaczęła się regenerować pod ostrzem, przez co wypchnęła nóż, zanim skóra zaczęła się regenerować. Bardzo szybko rozniosło się po wszelakich mediach, że nieobdarzona tak dobrze poradziła sobie z problemem uciążliwego daru. Samo U.A. zainteresowało się dziewczyną.

• Yuzuki zaczęła pracować w liceum bohaterskim, a jeśli była taka potrzeba, pojawiała się na trudniejszych operacjach wszelakich bohaterów.

Yeah, this is big brain timeWhere stories live. Discover now